AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #1 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg tror at denne setningen skal kunne stå uten komma. Men - den blir fryktelig lang og tung... Kan noen hjelpe meg å plassere komma, evt omskrive slik at komma blir nødvendig? Jeg tror at mitt faglige utgangspunkt som sosialantropolog i kombinasjon med mangeårig erfaring som konsulent i frivillig sektor vil kunne vise seg å være en fruktbar syntese i en jobb som rådgiver i rådmannens fagstab. Anonymous poster hash: e172c...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 1. september 2014 #2 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Jeg tror at mitt faglige utgangspunkt som sosialantropolog, i kombinasjon med mangeårig erfaring som konsulent i frivillig sektor, vil kunne vise seg å være en fruktbar syntese i en jobb som rådgiver i rådmannens fagstab. Mitt faglige utgangspunkt som sosialantropolog, kombinert med mangeårig erfaring som konsulent i frivillig sektor, kan gi en fruktbar syntese i stillingen som rådgiver i rådmannens fagstab. Mitt faglige utgangspunkt som sosialantropolog, kombinert med mangeårig erfaring som konsulent i frivillig sektor, kan utgjøre (eller tilføre) en fruktbar syntese til rådgiverstillingen i rådmannens fagstab. Endret 1. september 2014 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #3 Del Skrevet 1. september 2014 Takk. Jeg smaker litt på disse. Anonymous poster hash: e172c...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #4 Del Skrevet 1. september 2014 Som tekstforfatter er jeg motstander av unødvendige ord. Hvorfor i all verden må du bruke ord som; "fruktbar syntese"? Skriv ikke en setning du ikke ville brukt i direkte tale. Anonymous poster hash: f4c4a...537 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå