Gå til innhold

Ta kontakt etter fest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på fest i går og kom i prat med en fyr og endte etterhvert opp med klining..

Jeg var dessverre litt for full, så måtte reise hjem. Vi vekslet ikke noe Nr eller noe sånt, men av de få detaljene han fortalte om han klarte jeg å finne han på Facebook.

Jeg er interessert i å kanskje bli mer kjent med han, men det blir kanskje for kleint og dumt å ta kontakt da vi ikke vekslet noe og det kanskje bare var fylla-flørt?

Hva tror dere ?

For alt jeg vet kan det være han ikke husker meg..

Anonymous poster hash: f2a54...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skader jo ikke å prøve? Det er jo bare å sende han en melding og ta det derfra. Avslår han deg, eller ikke svarer eller noe sånt, så tar du det bare for det det var og går videre.



Anonymous poster hash: 3eb5b...cc2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt samme tanken selv. Jeg har jo ingenting å tape, men det litt flaue er at jeg visste ikke etternavnet hans.

Men han ga meg tydeligvis inntrykk, for da jeg kom hjem i går prøvde jeg å søke han opp med den lille infoen jeg husket.

Det kleine er jo hvis han spør meg hvordan jeg fant han, at jeg var så desperat når jeg ikke en gang visste etternavnet hans. Er jo mange som har hans fornavn i den byen..

Blir det for stalker-ish å ta kontakt ? ..

TS

Anonymous poster hash: f2a54...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt går jo gjennom facebook i dag så tror ikke han vil bry seg. Folk sporer jo opp bekjente og venner via facebook så det er nok ingenting og bekymre seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere ville ta meg for å være helt desperat? For jeg føler meg litt der, men kan jo være han ikke husker og trodde han vekslet ut mer info om han :P

Ts

Anonymous poster hash: f2a54...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke han bryr seg hvordan du fant han. Hvis han liker deg, syns han bare det er søtt at du søkte han opp :) Tenk deg om.. har du noen gang syns at en slik handling virket "desperat" dersom du likte fyren? Det er bare når man ikke liker en person, at sånne ting kan virke som "desperate handlinger". Sant? ;)



Anonymous poster hash: 3eb5b...cc2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo forsåvidt sant.

Er han ikke interessert, så driter jeg jo i om det virka stalker-ish :P

Takk. :)

Anonymous poster hash: f2a54...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på og hold oss oppdatert :)

Ingen fare å legge til folk på FB på den måten. Jeg har gjort det et par ganger med suksess og mannfolka har aldri satt spørsmålstegn på hvordan jeg har fått tak i deres navn (men så har vi alltid hatt felles venner).



Anonymous poster hash: 78ab8...c85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg!
Litt usikker på om han har sett den eller ikke.
Siden jeg la han ikke til som venn, så usikker om meldingen kom i "others" eller om han bare ikke har sett den enda.

TS



Anonymous poster hash: f2a54...777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg!

Litt usikker på om han har sett den eller ikke.

Siden jeg la han ikke til som venn, så usikker om meldingen kom i "others" eller om han bare ikke har sett den enda.

TS

Anonymous poster hash: f2a54...777

Da kom den i "annet", som ingen sjekker.

Anonymous poster hash: bf9ad...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje, jeg gir det litt tid.
Sendte til noen jeg ikke var venn med her for leden, og de fikk sett meldingene.

Hvis ikke skal jeg bare la det gå ? Litt rart å legge han til som venn kanskje, etter å ha sendt den meldingen..

Ts



Anonymous poster hash: f2a54...777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente, da kom det rett i innboksen. Men det er kanskje forskjellig om man har fellesvenner eller er i samme gruppe, enn med noen man ikke har fellesvenner med.

ts



Anonymous poster hash: f2a54...777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde dere ventet og latt det gå?
Eller lagt han til som venn...?



Anonymous poster hash: f2a54...777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har felles venner skal den komme opp i den vanlige innboksen. Har fått meldinger som jeg har null felles venner med også i den vanlige innboksen. Så den havnet mest sannsynlig der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...