Gjest Ena Skrevet 5. juli 2004 #1 Skrevet 5. juli 2004 Er det noen som har bydd og fått produkter fra netthandelen? I tilfelle, ble du fornøyd med produktet? Jeg bydde på et produkt og fikk tilslaget, men ble veldig skuffet da jeg fikk se den. Den svarte heller ikke til netthandelens egen beskrivelse og nå akter jeg å klage. Noen som har opplevd lignende?
jordbær Skrevet 5. juli 2004 #2 Skrevet 5. juli 2004 Du kan klage. Du har samme rettigheter som om du skulle ha handlet hos en hvilken som helst annen bedrift over nett. Har også handlet der i fra og kan ikke akkurat si at produktene har vært av topp kvalitet.. Derfor handler jeg ikke der mer.
Tusenfryd Skrevet 5. juli 2004 #3 Skrevet 5. juli 2004 Kjenner en som handler masse derfra og er veldig fornøyd. Mye ræl, men mye bra også. Hun bruker også tid på å sjekke produktene i butikken.
NonStop Skrevet 5. juli 2004 #4 Skrevet 5. juli 2004 uff, ja..... Har bydd og vunnet noen auksjoner der ja... Ligg unna hårklippemaskinene hvertfall! Noe stort dritt! Men syns at kundeservicen var bra da, har riktignok bare hatt kontakt med de 1 gang men.. Fikk feil klippemaskin, og fikk beskjed om at vi kunne bare beholde den vi hadde fått og ny var på vei i posten! Men den funker jo ikke litt en gang da, så det var sikkert derfor de var så snar med å sende ut ny... ville vel bli kvitt de.. Mannen har kjøpt noen redskaper, ellers så har vi kjøpt litt diverse krims krams.. *kjekt å ha ting* Venter på en pakke nå, kjøpte en pidestall.... Måtte bare ha den.... :oops: Ligger unna netthandelen nå, ble litt 'avhengig'...
~sikka~ Skrevet 6. juli 2004 #5 Skrevet 6. juli 2004 Jeg holder meg langt unna netthandelen - det er så gøy å handle der inne, hver gang jeg går inn bare _må_ jeg kjøpe noe, og som regel er det noe ubrukelig dritt.... men jeg kjøpte et pledd som var godt, og en dusjradio... resten er bare crap.
Gjest tusjen Skrevet 6. juli 2004 #6 Skrevet 6. juli 2004 Jeg har også kjøpt noe på netthandelen. Ble veldig revet med en gang for å si det slik :oops: ... Jeg ble ikke fornøyd.. tusjen
Rioja Skrevet 7. juli 2004 #7 Skrevet 7. juli 2004 Det første jeg kjøpte der inne var poleringsmaskin til bil! :o Ligger fortsatt urørt... Også har jeg kjøpt en oppblåsbare sydhavsøy med caddie! -Faktisk meget behagelig å ligge på, og den brukes flittig om sommeren. Nylonstrømpebukser til 1,- og jakke til samme pris var også helt ok, men som Sikka skriver; jeg prøver å holde meg unna... Men du har jo angrefrist uansett...
Gjest Miss Gemini Skrevet 7. juli 2004 #8 Skrevet 7. juli 2004 Har kjøpt bilstereo, minianlegg, vifte, herstal-lamper, kjøkkentimer, knivsett...tror det er alt.. Er godt fornøyd jeg, men prøver å holde meg unna fordi jeg blir alt for lett hekta, og ender opp med masse crap.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå