Gå til innhold

Vil gå til sengs med han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært av og på i flere måneder nå, men aldri hatt sex. Vi er 17 og 18 forresten. Vi har vært nære så mange ganger, men alltid er det noe som kommer i veien for det. Vi har aldri klart å vært alene og hatt et rom å gå til.. Ettersom vi begge har gjort hverandre så usikre og derfor blitt litt usikre på hva vi har følt, er vi av og på hele tiden. Har alltid mye kontakt og er uadskillelige på fest.

Tror dere det vil gjøre godt å ta det et steg videre i en slik situasjon? Tenker det kanskje kan gjøre begge klarere på hva vi føler? Men samtidig er det umulig å få det til å skje, det bare skjer liksom aldri..

Anonymous poster hash: fbfe3...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere prata sammen om hva dere føler? Jeg tror ikke sex er den beste løsningen. Tror det er bedre at dere faktisk prater sammen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere prata sammen om hva dere føler? Jeg tror ikke sex er den beste løsningen. Tror det er bedre at dere faktisk prater sammen :)

Vi har pratet masse. Begge vil at det skal bli noe mellom oss nå, men tidligere var begge usikker og det skjedde ting slik at nå er begge mer usikker. Men vi har lenge nå snakket om at vi vil prøve på nytt, men ja.

TS

Anonymous poster hash: fbfe3...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje prøve å Være sammen litt før dere har sex? For å finne ut om dere begge egentlig vil ha hverandre

Anonymous poster hash: f5738...819

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje prøve å Være sammen litt før dere har sex? For å finne ut om dere begge egentlig vil ha hverandre Anonymous poster hash: f5738...819

Det tenkte jeg og etter å ha lest svaret til TS. Selv om sex er viktig i et forhold, så betyr det ikke at det er alt. Når det er så usikkert mellom dere så tror jeg ikke sex vil ha noen effekt for å gjøre det mer sikkert. I verste fall kan det føre til det motsatte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenkte jeg og etter å ha lest svaret til TS. Selv om sex er viktig i et forhold, så betyr det ikke at det er alt. Når det er så usikkert mellom dere så tror jeg ikke sex vil ha noen effekt for å gjøre det mer sikkert. I verste fall kan det føre til det motsatte.

Vi har vært mye sammen, og vi trives godt sammen også. Men jeg vet ikke, det har blitt så mye frem og tilbake. Kanskje sex ikke er en god løsning, men det vil jo kanskje ikke skade heller? Vi snakker mye sammen over nett og vi begge vet at vi liker hverandre veldig godt - bare at alt tullet har gjort at vi ikke enda kan gå inn i et forhold..

TS :)

Anonymous poster hash: fbfe3...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært mye sammen, og vi trives godt sammen også. Men jeg vet ikke, det har blitt så mye frem og tilbake. Kanskje sex ikke er en god løsning, men det vil jo kanskje ikke skade heller? Vi snakker mye sammen over nett og vi begge vet at vi liker hverandre veldig godt - bare at alt tullet har gjort at vi ikke enda kan gå inn i et forhold..

TS :)

Anonymous poster hash: fbfe3...86c

Jeg ville lyttet til de svarene du har fått her. Avvent med sex til du ser at dere faktisk klarer å kommunisere med hverandre og at dere ikke lenger er usikre og er av og på. Når ting er stabilt, så tar dere steget videre. Da vil det bli fint og føles bra fordi dere er trygge på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville lyttet til de svarene du har fått her. Avvent med sex til du ser at dere faktisk klarer å kommunisere med hverandre og at dere ikke lenger er usikre og er av og på. Når ting er stabilt, så tar dere steget videre. Da vil det bli fint og føles bra fordi dere er trygge på hverandre.

Takk :) Innser at det er nok mye rett i det dere sier. Nå er ting fint og på vei til å bli stabilt, da. Vi har snakket om det og vi begge har lyst til å begynne å treffes igjen. Frister selfølgelig å ta steget videre, er så klar for det nå og det gjør sikkert oss begge mer klar på hva vi føler? Men samtidig har dere rett i at vi bør vente til vi vet hva vi føler, og om vi vil at vi skal bli noe mer eller ikke.. :)

TS

Anonymous poster hash: fbfe3...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som har stått i veien? Virker jo som at begge har lyst.

Foreldre har vært hjemme, det har vært like før noen har skullet komme hjem og vi har ikke hatt nøkkel, vi har vært utendørs og ikke funnet noe sted haha, vi har ikke hatt noe rom og gå til osv.

TS

Anonymous poster hash: fbfe3...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Innser at det er nok mye rett i det dere sier. Nå er ting fint og på vei til å bli stabilt, da. Vi har snakket om det og vi begge har lyst til å begynne å treffes igjen. Frister selfølgelig å ta steget videre, er så klar for det nå og det gjør sikkert oss begge mer klar på hva vi føler? Men samtidig har dere rett i at vi bør vente til vi vet hva vi føler, og om vi vil at vi skal bli noe mer eller ikke.. :)

TS

Anonymous poster hash: fbfe3...86c

Man blir ikke mer klar over hva man føler av å ha sex, man blir eventuelt mer knyttet til hverandre og det kan gjøre et turbulent forhold mye vanskeligere å bryte ut av. jeg føler at du vil så gjerne at sex skal være løsningen til alt, men sånn er det ofte når man vil noe veldig mye, men ikke helt er der man skal være.

Det er det samme som de som velger å gifte seg når de sliter med forholdet, eller ikke minst få et barn til når det er vanskelig med det barnet de har.

Man skal ikke gjøre noe annet for å løse et problem, man skal løse problemet og så kan man gjøre noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...