m_h Skrevet 5. juli 2004 #1 Skrevet 5. juli 2004 Wee..skal snart til Tyrkia og i dag fekk jeg sånt taxfree hefte sånn at jeg kan bestille på førhånd slik at varene ligger i flysete mitt.Jeg kommer til å gå helt behersk! :o Tenkte å kjøpe sånn pakke med YSL concealer og mascara og øyensminke fjerner til bare 295 kr. Er de noen som hvet om den er bra(mascaraen altså) eller skal jeg heller kjøpe en diorshow mascara og en enkel YSL concealer?
Gjest Ethereal Skrevet 6. juli 2004 #2 Skrevet 6. juli 2004 Mange ELSKER den mascaraen, det gjorde jeg også til jeg fikk en allergisk reaksjon på den. Den har stor kost (ikke fullt så stor som Diorshow), og ganske tykk konsistens slik at du får mye mascara på vippene for hvert strøk. Hvis du har sensitive øyne, bør du kanskje styre unna, all den tid denne mascaraen faktisk er parfymert. Den lukter rose. Tilbudet er knallbra; mascara koster litt over 200,- og concealeren 325,- i fritt salg. Jeg antar at concealeren i pakken er i fargen 01? Den er ganske lys og litt rosatonet. Passer altså godt for den med lys hud. Hjalp det?
Arkana Skrevet 6. juli 2004 #3 Skrevet 6. juli 2004 Jeg vet ikke hvilken YSL mascara du snakker om, men jeg bruker YSL Volume Effet Faux Cils og det er min absolutte favoritt. Har ikke opplevd noen slags negativ reaksjon, og jeg bruker også linser.
Elze Skrevet 6. juli 2004 #4 Skrevet 6. juli 2004 Det er YSL Faux Cils og Touche Eclat i en pakke, og en miniflaske med øyensminkefjerner. Kjøpte dette da jeg var ute og fløy for et par uker siden, selv om jeg egentlig har erklært disse produktene for oppskrytt. Men slikt et enestående tilbud gjorde at jeg fant ut at de fortjente en ny sjanse! Concealeren i pakken er farge 01, mascaraen er svart. Til spørsmålet - mange elsker disse produktene, mange hater dem! Jeg synes du skal slå til.
m_h Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2004 Jeg kommer nok til å slå til ja! Jeg har veldig lys hud,så den passer nok godt til meg,og jeg har ikke sensitive øyne etter det jeg vet. Har prøvd concealeren litt før og den er jo veldig god! Mascaren heter forresten Mascara volume for dalse lashes..
Elze Skrevet 6. juli 2004 #6 Skrevet 6. juli 2004 False Lashes = Faux cils. Kjøpte som sagt denne pakken for to uker siden, så jeg vet hva som er i den.
tuji Skrevet 6. juli 2004 #7 Skrevet 6. juli 2004 Jeg kan ikke fordra den maskaraen, men mange liker den. Touche éclat er ypperlig.
Gjest Lilleulv Skrevet 6. juli 2004 #8 Skrevet 6. juli 2004 :-( hadde tenkt å kjøpe den pakka der helt til jeg så at fargen på concealeren er 01... blir for lyst for min solbrune sommerhud (skryter litt :oops: )
Kalas Skrevet 6. juli 2004 #9 Skrevet 6. juli 2004 Jeg liker både concealeren og maskaraen til YSL veldig godt - kjøpte selv concealeren på taxfree for et par uker siden (måtte lete land og strand rundt før jeg fant noen som har den nye nr 02 - mer gyllen-lys)
Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. juli 2004 #10 Skrevet 6. juli 2004 Slå til! Skal selv til syden snart og har tenkt å kjøpe samme pakka Jeg elsker den mascaraen!
Gjest Lilleulv Skrevet 7. juli 2004 #11 Skrevet 7. juli 2004 Så teit at de pakkene bare selges med concealer i farge 01 da... :-? Det funker jo ikke for meg... Kan man kanskje be om å åpne esken og bytte concealer? :oops:
Gjest gjest1 Skrevet 7. juli 2004 #12 Skrevet 7. juli 2004 Jeg kan ikke fordra den maskaraen' date=' men mange liker den. Touche éclat er ypperlig.[/quote'] Som jeg skulle sagt det selv. Touche éclat er bra, men Kanebos er like bra..og litt billigere.
Agurk Skrevet 7. juli 2004 #13 Skrevet 7. juli 2004 Jeg brukte YSL sin mascara før-helt grei, men etter å ha brukt Diorshow så er jeg ikke lenger i tvil om hvilken mascara jeg sverger til. Den er jo bare helt nydelig.
m_h Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #14 Skrevet 7. juli 2004 Jeg bestiller gjennom et sånt taxfree hefte som jeg fikk i posten.der er det enda billigere en på flyplassen.Men kanksje du finner den nr.02 på flyplassen? De har ikke verdens største utvalg i den katalogen Her er det jeg har tenkt å bestille meg: Estee lauder parfyme - beyond paradise(har ikke luktet på den selv men folk har sagt den er god) Estee lauder - magnascopic eye set(med mascara,øyekrem,sminkefjerner til øyne,lash primer plus) Lancome voyage clarte sett - renskrem,krem,tonic Ysl - all for eyes set Elisabeth arden - eigth hour sett,med kremen og leppestiften/lipsylen Også skal jeg ha en ting til,enten lacome mini coulors focus(9 øyenskygger),3 pk. med juicytubes(crazy pink) eller laura parfyme og deoderant. Noen som har en komentar?
Cilla Skrevet 7. juli 2004 #15 Skrevet 7. juli 2004 Hadde ikke turt å bestille en parfyme jeg aldri har luktet på. Folk har ulik smak vet du.
m_h Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #16 Skrevet 7. juli 2004 Men da får jeg ikke bestil meg noen slags parfyme siden her jeg bor selger de ingen av de parfymene.
Miss-X Skrevet 8. juli 2004 #17 Skrevet 8. juli 2004 Hei Den deoen som følger med Laura parfymen er kjempegod. Den blir ikke hvit under armene, og holder hele dagen.
Gjest Ethereal Skrevet 8. juli 2004 #18 Skrevet 8. juli 2004 Estee lauder - magnascopic eye set(med mascara' date='øyekrem,sminkefjerner til øyne,lash primer plus)[/quote'] Styr unna den mascaraen, den er DEN ALLER VERSTE jeg noensinne har prøvd!!! :evil:
Elze Skrevet 8. juli 2004 #19 Skrevet 8. juli 2004 Men da får jeg ikke bestil meg noen slags parfyme siden her jeg bor selger de ingen av de parfymene. Men MÅ du bestille alt på forhånd? Kan du ikke lukte på den i taxfreebutikken på flyplassen og bestemme deg der?
Gjest Ethereal Skrevet 8. juli 2004 #20 Skrevet 8. juli 2004 Hvilke parfymer tilbyr de i katalogen? De har vel ikke bare én, vil jeg tro? Og hva slags parfymer liker du? Beyond Paradise lukter intetsigende, synes jeg. Litt frukt og litt blomster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå