Gå til innhold

Dette er litt flaut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg, singel dame på 30+ har googlet brudekjoler i dag... Jeg har aldri hatt noen stor drøm om å bli gift og tviler sterkt på at jeg kommer til å bli det noen gang, men jeg er så glad i kjoler. Det er så mange fine, får lyst på en selv om jeg ikke har bruk for det :P

Er det noen andre enn meg som gjør sånt av og til?

Anonymous poster hash: d8ff1...5fb

Anonymous poster hash: d8ff1...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, jeg har gjort det jeg også, og jeg er bare 19 år. Veldig pene kjoler og det er nesten sånn at jeg får lyst til å gifte meg nå kun for å gå i en sånn kjole, hehe..



Anonymous poster hash: 5e34d...456
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brienne of Tarth

Jeg er godt gift på sjuende året, og jeg er totalhekta på "Say yes to the dress". Ikke noe galt i å drømme seg bort med å se på fine kjoler, vel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (37 år) gjør også det, men har ikke lyst å gifte meg :fnise:



Anonymous poster hash: 5ad98...ab8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er godt gift på sjuende året, og jeg er totalhekta på "Say yes to the dress". Ikke noe galt i å drømme seg bort med å se på fine kjoler, vel? :)

Nei, det er vel ikke det, det føles bare så tullete når jeg ikke har noen å gifte meg med. Godt det er flere som gjør det samme :)

Anonymous poster hash: d8ff1...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det ofte. Og jeg er egentlig ikke noen typisk "Jeg SKAL bli gift og ha det perfekte bryllup"-type :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha :) Jeg gjorde det samme i går. Men det var takket være et reklamebanner jeg fikk se (med billige brudekjoler). Mon tro om det var flere som så det samme banneret...? Etterpå lurte jeg på om jeg var litt sprø som til og med fantaserte om å kjøpe meg en brudekjole. f.eks på Fretex, bare for å ha en. Prøvde til og med å finne ut av hva jeg kunne bruke den til. Jeg som ikke vil gifte meg.



Anonymous poster hash: fbb03...826
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har også googlet etter brudekjoler. Tror ikke en kjeft ville trodd på meg om jeg fortalte det til noen :fnise: Bare at jeg ser på kjoler i det hele tatt er jo faktisk ganske utrolig :laugh: Så du er ikke alene:)



Anonymous poster hash: 548d3...829
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Ser ofte på say yes to the dress og lignende programmer. Selv om jeg tror jeg aldri kommer til å gifte meg. Liker å se på fine kjoler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...