Gå til innhold

Er han sjenert, treig eller uinteressert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så bra da. Glad for at du turte da eller? :hug:

Meget glad for at jeg tok sjangsen ja :)

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, "Han fulgte meg på ditt og jeg addet ham på datt". :P Jaja, bra du ikke endte opp med å sitte i sofaen og overanalysere til alle sjansene var borte da.

Endret av guttemann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei folkes. Ts her. Har noe å meddele, det har seg sånn at han fyren her er vanskelig å forstå seg på. For nå har vi møttes ofte og har kontakt på facebook. Men vi har ikke vært sammen alene, føler det er på tide at bare jeg og han møtes nå, så jeg synes han kan invitere meg ut eller hjem til han. For det har alltid vært i anledning fest eller hvis venninna mi har blitt med.

Jeg vet at jeg kan spørre han også, men hva kan jeg gjøre videre da? :P



Anonymous poster hash: 65d75...8b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei folkes. Ts her. Har noe å meddele, det har seg sånn at han fyren her er vanskelig å forstå seg på. For nå har vi møttes ofte og har kontakt på facebook. Men vi har ikke vært sammen alene, føler det er på tide at bare jeg og han møtes nå, så jeg synes han kan invitere meg ut eller hjem til han. For det har alltid vært i anledning fest eller hvis venninna mi har blitt med.

Jeg vet at jeg kan spørre han også, men hva kan jeg gjøre videre da? :P

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Du startet denne tråden med å spørre om han er sjenert, treig eller uinteressert. Med tanke på hvordan det har gått vil jeg si at vi kan slå fast at han ikke var uinteressert. Jeg går utifra at du kjenner ham litt bedre nå og vet bedre om han er treig eller sjenert.

Jeg gjetter på litt av begge deler, og nå kommer det som blir vanskelig. Han vil sannsynligvis ikke kunne hjelpes så mye hvis han er treig, så dette er noe du må finne ut om du kan leve med. Sannsynligvis må du belage deg på å måtte ta endel initiativ hvis dere skal holde sammen.

Sjenertheten vil nok forsvinne etterhvert, så det blir et mindre problem.

La meg også få lov å takke deg for å ha startet denne tråden og for å ha fulgt opp. Det er garantert mange som sitter med det samme dilemmaet og kan bli inspirert av denne.

Jeg håper og tror at det kan tjene som et glimrende eksempel på følgende livsvisdom: Den som intet våger intet vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du startet denne tråden med å spørre om han er sjenert, treig eller uinteressert. Med tanke på hvordan det har gått vil jeg si at vi kan slå fast at han ikke var uinteressert. Jeg går utifra at du kjenner ham litt bedre nå og vet bedre om han er treig eller sjenert.

Jeg gjetter på litt av begge deler, og nå kommer det som blir vanskelig. Han vil sannsynligvis ikke kunne hjelpes så mye hvis han er treig, så dette er noe du må finne ut om du kan leve med. Sannsynligvis må du belage deg på å måtte ta endel initiativ hvis dere skal holde sammen.

Sjenertheten vil nok forsvinne etterhvert, så det blir et mindre problem.

La meg også få lov å takke deg for å ha startet denne tråden og for å ha fulgt opp. Det er garantert mange som sitter med det samme dilemmaet og kan bli inspirert av denne.

Jeg håper og tror at det kan tjene som et glimrende eksempel på følgende livsvisdom: Den som intet våger intet vinner.

Ja, riktig. Har forstått at han er interessert og kan bekrefte at han er veldig treig som type + litt sjenert angående flørting osv. Har innsett at jeg må gjøre litt for at vi skal holde sammen, ja. Men jeg skal ikke gi opp av den grunn, for jeg har en god følelse på dette siden kjemien sitter som et skudd.

La meg takke deg, for gode råd! :-)

TS

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, riktig. Har forstått at han er interessert og kan bekrefte at han er veldig treig som type + litt sjenert angående flørting osv. Har innsett at jeg må gjøre litt for at vi skal holde sammen, ja. Men jeg skal ikke gi opp av den grunn, for jeg har en god følelse på dette siden kjemien sitter som et skudd.

La meg takke deg, for gode råd! :-)

TS

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Det har vært en sann fornøyelse å se at du har turt å gjøre noe som mange ikke har turt. Dermed går de desverre glipp av det fine som du opplever nå.

Det er takk i seg selv å få lov til å se dette. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært en sann fornøyelse å se at du har turt å gjøre noe som mange ikke har turt. Dermed går de desverre glipp av det fine som du opplever nå.

Det er takk i seg selv å få lov til å se dette. :hug:

Jeg spurte om han kunne hjelpe meg med noe. Han kommer i morgen :-)

Ts

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte om han kunne hjelpe meg med noe. Han kommer i morgen :-)

Ts

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Smart! Og Bra jobba!! :D Håper også mange leser denne tråden og skjønner viktigheten med å vite, ikke å tro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart! Og Bra jobba!! :D Håper også mange leser denne tråden og skjønner viktigheten med å vite, ikke å tro!

Hihi! Ja har lært mye på dette altså :D

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ts her.. Siden dere har vært til god hjelp tenkte jeg å meddele noe..

Vi hadde kjempegod kontakt, vi snakket til og med på telefonen, han tok intiativ og alt virket bra.. Men plutselig ble det mindre kontakt og han ble mer fraværende. Jeg ble usikker å tok meg til motet å spørre om vi skulle finne på noe og han svarte ja å spurte hva vi skulle gjøre osv..

Når dagen kom så skrev han at han ikke rakk det og vi kunne ta det til helgen istedet. Jeg sa greit! Men så etter der har jeg ikke hørt mer fra han, men han har blitt venn med mine venner og snakker mer med dem enn meg. Hva har jeg gjort galt??

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.. Siden dere har vært til god hjelp tenkte jeg å meddele noe..

Vi hadde kjempegod kontakt, vi snakket til og med på telefonen, han tok intiativ og alt virket bra.. Men plutselig ble det mindre kontakt og han ble mer fraværende. Jeg ble usikker å tok meg til motet å spørre om vi skulle finne på noe og han svarte ja å spurte hva vi skulle gjøre osv..

Når dagen kom så skrev han at han ikke rakk det og vi kunne ta det til helgen istedet. Jeg sa greit! Men så etter der har jeg ikke hørt mer fra han, men han har blitt venn med mine venner og snakker mer med dem enn meg. Hva har jeg gjort galt??

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Spør han: "Hva skjedde med avtalen vi hadde i helgen? :)"

Det kan være mange grunner… har vært i samme sko som deg, og grunnen til at min trakk seg unna (2 ganger faktisk) var fordi han var usikker, han var umoden og prioriterte kompisene foran meg osv

Anonymous poster hash: d2958...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.. Siden dere har vært til god hjelp tenkte jeg å meddele noe..

Vi hadde kjempegod kontakt, vi snakket til og med på telefonen, han tok intiativ og alt virket bra.. Men plutselig ble det mindre kontakt og han ble mer fraværende. Jeg ble usikker å tok meg til motet å spørre om vi skulle finne på noe og han svarte ja å spurte hva vi skulle gjøre osv..

Når dagen kom så skrev han at han ikke rakk det og vi kunne ta det til helgen istedet. Jeg sa greit! Men så etter der har jeg ikke hørt mer fra han, men han har blitt venn med mine venner og snakker mer med dem enn meg. Hva har jeg gjort galt??

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Du trenger ikke å ha gjort noe galt. Han er vel bare ikke interessert. Om en mann vet at en dame er interessert trekker han seg ikke unna om han vil noe, han trekker seg unna fordi han ikke er interessert. Ikke mas, ikke stress, bare gå videre. Det finnes nok av menn som vil ha deg, du taper ingenting på å la denne fisken gå.

Anonymous poster hash: d449f...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å ha gjort noe galt. Han er vel bare ikke interessert. Om en mann vet at en dame er interessert trekker han seg ikke unna om han vil noe, han trekker seg unna fordi han ikke er interessert. Ikke mas, ikke stress, bare gå videre. Det finnes nok av menn som vil ha deg, du taper ingenting på å la denne fisken gå.

Anonymous poster hash: d449f...10c

Det suger…...

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det suger...

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Det forstår jeg. Det er alltid surt å bli avvist, spesielt når man liker dem godt. Likevel tror jeg du vinner mer i lengden på å gå. Ikke kast bort et år eller flere på usikkerhet, forventninger og skuffelse. Ha mot til å se at du fortjener en mann som er der 100%, og ikke ombestemmer seg noen dager etterpå.

Anonymous poster hash: d449f...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å ha gjort noe galt. Han er vel bare ikke interessert. Om en mann vet at en dame er interessert trekker han seg ikke unna om han vil noe, han trekker seg unna fordi han ikke er interessert. Ikke mas, ikke stress, bare gå videre. Det finnes nok av menn som vil ha deg, du taper ingenting på å la denne fisken gå.

Anonymous poster hash: d449f...10c

Nå varierer det litt hvor mye som skal til for at en mann vet dette da. Har ikke noe problem med å tro at en mann som er sjenert og usikker sliter mer enn vanlig med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå varierer det litt hvor mye som skal til for at en mann vet dette da. Har ikke noe problem med å tro at en mann som er sjenert og usikker sliter mer enn vanlig med dette.

Så du mener han er usikker? Hvorfor snakker han med vennene mine så ofte? Jeg skjønner ikke. At man kan endre mening så fort når vi har veldig god kjemi i tillegg. Kanskje han ikke føler det samme som meg da, men han har sagt det selv.

Skal uansett komme meg videre, gidder ikke vente og ha store forhåpninger...

Ts

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

han er IKKE interessert. han har vist høflig interesse, men ikke nok interesse og han kan være 1 opptatt med jobb 2 opptatt av en annen eller fire 3 opptatt med at han har barn eller lignende.

hvis han hadde likt det hadde du visst det lover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener han er usikker? Hvorfor snakker han med vennene mine så ofte? Jeg skjønner ikke. At man kan endre mening så fort når vi har veldig god kjemi i tillegg. Kanskje han ikke føler det samme som meg da, men han har sagt det selv.

Skal uansett komme meg videre, gidder ikke vente og ha store forhåpninger...

Ts

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Kanskje han liker en av venninnene dine?

Anonymous poster hash: 97452...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han liker en av venninnene dine?

Anonymous poster hash: 97452...099

Det er det værste som kan skje da.. Men kan fullt hende..

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener han er usikker? Hvorfor snakker han med vennene mine så ofte? Jeg skjønner ikke. At man kan endre mening så fort når vi har veldig god kjemi i tillegg. Kanskje han ikke føler det samme som meg da, men han har sagt det selv.

Skal uansett komme meg videre, gidder ikke vente og ha store forhåpninger...

Ts

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Det er lettere å snakke med vennene dine fordi da risikerer han ingenting.

Hvis det er slik at denne fyren er ekstremt sjenert kan det godt hende at han er så redd for å trå feil ovenfor deg at han i sin klønethet gjør akkkurat det. Det er slett ikke sikkert at han er uintressert. Det kan godt være motsatt. Dette vet bare han.

Hvis du lurer på noe er det aller beste å spørre ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...