Høhø Skrevet 1. september 2014 #1 Del Skrevet 1. september 2014 Hva er den varmeste jakken du vet om? Tenker å investere i en skikkelig god jakke. Men så hørte jeg bare helt random at Canada Goose ikke er så varm som man skal ha det til. Gjelder det Parajumpers og da? Har alltid tenkt at Canada Goose og Parajumpers er på "toppen" av varmhetsskalaen (la oss si det sånn...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #2 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg har en Fjellreven jakke som er helt sykt varm. Aldri opplevd lignende. Har aldri annet enn vanlig innetøy på under. Har ofte ikke strømpebukse under buksa på underkroppen heller, for om jeg knepper jakka blir det så varmt at jeg hadde kokt om jeg var tjukkere kledd på underkroppen.Anonymous poster hash: 4a521...bbb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høhø Skrevet 1. september 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg har en Fjellreven jakke som er helt sykt varm. Aldri opplevd lignende. Har aldri annet enn vanlig innetøy på under. Har ofte ikke strømpebukse under buksa på underkroppen heller, for om jeg knepper jakka blir det så varmt at jeg hadde kokt om jeg var tjukkere kledd på underkroppen.Anonymous poster hash: 4a521...bbb Hvilken modell er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #4 Del Skrevet 1. september 2014 Vær så snill å IKKE kjøp canada goose jakke... Anonymous poster hash: ac61f...0e8 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 1. september 2014 #5 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg har en canada goose jakke, og den er "så varm som man skal ha den til" etter min mening ihvertfall. Jeg fryser veldig lett også. Har en trillium parka, som er en litt lengre modell, mulig det har noe å si. Jeg kan ikke bruke den hvis det er bare litt kaldt, type rundt null grader, for da renner jeg bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #6 Del Skrevet 1. september 2014 Hvilken modell er det? Den heter Arktis/Arctic eller noe i den duren :-)Anonymous poster hash: 4a521...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #7 Del Skrevet 1. september 2014 Finnes det ingen varme jakker i lavere prissjikte?Anonymous poster hash: 3254b...4fb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #8 Del Skrevet 1. september 2014 Det gjør det absolutt! Jeg kjøpte "The North Face artic parka" i fjor og har aldri hatt ei så god og varm jakke før. Den er utrolig lett og samtidig vannavisende. Hetta sitter veldig godt på, noe jeg ikke har opplevd før. Kjøpte den på XXL på salg i vinter til 1499,- (mener jeg det var). Prisen ligger normalt mellom 2500-2900 kr. Hvis det kommer ny modell i år må jeg hamstre en til. hihi Anonymous poster hash: 51960...a12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leini Skrevet 1. september 2014 #9 Del Skrevet 1. september 2014 Har en boblejakke jeg kjøpte i Tyskland.Jeg er frossen av meg,men den er bare ekstremt varm. Ikke var den spesielt dyr heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #10 Del Skrevet 1. september 2014 Har en boblejakke jeg kjøpte i Tyskland.Jeg er frossen av meg,men den er bare ekstremt varm. Ikke var den spesielt dyr heller.. Det hjelper jo veldig mye for ts og oss andre frosne når du ikke kommer med merke og type. Anonymous poster hash: 3e7d0...8ef 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 1. september 2014 #11 Del Skrevet 1. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momaroria Skrevet 1. september 2014 #12 Del Skrevet 1. september 2014 Holder med AB her oppe, har også en parkas fra fjellreven og har aldri angret! Den er kjenpefin og varm, pelsen er veldig fin og ser ekte ut (om det har noen betydning for deg) og duger til alt den kosta opprinnelig 5999, men jeg kjøpte den på tilbud til 2500. Beste jakka jeg har hatt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #13 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg har hatt mange dyre vinterjakker, bla. fra bergans, fjellreven, missing link etc. meeen den aller varmeste jeg har er en vinterjakke fra europris som kostet 299 kroner. Så om merke ikke betyr noe for deg, ville jeg ha sjekket de ut. Finner den ikke på hjemmesiden deres (de hadde nesten ingenting på nettet), men den kom i brun/svart, svart/svart og rosa/svart om jeg husker riktig. Anonymous poster hash: bcc9f...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 7. september 2014 #14 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg syns Canada Goose og Woolrich er kjempevarme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #15 Del Skrevet 7. september 2014 Hva er den varmeste jakken du vet om? Tenker å investere i en skikkelig god jakke. Men så hørte jeg bare helt random at Canada Goose ikke er så varm som man skal ha det til. Gjelder det Parajumpers og da? Har alltid tenkt at Canada Goose og Parajumpers er på "toppen" av varmhetsskalaen (la oss si det sånn...). Jeg har en Kari Traa hvit dunjakke kjøpt for ca 3 år siden. Finnes ikke varmere (som jeg har prøvd i hvertfall) Anonymous poster hash: dad79...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 9. september 2014 #16 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg skriver under på fjällreven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 10. september 2014 #17 Del Skrevet 10. september 2014 Eg ville satsa på Rab Expedition, men dei er dyre. Husbonden hadde ein, den var supervarm. Sjølv har eg ei dunjakke frå The North Face, det er også ei ekspedisjonsjakke. Eg veit ikkje kva ho heiter, men ho er ganske lang, har fast hette med dun i, og har lomme til vassflaske inni (som sagt, ekspedisjonsjakke). Men når det verkeleg er kaldt er det berre pelskåpa som faktisk held meg varm, og eg hatar å seie det, eg trudde verkeleg det skulle vere mogleg å halde seg varm i anna enn pels, men eg klarar ikkje det. Pelsen, derimot: varm med berre ein tynn kjole under. Så eg trur eg ville satsa på ei saueskinnsjakke eller noko slikt, eg, eit eller anna som er "pels" utan å vere pelsoppdrett, liksom. Eg har arva pelskåpa mi, så eg brukar ho under tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #18 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg syns Canada Goose og Woolrich er kjempevarme. Følelsen av lidelse og tortur må være god og varm ja. Særlig rund kalde hjerter. Anonymous poster hash: 51f5d...39c 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #19 Del Skrevet 10. september 2014 Holder med AB her oppe, har også en parkas fra fjellreven og har aldri angret! Den er kjenpefin og varm, pelsen er veldig fin og ser ekte ut (om det har noen betydning for deg) og duger til alt den kosta opprinnelig 5999, men jeg kjøpte den på tilbud til 2500. Beste jakka jeg har hatt! Jeg synes ingen av Fjällrävens pelser ser ut som de er ekte. Ikke at jeg er noen pelsekspert, men jeg synes det er latterlig enkelt å se forskjell på ekte og falsk pels, og pelsen som er på Fjällräven ser virkelig bare ikke pen ut. Spesielt ikke når den blir litt våt av sne, da er den stygg og rar. Jeg har for øvrig Fjällräven Nuuk parka. Den er kjempevarm og jeg synes den er fin, men pelsen er som sagt ikke noe å skrive hjem om. Anonymous poster hash: c6168...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritt Skrevet 10. september 2014 #20 Del Skrevet 10. september 2014 Det gjør det absolutt! Jeg kjøpte "The North Face artic parka" i fjor og har aldri hatt ei så god og varm jakke før. Den er utrolig lett og samtidig vannavisende. Hetta sitter veldig godt på, noe jeg ikke har opplevd før. Kjøpte den på XXL på salg i vinter til 1499,- (mener jeg det var). Prisen ligger normalt mellom 2500-2900 kr. Hvis det kommer ny modell i år må jeg hamstre en til. hihi Anonymous poster hash: 51960...a12 Den har min mann også, og han klager over at den er FOR varm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå