Gå til innhold

Daten var så klåfingret..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok TS

Jeg mangler slett ikke respekt for dine grenser og ønsker.
Forstod bare ikke starten din. " Flere hakk under meg"

Jeg er har normalt utseende , jeg har ikke et gram fett for mye en plass.
Nedentil funker også, og jeg er garantert eldre enn deg.

Men jeg har aldri tenkt om ei dame jeg har vært sammen med at hun skulle være over eller under meg i måten hun ser ut på. Og de damene som har vært best har større fettprosent enn de andre ;)
Og da tenkte jeg ikke kun på til klå på !

Så hvorfor poster du et innlegg om en du ikke vil se mer egentlig ?
Er det fordi du bare vil ha oppmerksomhet her , eller var han litt ok likevel ? :)
God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har jo vært en ubehagelig opplevelse for TS. Da er det ofte godt å få utløp for følelser og høre andres synspunkter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jo vært en ubehagelig opplevelse for TS. Da er det ofte godt å få utløp for følelser og høre andres synspunkte

Ja det er jeg veldig enig i :)

Og derfor bidro jeg med litt synspunkter også.

Endret av flexi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok TS

Jeg mangler slett ikke respekt for dine grenser og ønsker.

Forstod bare ikke starten din. " Flere hakk under meg"

Jeg er har normalt utseende , jeg har ikke et gram fett for mye en plass.

Nedentil funker også, og jeg er garantert eldre enn deg.

Men jeg har aldri tenkt om ei dame jeg har vært sammen med at hun skulle være over eller under meg i måten hun ser ut på. Og de damene som har vært best har større fettprosent enn de andre ;)

Og da tenkte jeg ikke kun på til klå på !

Så hvorfor poster du et innlegg om en du ikke vil se mer egentlig ?

Er det fordi du bare vil ha oppmerksomhet her , eller var han litt ok likevel ? :)

God helg :)

Det med flere hakk under meg var vel for å få frem at han i mine øyne ikke er så veldig attraktiv, mens jeg i hans øyne er veldig attraktiv (han ga vertfall veldig tydelige signaler på at han synes jeg var attraktiv og snakket mye om hvor pen jeg var osv). Kan jo hende andre som ser oss tenker annerledes, jeg går ikke rundt på rosa skyer og tenker så høyt om meg selv. Mulig jeg kunne fått frem forskjellen på en annen måte, ser den.

Når jeg postet første innlegg var jeg egentlig litt usikker på om jeg burde gi ham en sjanse til (han var jo ok sånn ellers), men etter å ha lest innleggene her og brukt god tid til å tenke over det så har jeg funnet ut at det var en såpass stor dealbreaker for meg at jeg ikke ønsker å gi han en sjanse til. Jeg tror jeg hadde grudd meg til et nytt møte og det er et dårlig tegn.. Jeg synes det er greit å få høre fra andre her at de også hadde reagert og at ikke det er jeg som er på bærtur.

Jeg har gitt ham beskjed nå, forklarte kort at det ble litt for voldsomt og at jeg ikke så for meg noe forhold. Han var nok skuffet, men tok det fint (han var vertfall hyggelig mot meg etterpå).

Ts

Anonymous poster hash: 68d7c...550

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med flere hakk under meg var vel for å få frem at han i mine øyne ikke er så veldig attraktiv, mens jeg i hans øyne er veldig attraktiv (han ga vertfall veldig tydelige signaler på at han synes jeg var attraktiv og snakket mye om hvor pen jeg var osv). Kan jo hende andre som ser oss tenker annerledes, jeg går ikke rundt på rosa skyer og tenker så høyt om meg selv. Mulig jeg kunne fått frem forskjellen på en annen måte, ser den.

Når jeg postet første innlegg var jeg egentlig litt usikker på om jeg burde gi ham en sjanse til (han var jo ok sånn ellers), men etter å ha lest innleggene her og brukt god tid til å tenke over det så har jeg funnet ut at det var en såpass stor dealbreaker for meg at jeg ikke ønsker å gi han en sjanse til. Jeg tror jeg hadde grudd meg til et nytt møte og det er et dårlig tegn.. Jeg synes det er greit å få høre fra andre her at de også hadde reagert og at ikke det er jeg som er på bærtur.

Jeg har gitt ham beskjed nå, forklarte kort at det ble litt for voldsomt og at jeg ikke så for meg noe forhold. Han var nok skuffet, men tok det fint (han var vertfall hyggelig mot meg etterpå).

Ts

Anonymous poster hash: 68d7c...550

Da snakker vi jo samme språk :)

For det må være lov til kysse en frosk eller to.

Noen ganger kan en oppleve gå på akkord med seg selv , og det er nok ikke så genialt.

Du er fremdeles veldig ung i mine øyne - og har masse å feile enda.

Trøsta får være at det endre seg ikke med åra ;)

Den som vil holde liv i noe som er godt , må jobbe litt for det :)

Nå god helg vel ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da snakker vi jo samme språk :)

For det må være lov til kysse en frosk eller to.

Noen ganger kan en oppleve gå på akkord med seg selv , og det er nok ikke så genialt.

Du er fremdeles veldig ung i mine øyne - og har masse å feile enda.

Trøsta får være at det endre seg ikke med åra ;)

Den som vil holde liv i noe som er godt , må jobbe litt for det :)

Nå god helg vel ? :)

Ja, da er vi vel enige, god helg :)

Ts

Anonymous poster hash: 68d7c...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...