AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #1 Skrevet 30. august 2014 Hei! Vurderer å slutte på p pillen. Jeg går på Mercilon og har gjort det i 9 mnd ca. Jeg har også gått på microgynon, yasmin, men byttet pga humørsvigninger, depresjon og mellomblødninger. Føler jeg fortsatt er skikkelig ustabil. Sint, gråter lett, ustabil, opp og ned i humøret hele tiden, negativ og dårlig selvtillit. Dette er ikke meg, jeg kan ikke huske at jeg har vært meg selv på de to årene jeg har gått på p pillen. Burde jeg slutte? Finnes det andre alternativer til prevensjon uten hormoner enn kondomer? Jeg er 20. Anonymous poster hash: bf4bc...c23
Gjest Ljhh Skrevet 30. august 2014 #2 Skrevet 30. august 2014 Snakk med fastlegen din eller helsesøster så kommer dere fram til en løsning som passer for deg Dropp pillene ja, men for all del bruk kondom.
havanaa Skrevet 30. august 2014 #3 Skrevet 30. august 2014 Slik jeg har skjønt det er det bare kobberspiral som ikke har hormoner i seg. Jeg har ikke prøvd dette selv, men tenker å prøve det ut snart Jeg tåler heller ikke hormonprevensjon.. Har prøvd både piller, plaster og ring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå