Arkana Skrevet 8. juli 2004 #21 Skrevet 8. juli 2004 Hadde ikke turt å bestille en parfyme jeg aldri har luktet på. Folk har ulik smak vet du. Ikke jeg heller, dessuten vil parfymen lukte forskjellige på forskjellige personer, alt etter kroppslukten. En parfyme som lukter herlig på en venninne kan lukte grusomt på deg. Jeg har dessuten migrene og får vondt i hodet av de fleste parfymer, så jeg må bare kunne lukte først ellers vil 90% av parfymekjøpene være bortkastet.
m_h Skrevet 8. juli 2004 Forfatter #22 Skrevet 8. juli 2004 Men MÅ du bestille alt på forhånd? Kan du ikke lukte på den i taxfreebutikken på flyplassen og bestemme deg der? Jo,men de er billigere i den katalogen,så kan jeg jo heller kjøpe meg en til på flyplassen. Så jeg bestiller den jeg. Men det med den mascaraen til estee lauder,er den dårlig altså..hmm,kanksje jeg skal droppe den da. Er det noen som vet om lacome flextencils mascara er bedre?
m_h Skrevet 8. juli 2004 Forfatter #23 Skrevet 8. juli 2004 Hvilke parfymer tilbyr de i katalogen? De har vel ikke bare én, vil jeg tro? Og hva slags parfymer liker du? Beyond Paradise lukter intetsigende, synes jeg. Litt frukt og litt blomster. Men er den ikke litt lik escada island kiss? Den synst jeg er kjempe god!
Gjest Lilleulv ikke pålogget Skrevet 8. juli 2004 #24 Skrevet 8. juli 2004 Men er den ikke litt lik escada island kiss? Den synst jeg er kjempe god! Urk, synes den lukter kvalmende godteri
Gjest Ethereal Skrevet 8. juli 2004 #25 Skrevet 8. juli 2004 Er det noen som vet om lacome flextencils mascara er bedre? Den er en av de beste mascaraene jeg har prøvd!
Gjest Ethereal Skrevet 8. juli 2004 #27 Skrevet 8. juli 2004 Jeg tviler på at du vil angre. Den har veldig god kost og gir lange fine vipper med bøy.
Cielo Skrevet 8. juli 2004 #28 Skrevet 8. juli 2004 Jeg liker både concealeren og maskaraen til YSL veldig godt - kjøpte selv concealeren på taxfree for et par uker siden (måtte lete land og strand rundt før jeg fant noen som har den nye nr 02 - mer gyllen-lys) Hvor fant du denne? Liker Touche Eclat, men 01 er altfor rosa! 02 høres bra ut for meg.
Gjest Ethereal Skrevet 8. juli 2004 #29 Skrevet 8. juli 2004 Jeg tror den er helt ny av året. Må teste den ut selv når Kanebo-concealeren blir tom engang til neste år...
m_h Skrevet 8. juli 2004 Forfatter #30 Skrevet 8. juli 2004 Jeg tviler på at du vil angre. Den har veldig god kost og gir lange fine vipper med bøy. Det høres bra ut! Sliter sånn med sistevalget mitt der jeg,juicy tubes(kjempe fin på leppene,men veldig klissete synst jeg) eller lancome øyenskygge.
Gjest Ethereal Skrevet 9. juli 2004 #31 Skrevet 9. juli 2004 Jeg ville aldri kjøpt Juicy Tube; den passer best til å lime opp bilder og plakater på veggene. Men nå blir jeg sikkert skutt....
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2004 #32 Skrevet 9. juli 2004 Pang! Neida, det er delte meninger om Juicy tubes. Jeg liker dem, men jeg har veldig tørre lepper og jeg synes den trekker godt inn, ikke bare legger seg utenpå som endel andre lipglosser. Kanskje det har noe å si? Mine lepper blir i hvertfall myke og gode og glossy. Eneste negative er lukten på sommerkolleksjonen, skikkelig sukkertøy og veldig sterk.
m_h Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #33 Skrevet 9. juli 2004 Når jeg tenker meg om så dropper jeg nok jucy tubes fordi jeg har jo kjøpt elisabeth arden eigth hour og den synst jeg er veldig fin og god å ha på leppene
Regina Phalangie Skrevet 10. juli 2004 #34 Skrevet 10. juli 2004 EA Eight Hour Cream har også lipbalm med farge i. EHC er helt super til det meste, men liker ikke lukta så bruker den bare på kvelden når jeg skal legge meg på leppene. Mannen min er ikke særlig fornøyd når jeg har denne på. Clarins har fått noen nye lip glosser som ikke er så klissete og ekkel som Juicy tubes, De heter noe med Quench tror jeg. Har farge 02 som jeg synes er nøytal og pen.
m_h Skrevet 10. juli 2004 Forfatter #35 Skrevet 10. juli 2004 Skal se etter den fra clarins L-jo,takk for tipset!. Det med eigth hour creme,så har jeg mest lyst på den uten farge(og det er den jeg får i pakken) ,liker ikke å ha så mye farge på leppene(annet enn lipgloss).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå