Gå til innhold

Smerter år etter brudd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er 17 år gammel og går 2. året på vgs, da jeg gikk i 3 klasse brakk jeg armen en gang, et brudd i tommelen og et i håndleddet. Noen år senere brakk jeg håndleddet to ganger, samme arm. Har altså vært veldig uheldig. Har hatt mye problemer med armen årene etter, men ikke de siste årene. Nå som jeg har begynt å være mer på skolen etter å ha vært borte pga sykdom, har jeg brukt armen mer til å skrive osv og nå har jeg plutselig fått ekstreme smerter. Når jeg skriver på mobilen får jeg plutselig skikkelig vondt i tommelen (den jeg knakk) og må legge mobilen fra meg. Må legge til at det bare er en tommel, er ikke mye på mobil og er ikke avhengig av den, så det er ikke vondt pga mobilbruk. Så får jeg skikkelig vondt når jeg skriver for hånd, klarer ikke å skrive mye. Vil helst skrive for hånd også da jeg lærer bedre. Er også høyrehendt som gjør det verre, brakk høyre arm... Det er vel ikke normalt å slite med dette så lenge etterpå? Har tatt røntgen og MR av armen etter jeg tok av den siste gipsen for å sjekke om alt var som det skulle og det var det...?? Har jeg knekt den igjen uten å vite om det eller hva ...

Anonymous poster hash: 2065a...912
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt og bedt om time til legen, og fortelle om smertene. Da kan du eventuelt få ny MR og de vil finne ut av hva som er galt.

Anonymous poster hash: 89939...d39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...