Bonja Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Driver å diskuterer iherdig med samboer her. Hva er værst, halsbetennelse eller ørebetennelse?
Gjest constance90 Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 Hmm. Jeg syns ørebetennelse faktisk er verst. 1
masekopp Skrevet 31. august 2014 #6 Skrevet 31. august 2014 Halsbetennelse. Ørebetennelse er mest smertefullt som sådan, men jeg freaker av å ikke kunne spise det jeg vil. Og liker ikke å ha vondt/være syk steder som jeg er avhengig av at fungerer, om noen skjønner. Er også lettere å svelge antibotika når man ikke har så vondt i halsen ;p 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå