AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #1 Skrevet 30. august 2014 Jeg byttet fra Cerazette til Microgynon for noen uker tilbake, og bortsett fra litt hormongalskap første uka så har det gått veldig fint (har testet for graviditet, så er ikke det). Men nå har jeg merket at matlysten har gått betraktelig ned, har sjeldent lyst på mat og det eneste jeg faktisk gleder meg til å spise er tomatbaserte retter. Samboeren min har kommentert at jeg har blitt tynnere i ansiktet og han sier jeg spiser mye mindre enn før, gjerne halve porsjoner. Jeg tenker ikke over det, stopper når jeg ikke vil ha mer, men det er sjeldent jeg har pleid å la mat ligge igjen på tallerkenen så jeg tror han har rett. Har lest om erfaringer med Microgynon, men finner ikke noe om at andre har mistet matlysten på dem, kun fått økt apetitt. Jeg som liksom skulle kose meg i kveld, sto ved godishylla i butikken i 10 minutter før jeg ga opp fordi jeg klarte ikke å ha lyst på noe Raska med meg en Stratos på trass, den ligger fremdeles uåpnet foran meg. Er helt, helt ulikt meg, er en kakemons og veldig glad i middag, men nå - nope. Noen flere som har opplevd det? Evt andre sære bivirkninger med p-piller dere vil dele? Anonymous poster hash: 60bc9...775
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #2 Skrevet 30. august 2014 Er helt lik deg! Spiser små måltider og mamma kommenterer alltid at jeg aldri spiser opp det som er på tallerkenen når jeg er på middag. Jeg hopper over mensen, så jeg kun har den 3-4 ganger i året pga helseproblemer. Når jeg egentlig skal ha mensen er jeg DET kakemonsteret og kan spise masse snop og sjokolade. Anonymous poster hash: 2f389...268
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #3 Skrevet 30. august 2014 Er helt lik deg! Spiser små måltider og mamma kommenterer alltid at jeg aldri spiser opp det som er på tallerkenen når jeg er på middag. Jeg hopper over mensen, så jeg kun har den 3-4 ganger i året pga helseproblemer. Når jeg egentlig skal ha mensen er jeg DET kakemonsteret og kan spise masse snop og sjokolade. Anonymous poster hash: 2f389...268 Tusen takk for svar! Var du sånn før du startet på p-piller/Microgynon? -TS Anonymous poster hash: 60bc9...775
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #4 Skrevet 30. august 2014 Tusen takk for svar! Var du sånn før du startet på p-piller/Microgynon? -TS Anonymous poster hash: 60bc9...775 Nå er det mange år siden jeg begynte på dem, men tror ikke det. Det er nå de siste årene moren min har kommentert at jeg aldri spiser opp maten min når jeg er på middag der. Så kan godt være at det var etter start Anonymous poster hash: 2f389...268
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #5 Skrevet 30. august 2014 Jeg følte jeg fikk mer matlyst etter at jeg startet på microgynon. Men vi reagerer nok forskjellig. Anonymous poster hash: ef373...286
Avalon Skrevet 31. august 2014 #6 Skrevet 31. august 2014 Er nok forskjellig fra person til person. Har brukt microgynon i flere år nå, tror matlysten min er sånn som den var før jeg begynte på dem. Lysten på godteri er også den sammen
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #7 Skrevet 31. august 2014 Nei, dessverre. Hadde lik appetitt. Anonymous poster hash: 93a44...d03
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #8 Skrevet 31. august 2014 Så sært at det skjer meg da Jeg har aldri i mitt liv opplevd at en pakke med kokesjokolade har ligget ifred i skapet i over en uke...jeg ELSKER å gnafse på mørk kokesjokkis, men hver gang samboeren min tar seg en bit og spør om jeg vil ha så takker jeg nei. Og istad nå så spiste jeg noe jeg ikke liker engang, bare fordi jeg var dritsulten men altfor lat til å lage meg noe jeg ikke liker. Men må innrømme det er litt befriende å ikke være slave av mat-og godtersug. Så jeg håper dette holder seg! -TS Anonymous poster hash: 60bc9...775
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #9 Skrevet 31. august 2014 * lage meg noe jeg LIKER, skulle det stå Anonymous poster hash: 60bc9...775
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå