Gå til innhold

Wetsex


Uredd

Anbefalte innlegg

Jeg må ærlig innrømme at jeg fikk en umiddelbar følelse av kvalme da jeg kom til svelgingen og leste ikke videre. Jeg er nok ikke så dømmende, og dere får drive med det dere selv tenner på, men dette er absolutt ikke noe for meg.

Anonymous poster hash: c4ef8...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må ærlig innrømme at jeg fikk en umiddelbar følelse av kvalme da jeg kom til svelgingen og leste ikke videre. Jeg er nok ikke så dømmende, og dere får drive med det dere selv tenner på, men dette er absolutt ikke noe for meg. Anonymous poster hash: c4ef8...bf1

Nå er det jo veldig mange måter å praktisere wetsex på uten å nødvendigsvis ha det munnen.

Akkurat det er kanskje viktig å presisere ovenfor de som er nyskjerrige. Jeg har fortalt min historie og det er på ingen måte min hensikt å gi inntrykk av at dette er det vanligste eller at det er en nødvendighet for de som sysler med tanker om å gi det et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Etter det siste innlegget ditt: hvordan ville du foreslått å teste det ut i begynnelsen da? Første gang for begge to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det siste innlegget ditt: hvordan ville du foreslått å teste det ut i begynnelsen da? Første gang for begge to.

I dusjen eller badet. Planlegg det litt på forhånd og vær veldig trengt når dere forsøker. Største utfordringen er som oftest å faktisk klare å tisse i den settingen...

Begynn med å tisse på mer perifere deler av kroppen. En hånd eller et lår. En stråle på klitten eller en brystvorte kan også være opphisende nok det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Den ‎31‎.‎08‎.‎2014 at 13.18, AnonymBruker skrev:

Synes du skriver godt. Kjente det jeg selvom jeg aldri kunne svelget tiss (tror jeg) men Må spørre om en ting mulig et uvitende spørsmål. Er det ok å drikke tiss? Har alltid trodd det var giftig for kroppen. Sånn i lengden såklart siden det er avfallsstoffer. Har høørt det er rent men forstår ikke.

Takk for at du deler sånn av deg selv. Jeg fikk i hvert fall et litt annet syn på hele greia ! :)

 

Anonymous poster hash: 5ba2b...527

Urin er sterilt så lenge det er ferskt. Så det gjør absolutt ingenting å drikke det, men det bør jo ikke være noe som har vært lagret en stund.

Anonymkode: 306fe...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...