Gå til innhold

Date som er mer og mer utilgjengelig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

møtte ei jente på 26 over nettet for to måneder siden (er selv 30). Vi hadde første date for 6 uker siden. Vi var ute og spiste, jeg viste henne noen gjemte naturperler fra området rundt der jeg bor etter, og det hele endte i senga hjemme hos meg. Hun ble til kvelden etter før hun dro hjem. Vi bor 3 timer fra hverandre, så er jo snakk om et lite stykke. Vi er begge i 100% jobb, og begge jobbene er det mye overtid, helgejobbing osv, noe som gjør det vanskelig og møtes. Problemet mitt er at jeg har tatt initativ til å møtes flere ganger nå, men det er alltid noe i vegen i form av jobb eller andre aktiviteter som krasjer for henne. Første gangen var det først greit å skulle møtes en onsdag, men endte med at hun måtte jobbe alikevel den dagen. Andre gangen var det snakk om å møtes en helg, men da krasjet det med noe annet hun måtte gjøre (som jeg vet er sant). Siste gangen var nå til helga der vi planla å møtes her.
Har hatt daglig kontakt med 1-3 lengre meldinger/dag i hele perioden. I starten sendte vi meldinger sikkert hver 2. time, men nå kan det gå en dag i mellom. Etter vi planla å møtes sist nå ble det plutselig mange meldinger igjen, men onsdag stoppet det helt etter en helt vanling melding om det dagligdagse, og måtte selv sende en melding i går ettermiddag for å høre når hun kommer i dag. Da fikk jeg bare til svar at hun måtte jobbe natt til i dag pga sykdom. Så spurte jeg om det betydde at hun kom senere i dag, men hun skrev pga av sykdommen på jobben må hun muligens jobbe i natt også. Alt dette skrev vi i går på kvelden, og i dag har jeg ikke hørt noen ting.
Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til dette? vi har jo bare møttes en gang, men føler vi hadde skikkelig god kjemi da og har blitt godt kjent gjennom alle meldingene. Føler alikevel at det mangler kommunikasjon når det kommer til å møtes igjen, føler at jeg tar all initiativet og at om det ikke passer kommer hun aldri med alternativer. Det eneste jeg har å forholde meg til er at hun selv har sagt at hun ville sagt fra om hun ikke lenger plutselig skulle være interessert, og når vi ikke kunne møtes sist så sa hun at hun hadde dårlig samvittighet fordi jeg hadde tid og ikke henne. Jeg har ikke noen grunn til å tro noe annet enn at hun snakker sant, men føler at om det var meg som var i samme situasjon ville jeg gitt litt mer av meg selv enn å vente så lenge med å si fra at det ikke passer. Vurderer å bare kutte ut kontakten å ikke gidde å svare på meldinger lenger om det fortsetter sånn, fordi jeg føler at jeg legger mer i det enn henne, og om vi aldri kan møtes, hva er egentlig vitsen med å gå rundt med forventninger?


Anonymous poster hash: c1006...23b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er kanskje ikke den beste til å svare når jeg har ingen erfaring med dette selv, men det beste hadde kanskje vært å ringe henne når hun/dere har tid og snakke sammen ordentlig. Da kan du konfrontere henne og spørre ut om det er noe siden hun hele tiden aldri får tid til å treffe deg, da virker dte jo nesten ut som det er noe?

og hvordan var hun på kvelden da hun drog fra deg? Kanskje teit av meg å trekke frem det men kanskje hun ikke likte den første daten noe spess (som jeg leste så har dere ikke møttes siden det?) eller har angret seg i ettertid? Men kommunikasjon er den beste måten å finne ut dette på. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en one night stand!! Ikke prøv å gjøre det til noe mer, det er tydelig at hun ikke vil.

Anonymous poster hash: 567ac...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare hva jeg tenker ut i fra det du sier, og det kan godt være jeg tar feil, men på meg virker det som om hun har deg litt på gress. Hun liker oppmerksomheten, og hadde det sikkert fint sammen med deg, men hun vil ikke involvere seg med deg før hun har sjekket ut hva annet hun kan få. Eventuelt så må hun ta tak i enkelte ting ved seg selv og finne ut av ting før hun følger hjerte og ikke fornuften. Det kan være bare noe småting ved deg som gjør at hun vergrer seg, men samtidig vet at hun burde satse på deg fordi du egentlig er så bra.

Hvordan er du utseendemessig kontra henne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje ikke den beste til å svare når jeg har ingen erfaring med dette selv, men det beste hadde kanskje vært å ringe henne når hun/dere har tid og snakke sammen ordentlig. Da kan du konfrontere henne og spørre ut om det er noe siden hun hele tiden aldri får tid til å treffe deg, da virker dte jo nesten ut som det er noe?

og hvordan var hun på kvelden da hun drog fra deg? Kanskje teit av meg å trekke frem det men kanskje hun ikke likte den første daten noe spess (som jeg leste så har dere ikke møttes siden det?) eller har angret seg i ettertid? Men kommunikasjon er den beste måten å finne ut dette på. Lykke til! :)

Vi hadde det bra på kvelden, kos, film, kyssing osv, Hun tok initativ og alt føltes veldig riktig. Hun sa selv at hun syns vi skulle fortsette å holde kontakten i det jeg var i ferd med å si hadet.

Føler at jeg ikke har lyst til å ringe bare fordi jeg ikke vil lage noe mas om det. Vi avtalte møtet til helgen over telefon og pratet en times tid. Hun bekreftet selv med "da forholder jeg meg til at vi møtes til helgen" før hun la på. Fikk også melding tidlig på morgenen dagen etter om at hun slappet av i sengen etter god natt søvn osv. Tenker at om det bare var ONS for henne eller at hun angret så hadde hun vel ikke fortsatt med meldingene hver dag?

Anonymous poster hash: c1006...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia her er at hennes interessenivå er lav, dere bor for langt unna hverandre og dette fører til at dere aldri vil få et sterkt forhold. ( avstand fungerer ikke ) Jobb ødelegger også en del her, jo mer du maser vil i tillegg bare dytte henne raskere bort fra deg.

Dr.love

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er bare hva jeg tenker ut i fra det du sier, og det kan godt være jeg tar feil, men på meg virker det som om hun har deg litt på gress. Hun liker oppmerksomheten, og hadde det sikkert fint sammen med deg, men hun vil ikke involvere seg med deg før hun har sjekket ut hva annet hun kan få. Eventuelt så må hun ta tak i enkelte ting ved seg selv og finne ut av ting før hun følger hjerte og ikke fornuften. Det kan være bare noe småting ved deg som gjør at hun vergrer seg, men samtidig vet at hun burde satse på deg fordi du egentlig er så bra.

Hvordan er du utseendemessig kontra henne?

Hun ser bra ut og jeg ser bra ut. Jeg har ikke problemer med å finne noen å date på kort tid egentlig og har datet mange så langt i år uten at jeg har følt det på samme måten. verdt å nevne at hun ikke har vært pålogget på datingsiden siden vi møttes

Anonymous poster hash: c1006...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte som deg TS, bare at jeg er jenta. :P

Prøver å ta kontakt med han, og har spørt om det er noe galt. Går kanskje 1-2 dager mellom hver gang vi prater. Han tar litt kontakt han og da men, ikke i nærheten av like mye som før.

Han spørte om han kunne komme hit neste helg, men ja.. Vet ikke hva det kan være.



Anonymous poster hash: 3dfe3...f8e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia her er at hennes interessenivå er lav, dere bor for langt unna hverandre og dette fører til at dere aldri vil få et sterkt forhold. ( avstand fungerer ikke ) Jobb ødelegger også en del her, jo mer du maser vil i tillegg bare dytte henne raskere bort fra deg.

Dr.love

TS igjen: er vel egentlig de tankene her jeg har, eller at hun dater noen andre samtidig. Derfor jeg kom til konklusjonen om å kanskje bare slutte å svare på meldinger og snap osv å se hva som skjer, eventuelt bare legge det dødt om det ikke skjer noe.

Anonymous poster hash: c1006...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser bra ut og jeg ser bra ut. Jeg har ikke problemer med å finne noen å date på kort tid egentlig og har datet mange så langt i år uten at jeg har følt det på samme måten. verdt å nevne at hun ikke har vært pålogget på datingsiden siden vi møttes

Anonymous poster hash: c1006...23b

Men dere har lik stil, er i samme kategori utseendemessig etc? Det er mer det jeg tenker på med like utseende messig ikke om begge er like pene. Stil og væremåte er også noe som definerer utseende :) hvis du selv skulle se det hele litt utenfra, som om du tittet på dere to og hvordan dere er med tanke på livene dere lever osv, skulle du da tenke at hun kunne være interessert i deg?

Og jeg er veldig enig med Dr.Love Når det er avstand er det vanskelig å tilbringe tid sammen og få vist hva man har å tilby, og er det andre som vekker interesser vil du bli liggende litt på vent i mellomtiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere har lik stil, er i samme kategori utseendemessig etc? Det er mer det jeg tenker på med like utseende messig ikke om begge er like pene. Stil og væremåte er også noe som definerer utseende :) hvis du selv skulle se det hele litt utenfra, som om du tittet på dere to og hvordan dere er med tanke på livene dere lever osv, skulle du da tenke at hun kunne være interessert i deg?

Og jeg er veldig enig med Dr.Love Når det er avstand er det vanskelig å tilbringe tid sammen og få vist hva man har å tilby, og er det andre som vekker interesser vil du bli liggende litt på vent i mellomtiden..

Vi interesserer oss for de samme tingenen, driver med samme type fritidsaktiviter osv. Hun sa selv at hun var ute etter mer enn ONS når vi startet å prate før vi møttes. Vi hadde som sagt god kjemi når vi var sammen, og føltes ut som om vi hadde vært sammen lenge bare etter første natta. Men blir vel kanskje klarer og klarer at jeg har lagt for mye i det her og hun kan rett og slett bare være en som gir mye av seg selv sånn i starten. Vanskelig å si, men uansett tilbake til dagens problem, så syns jeg det er dårlig å ikke sende en eneste melding i dag når vi egentlig hadde planlagt å møtes avhengig av jobben. Er hun opptatt så går det vel an så skrive det, er hun ikke interessert så går det vel også an å skrive det, og bestemmer hun seg for å kjøre 3 timer nå, så kunne hun vel ha sagt det allerede?

Anonymous poster hash: c1006...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi interesserer oss for de samme tingenen, driver med samme type fritidsaktiviter osv. Hun sa selv at hun var ute etter mer enn ONS når vi startet å prate før vi møttes. Vi hadde som sagt god kjemi når vi var sammen, og føltes ut som om vi hadde vært sammen lenge bare etter første natta. Men blir vel kanskje klarer og klarer at jeg har lagt for mye i det her og hun kan rett og slett bare være en som gir mye av seg selv sånn i starten. Vanskelig å si, men uansett tilbake til dagens problem, så syns jeg det er dårlig å ikke sende en eneste melding i dag når vi egentlig hadde planlagt å møtes avhengig av jobben. Er hun opptatt så går det vel an så skrive det, er hun ikke interessert så går det vel også an å skrive det, og bestemmer hun seg for å kjøre 3 timer nå, så kunne hun vel ha sagt det allerede?

Anonymous poster hash: c1006...23b

jeg tror ikke, ut i fra det du sier at hun var interresert i ONS. og jeg tror heller ikke at hun IKKE er interessert i deg nå heller. Jeg tror hun er interessert men fordi hun ikke kjenner de gode følelsene når dere ikke er sammen er det vanskelig for henne å opprettholde interessen. Dette kjenner jeg selv på i disse dager faktisk. Det har ikke noe med at han ikke er bra nok for meg, det er bare at de gode følelsene jeg har når vi er sammen forsvinner når vi er fra hverandre og hverdagen overtar tankene mine.

Hvorfor kan ikke du sette deg i bilen å ta en tur til henne? 3 timer er jo ikke mye egentlig. Setter du deg i bilen nå kan du være der kl 19. Dere kan gå ut å spise sammen og se en film f.eks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La være å ta kontakt, gjør deg litt utligjengelig og se hva som skjer. Tar hun kontakt så veter du et døgn eller noe før du svarer. Er hun interresert, så vil hun lure på om du holder på å forsvinne for henne, tar hun ikke kontakt så er hun ganske enkelt ikke interresert nok.

Anonymous poster hash: 265db...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tror ikke, ut i fra det du sier at hun var interresert i ONS. og jeg tror heller ikke at hun IKKE er interessert i deg nå heller. Jeg tror hun er interessert men fordi hun ikke kjenner de gode følelsene når dere ikke er sammen er det vanskelig for henne å opprettholde interessen. Dette kjenner jeg selv på i disse dager faktisk. Det har ikke noe med at han ikke er bra nok for meg, det er bare at de gode følelsene jeg har når vi er sammen forsvinner når vi er fra hverandre og hverdagen overtar tankene mine.

Hvorfor kan ikke du sette deg i bilen å ta en tur til henne? 3 timer er jo ikke mye egentlig. Setter du deg i bilen nå kan du være der kl 19. Dere kan gå ut å spise sammen og se en film f.eks.

Hvis det er så at hun faktisk har nattevakt, så sover hun før vakt. Ved siden av det så har hun nettopp flyttet på et lite rom i et kollektiv mens hun venter på å finne noe annet pga nye jobben. Føler at det blir for pågående av meg å dra dit sånn og at det bare vil drepe den interessen som er igjen. Takker for svarene foresten. Det hjelper veldig å få nyansert litt!

Anonymous poster hash: c1006...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er så at hun faktisk har nattevakt, så sover hun før vakt. Ved siden av det så har hun nettopp flyttet på et lite rom i et kollektiv mens hun venter på å finne noe annet pga nye jobben. Føler at det blir for pågående av meg å dra dit sånn og at det bare vil drepe den interessen som er igjen. Takker for svarene foresten. Det hjelper veldig å få nyansert litt!

Anonymous poster hash: c1006...23b

Jeg synes du skal stole på henne om at hun jobber nattevakt, og med tanke på bosituasjonen hennes så tenker jeg det samme som deg. Da ville det blitt for pågående å reise ut.

Hvordan har det vært når dere har avtalt å treffes og hun ikke har kunnet? Er det du som har spurt henne om hun vil komme? Og er det ofte du som tar kontakt?

Det å få noen til å se ting litt utenfra synes jeg hjelper mye når jeg trenger datingråd, så bare hyggelig å kunne bidra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en one night stand!! Ikke prøv å gjøre det til noe mer, det er tydelig at hun ikke vil.

Anonymous poster hash: 567ac...d5e

Med så mye kontakt som dem har hatt virker det noe merkelig på meg at det er snakk om et one night stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes du skal stole på henne om at hun jobber nattevakt, og med tanke på bosituasjonen hennes så tenker jeg det samme som deg. Da ville det blitt for pågående å reise ut.

Hvordan har det vært når dere har avtalt å treffes og hun ikke har kunnet? Er det du som har spurt henne om hun vil komme? Og er det ofte du som tar kontakt?

Det å få noen til å se ting litt utenfra synes jeg hjelper mye når jeg trenger datingråd, så bare hyggelig å kunne bidra :)

Vi har sendt annenhver melding hele perioden. Med en eller to meldinger i unntak har det egentlig vært en lang dialog hele vegen. Jeg svarer for eksempel på en melding og skriver litt om dagen min på kvelden, så kommenterer hun det og kommer med noe nytt fra henne morgenen etter, så svarer jeg på det igjen på ettermiddagen og hun svarer tilbake på kvelden og sånn har det vært hele vegen som sagt. Alltid jeg som har foreslått å møtes, men lar det gå en uke eller to i mellom for å ikke være pågående. Det har som sagt tidligere skjedd mye i livet hennes i samme periode med flytting, ny jobb, ny by og nye venner, så jeg har forståelse for at det kan bli en sånn situasjon, men må tenke litt på meg selv og hvor jeg passer inn i hele situasjonen

Anonymous poster hash: c1006...23b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når mennesker vil ha deg er de annerledes;)



Anonymous poster hash: 96734...6a7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...