Gå til innhold

Gardiner i cordfløyel


Gjest Elenath

Anbefalte innlegg

Gjest Elenath

Har sett noen gardiner jeg har lyst på i tynn cordfløyel som på en måte var kule, men jeg er på en måte usikker på hva jeg synes.

Noen som har sett det her som kan dytte min personlige mening den ene eller andre veien? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri sett eller hørt om. Men hvis ditt umiddelbare inntrukk var kult, sier jeg bare at kjør på. Blir sikkert bra! Mavefølelser skal man ikke undervurdere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elenath
:ler: sant det, men det høres bare så rart ut når jeg tenker på det... Gardiner i cordfløyel :klø: :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Det hadde jeg lyst på også, helt til jeg tenkte meg om og fant ut hvor støvete det ville bli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg er av den formening om at cordfløyel er enten veldig in eller så er det veldig ut (i hvert fall når det gjelder klær), så jeg ville ikke valgt gardiner i cordfløyel av den grunn. Men så bytter ikke jeg gardiner flere ganger i året, ei heller hvert år.

Koster de ikke så mye og du har tentk å ha dem bare for en kortere periode, synes jeg du skal velge dem siden du syntes de var kule.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har de på IKEA. Skikkelig tøft med den rette innredningen! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elenath

Jeg bytter gardiner mange ganger i året :ler: har dilla. Nå bruker jeg gamle gardiner om gjen da selvfølgelig. Klarer bare ikke la et par henge hele året rundt. Utrolig hva man kan gjøre med ett rom bare ved å skifte gardinene og litt annet tilbehør. Har veldig enkle lyse farger ellers så alt passer stort sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninen min har noen limegrønne, de er råfine......

Men som skrevet føre, så er det nok en moteting.....

Men JEG synes du skal gå for det.......også er de jo ikke sååå dyre på ikea da, eller om du syr selv:)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er av den formening om at cordfløyel er enten veldig in eller så er det veldig ut (i hvert fall når det gjelder klær), så jeg ville ikke valgt gardiner i cordfløyel av den grunn. Men så bytter ikke jeg gardiner flere ganger i året, ei heller hvert år.

Koster de ikke så mye og du har tentk å ha dem bare for en kortere periode, synes jeg du skal velge dem siden du syntes de var kule.

Hilsen Lille meg

:enig_animasjon::enig_animasjon::enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Finnes de da? vet de var veldig inne på 70/80 tallet, men gud for noe dritt. Rådyre var de ogå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Gardinene så finere ut enn de hørtes ut. Blir kanskje litt mektige for meg. Har selv gardiner i tungt stoff som jeg vil skifte ut til noen lettere. Men hvis du liker gardinene ser jeg ingen grunn til å la være å kjøpe dem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med cordfløyel er det viktig å tenke på hva som er opp og ned på gardinlengdene, hvis du syr selv, da.

Når du stryker med hånda over cordfløyel (eller fløyel) merker du veldig godt hva som er "medhårs" og hva som er "mothårs". Uansett må du la dem gå samme vei, ellers blir det fargeforskjell. Med tanke på støv, så ville jeg sørget for at det var glattest å stryke nedover, slik at støvet ikke fester seg så lett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...