AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 som jeg MÅ gå på. Men jeg kan jo ikke spise paracet og ibux som drops. Er det noen som har gode råd? Jeg synes det blir i overkant å ringe legevakta, ja selv fastlege, da venter jeg heller til jeg har time på sykehuset igjen om 4 uker. Men hva kan jeg gjøre akkurat NÅ? Litt forhøyet feber har jeg også gått med i fire dager, også bivirkning. Huff, lei! Anonymous poster hash: 5aeb7...37a
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Jeg TROR du kan ta paracet og ibux daglig men ikke store doser. Jeg fikk selv beskjed om å gjøre det i et par uker pga noe annet. Men kan du ikke bare ringe legevakta og spørre? Du må ikke dra dit, går an å bare ringe Ellers drikk mye vann, vet ikke om det hjelper men du har feber i tillegg. Anonymous poster hash: 53398...68c
Millimani Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Du er ikke alene. Ring legevakta så får du en å snakke med, en som kanskje kan gi deg råd og trøst, og som har litt peiling på det... Oppstarts-bivirkninger skal normalt gå over av seg selv. Ring legevakta, hold deg i ro hjemme og slapp av så godt du kan. Jeg vet at det er frustrerende, men det er nå en gang sånn at medisinene kan gi plagsomme bivirkninger. Alt som har virkning har bivirkning.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Jeg TROR du kan ta paracet og ibux daglig men ikke store doser. Jeg fikk selv beskjed om å gjøre det i et par uker pga noe annet. Men kan du ikke bare ringe legevakta og spørre? Du må ikke dra dit, går an å bare ringe Ellers drikk mye vann, vet ikke om det hjelper men du har feber i tillegg. Anonymous poster hash: 53398...68c Jeg har tatt en ibux og en paracet hver kveld denne uken, og synes det er litt ugreit. Er det noen her inne som vet noe om disse? Anonymous poster hash: 5aeb7...37a
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #5 Skrevet 29. august 2014 Du er ikke alene. Ring legevakta så får du en å snakke med, en som kanskje kan gi deg råd og trøst, og som har litt peiling på det... Oppstarts-bivirkninger skal normalt gå over av seg selv. Ring legevakta, hold deg i ro hjemme og slapp av så godt du kan. Jeg vet at det er frustrerende, men det er nå en gang sånn at medisinene kan gi plagsomme bivirkninger. Alt som har virkning har bivirkning. Takk, det hjalp Jeg får bare bite det i meg, for medisinen hjelper på hovedproblemet. 4% får hodepine og feber, så det er normalt. Så da har jeg endt opp blant de. Kanskje jeg tar en telefon, før tårene tar meg. Anonymous poster hash: 5aeb7...37a
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #6 Skrevet 29. august 2014 Hva heter medisinen som gir bivirkninger?Anonymous poster hash: 07cf3...de5
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #7 Skrevet 30. august 2014 Slike bivirkninger gir seg som regel etter et par ukers bruk, en mager trøst i dag kanskje. Ta 1 g paracet (to tbl) inntil fire ganger i døgnet (gjerne mindre om du klarer det). Det er ikke farlig i 1-2 uker så sant du ikke har leversykdom. Men ring gjerne fastlegen din på mandag og hør. Ibux kan gi magesår over lengre tids bruk, da er paracet bedre. Anonymous poster hash: 7328a...5c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå