Gjest Annypanny Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Er det mange her som er konisert? Jeg ble konisert for 3 uker siden. Jeg hadde småblødninger i ca en uke etterpå. Nå plages jeg derimot av brunlig og veldig tyntflytende utflod. Det er såpass mye at jeg er helt avhengig av truseinnlegg. Dette er utrolig irriterende. Noen som har opplevd lignende og vet hvor lenge det varer? Hvor lenge ventet dere med trening etter inngrepet? Jeg driver en del med jogging i terreng, fjellturer og styrketrening (vektløfting) og er veldig usikker på når jeg skal tørre å starte opp igjen med dette. Noen med erfaring?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Jeg ble også konisert for 3 uker siden og bruker truseinnlegg fortsatt, kjenner igjen det du beskriver. Kan minne om verk fra et sår (og det er det vel også), og det var mindre misfarget i går og i dag enn tidligere. Snakket med både gynekologen og kirurgen forrige uke da de ringte med prøveresultatene og de sa begge at det var helt normalt (jeg spurte ikke, men de begge antok at jeg fortsatt hadde utflod og jeg bekreftet). Jeg fikk beskjed om å vente 2 uker med trening, spesielt tung trening av type knebøy, men gåturer og sykling på flat mark var det ingen restriksjoner på. Tok en liten joggetur på lørdag, har ikke følt for å trene før da, men det var godt for kropp og sjel. Anonymous poster hash: 581ea...175
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå