Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har lyst til å farge håret mitt lilla. Og jeg har lyst til at det skal gå bort etter 5 uker i vask. Bør jeg gjøre det hos frisør eller hjemme? Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt farge? Må jeg bleke det først? Vil helst ikke bleke og jeg har mørk blondt hår.

Anonymous poster hash: 4100f...d04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKKE gjør det

Anonymous poster hash: 6ce5f...184

Skrevet

Dersom du har mørkt hår finnes det mørke farger med lillaskjær i. Men vær forberedt på at disse fargepigmentene som regel IKKE går ut etter 5 uker, selvom det står det på pakken.

Har selv brent meg på dette i mine glansdager. Farget med røde brunfarger og hadde rødskjær i evigheter etterpå.

Anonymous poster hash: df9ac...03b
Skrevet

Fargen vil ikke bare "vaskes ut" helt, men hårfarger fra Manic Panic og Directions falmer ganske fort (blør en del i hårvask), er svært milde mot håret og enkle å farge over.

Anonymous poster hash: f1adb...a2b
  • Liker 3
Skrevet

Det kommer helt an på hvilken lillafarge du vil ha og hvor intens den skal være, hvis du bare vil ha et skjær av lilla trenger du ikke bleke, men hvis du vil ha en intens lillafarge så må du forberede deg på å bleke håret først. Etter min erfaring har Manic Panic dårligst hold av de semipermanente fargene som er på markedet, men tviler på at du vil få det helt ut etter fem uker, selv med vask hver dag. Da må du antakelig farge over det med noe annet igjen når du ikke vil ha lilla hår lengre.

• Liker 1
Gjest fotballflue
Skrevet

søstra mi farget håret lilla for et par uker siden med manic panic, hun hadde striper i håret, og der hun har originalfargen, er fargen allerede borte, men i stripene sitter det fortsatt i. ser ut som det kommer til å sitte et par uker til. så hvis du ikke vil bleke håret først, så tror jeg hvertfall ikke du bør gå for manic panic, da det går ut veldig fort, og med fort, mener jeg et par-tre dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...