Green Skrevet 6. juli 2004 #1 Skrevet 6. juli 2004 Har lese i tidlegare tråder at det er ganske vanleg at når svarfristen har gått ut er det sjelden at alle har svart. Vår frist gjekk ut 1.juli, så no har vi byrja å purre på folk. Skjønar jo at folk kan gløyme. Synast berre det er veldig skuffande likevel. Veit jo at bryllaupet vårt ikkje er årets happening for alle andre, men. :-( Lurer liksom på om dei kjem til å hugse å kome i bryllaupet? :veldigsur: Det er no eg tenker at det hadde vore mykje betre å berre invitert dei ein VEIT har lyst til å kome!
AugustBrud'04 Skrevet 6. juli 2004 #2 Skrevet 6. juli 2004 Æsj, ja, kjedelige greier dette her. Det gjaldt heldigvis ikke mange hos oss, men skuffende allikevel! Skikkelig flaut for de det gjelder i allefall!
Hemligheten Skrevet 6. juli 2004 #3 Skrevet 6. juli 2004 Jeg skjønner at det er irriterende og skuffende. Jeg håper dere klarer å gi dem litt dårlig samvittighet.
Lullu Skrevet 6. juli 2004 #4 Skrevet 6. juli 2004 Lett å glemme i en stressende hverdag. Om noen glemmer vår svarfrist, javel. Vårt bryllup er ikke det største som har skjedd dette året
Jandia Skrevet 6. juli 2004 #5 Skrevet 6. juli 2004 Det er UTORLIG kjipt og irriterende. :evil: Vi måtte purre på veldig mange fra min familie. Fremdeles et par som jeg ikke vet helt sikkert om kommer, men alle i hans familie (over 40 stk) ringte (og skrev) og ga beskjed bare dager etter at innbydelsene var sendt ut. Så det er forskjell på folk :-(
Sita Skrevet 6. juli 2004 #6 Skrevet 6. juli 2004 Greit nok at vi lever i en stressende hverdag, men likevel..........Når vår tid kommer og svarfristen går ut og den som ikke har svart da, kan bli hjemme.Kommer ikke til å ringe rundt å purre osv.(men dette er oss da, hehe)
Green Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2004 Nokon tar det faktisk som ei sjølfølge at dei kjem og seier ikkje ifrå av den grunn. hm. Synast ikkje sånt er ei sjølfølge eg då.
cecily Skrevet 6. juli 2004 #8 Skrevet 6. juli 2004 Vi satte ca fire ukers svarfrist, og de aller fleste ringte i god tid, men noen drøyet det helt til fristdagen og en måtte vi spørre etter fristen var ute. Egentlig helt greit, men jeg skulle tro at en visste om en hadde lyst og anledning allerede når inivitasjonen ble lest eller i umiddelbar fremtid. Vi la nemlig bryllupet etter ferietid nettopp fordi vi ønsket at alle skulle kunne komme. Men så lenge alle utenom en svarte innen fristen, så var vi godt fornøyd egentlig.
Gjest Poirot Skrevet 6. juli 2004 #9 Skrevet 6. juli 2004 Hos oss har det vært slik at de som er sløve med takkekort og sånn også har vist seg å være sløve med å takke ja. Vi purret de dagen etter det var gått ut.
Ingeborg Skrevet 6. juli 2004 #10 Skrevet 6. juli 2004 Skjønner jeg har vært utrolig heldig - er bare to av hans søskenbarn som ikke svarte innen fristen, og har fått vite at de trodde foreldrene hadde svart for dem også (sjøl om de har flyttet hjemmefra, altså). Godt fornøyd vi, og jeg pusler i vei med bordplassering.
Skusla Skrevet 6. juli 2004 #11 Skrevet 6. juli 2004 Vi hadde også satt fristen til 1. juli . Heldigvis er det bare to par som ikke har svart enda. Det ene har sagt fra at de trenger litt med tid pga at nettopp fikk fortidligfødte tvillinger. Men likevel, syntes det andre paret som har svart har hatt mer enn god nok tid på seg til å svare. Forstår godt at dere blir litt frustrerte. Det er uhøffelig å ikke svare i tide, hvertfall når det gjelder noe så spesiellt og stort som ett bryllup!
Jeanine Skrevet 6. juli 2004 #12 Skrevet 6. juli 2004 vår svarfrist gikk også ut 1. juli og det er 21 av 94 inviterte som enda ikke har svart.. Vi har fått noen tvilstilfeller, slik som at broren til tanten min er syk og dersom han dør så kommer de.. :o ja, da venter vi på det da.. og en venninne som driver og søker på jobb og får hun jobb så kan det jo hende at hun har jobbehelg den helgen.. Hva tror egentlig folk, at vi bare kan sitte og vente på at folk dør og andre får seg jobb!! Selvsagt er det ok å få vite om slike tilfeller og at de kan vente noen uker med å svare, men vi holder liksom ikke av "plasser" i mange uker og så ser vi det an når det nærer seg!?!
Gjest Poirot Skrevet 6. juli 2004 #13 Skrevet 6. juli 2004 Hva tror egentlig folk, at vi bare kan sitte og vente på at folk dør og andre får seg jobb!! Dette regner ikke jeg som "å ikke svare". Vi hadde også noen sånne, men de sa jo ifra innen fristen at de trengte litt ekstra tid. Og det fikk de selvfølgelig.
Piarina Skrevet 6. juli 2004 #14 Skrevet 6. juli 2004 Jeg syns også det forsåvidt er å svare. Vi har gitt noen lengre svarfrist siden de trengte det. Men vi setter en deadline hvor de må si ja eller nei. Den deadlinen er tidspunktet selskapslokalet må ha beskjed.
Gjest Poirot Skrevet 6. juli 2004 #15 Skrevet 6. juli 2004 Jeg syns også det forsåvidt er å svare. Vi har gitt noen lengre svarfrist siden de trengte det. Men vi setter en deadline hvor de må si ja eller nei. Den deadlinen er tidspunktet selskapslokalet må ha beskjed. Det er sånn vi gjorde også. Men nå har alle svart, under 1 mnd etter at fristen gikk ut.
Jeanine Skrevet 6. juli 2004 #16 Skrevet 6. juli 2004 Dette er ikke folk som har bedt om ekstra tid, men som tar det slik at vi ser hvordan alt ligger an når det nærmer seg. Og vi har andre tilfeller i familien hvor de har bedt om ekstra tid og selvsagt får de det, men ikke helt fram til bryllupsdagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå