Gå til innhold

En times date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på date med en fyr for 1,5 år siden, men ble ikke noe mer da, for han var ikke klar, da han nylig hadde gått ut av et langt forhold. Så tok han kontakt med meg nå i sommer, og vi pratet en god del, og nå vil han på date. Jeg er litt usikker på hva jeg vil. Han er veldig kjekk, og virker ut som vi er like på en del ting, men han virker litt sånn kjedelig perfekt, og at han og skal ha noe perfekt, Jeg er langt fra noe perfekt, og har ikke noe mål om å være perfekt heller. Men tenkte at jeg kan jo gi han en sjanse, og gå på en date med han. Så vi avtalte dag. Og nå har jeg fått beskjed om at daten kommer til å vare 1 time. Kjenner at nå har jeg ikke lyst, hva finner jeg ut på en time da. Og er det sånn han er, bare en time til å finne ut om dama er perfekt nok. Så nå vil jeg avlyse, men aner ikke hva jeg skal si.



Anonymous poster hash: d9fbd...fa9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres nesten ut som om han har tenkt å ha deg på en slags audition. Kan også minne litt om speeddating. Bærer preg av at han skal vurdere om du er bra nok.

Jeg ville avlyst og sagt til ham at dette høres litt for formelt og lite avslappa ut etter min smak.

Dvs... Hvis ikke årsaken er at han skal noe viktig etterpå da? Men da kunne dere jo gått en annen dag, så det er vel ikke det.

Anonymous poster hash: f80db...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt merkelig og kun sette av en time? Men det kan jo være at han har en veldig hektisk timeplan, men har lyst til å møte deg, og en time er alt han tid til?

"vanlige folk" vil vel kanskje heller velge en annen dag hvor de har bedre tid, men... Ja, litt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende at det han har planlagt tar en time da... Slik at han mener at du må sette av en time og ikke bare 20 min liksom? Kjære vene, møt fyren og men noe om det etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var mange dager vi kunne treffes. Men virker ut som han er sånn som bare vil møtes en time. Første gangen vi møttes, så gikk vi rundt i Oslo i 1 time, så kom spørsmålet om hva jeg syntes, så dro han, og jeg følte jeg sto litt forvirra igjen. Med følelsen av at jeg egentlig ikke visste hvordan det gikk. For en time er ikke lenge, og vi gikk rundt i ganske raskt tempo, så man får jo ikke sett hverandre i ansiktet, flørtet og sånn. Nå og vil han gå tur denne timen. Og jeg kjenner jeg vil ikke, men jeg aner ikke hva jeg skal si for å avlyse, og jeg vil jo nå ikke møte han overhodet.



Anonymous poster hash: d9fbd...fa9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok kontakt med han tidlig i går, og avlyste på en pen måte, og ønsket han lykke til videre. Da ble han sur, kalte meg for feiging osv. Så føler jeg bare fikk en bekreftelse på at jeg gjorde det rette.



Anonymous poster hash: d9fbd...fa9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok kontakt med han tidlig i går, og avlyste på en pen måte, og ønsket han lykke til videre. Da ble han sur, kalte meg for feiging osv. Så føler jeg bare fikk en bekreftelse på at jeg gjorde det rette.

Anonymous poster hash: d9fbd...fa9

Kult!

Anonymous poster hash: f80db...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...