AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Jeg har skrevet her før, men bare drit i det innlegget der. For snart 3 mnd siden så fikk jeg smerter i magen, men når jeg tenker meg veldig godt om, var det annerledes smerter, for dem gikk oppover magen etterhvert og vondt når jeg spiste osv. Men det har alltid vært vondt før avføring/urinering. I går så sa jeg til meg selv at jeg syntes det var litt rart smertene bare plutselig forsvant. Siden mensen som startet den 18. august har jeg hatt mensensmerter konstant etter det til for noen dager siden. Og skulle ikke sagt det, bare noen timer seinere setter jeg meg for å se på 'alt for norge' og jeg får de smertene! Så jeg løp opp og ned på do, det ble litt bedre etter at jeg tømte blæra mi 3 ganger på 1,5 time. Jeg fikk ut litt avføring, men helt normal. Smertene klarte å holde seg i "sjakk" i noen timer til. Vi la oss 12, hadde samleie (og ja, det var et eller annet inni der som gjorde skikkelig vondt!) Så vi klarte akkurat å fullføre, Klokken var vel halv 1- kvart på da vi la oss, tok meg ikke mer enn 15 min før jeg ente på dass med de samme smertene igjen og nå hadde jeg skikkelig diare. Sov igjennom hele natta til jeg skulle stå opp med samboer for å lufte bikkjene før han dro på jobb. Sa til meg selv igjen, at jeg ikke håper at smertene kommer tilbake. Noe jeg ikke burde sagt, samme skjedde i går. Så begynte dem, fordi jeg ikke hadde tømt blæra. Har hatt sånne smerter i 3 mnd hvis jeg ikke tømmer blæra over en viss grad, har aldri sliti med dette før det startet for 3 mnd siden. Smertene ga seg etter at jeg fikk gått på do. Men jeg vil gjerne at folk kan svare på meg om de vet hva som kan være galt siden legen min ikke engang vet hva han snakker om. Er ikke flere ledige her i området, så får ikke byttet enda.(kan ikke reise langt pga jeg ikke har lappen.) Det som er rart er at jeg går konstant med følelsen at livmoren/blæra mi er øm og sår. Føles ut som den er litt større enn den skal. Dette har jeg ikke nevnt for legen min. Det er akkurat som mensensmerter som sitter der konstant. Men så kommer disse magekrampene, (glemte å si det at alle disse smertene er nederst i magen.) Det er den følelsen når du får mensen eller eggløsning, der du føler at livmoren vokser litt, på en måte. sånn har jeg det hver dag nesten. (uansett om ikke mensen eller eggløsning er på vei eller er der.) Er det noen som har hatt det lignende? Jeg begynner å bli urolig og vet ikke engang om jeg skal dra på legevakta fordi jeg ikke stoler på legen min. Men da blir det samme problemet, legevakta ligger utenfor bussruter og det går sjeldnere buss ditt og vanskelig å komme seg ditt så lenge ikke noen kan kjøre meg. Å er ikke alle som kan kjøre på den tiden av døgnet. Så jeg må nesten bare vente til det blir verre. Anonymous poster hash: 3b0df...d3f
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Jeg har sliti med magesmerter og diare i hele dag. De sitter nederst i magen. Hva bør jeg gjøre? Anonymous poster hash: 3b0df...d3f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå