AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #21 Skrevet 31. august 2014 Tror omtrent alle ungdomskoler har en "pedofil lærer" i følge elevene. Spesielt om det er en mannlig gymlærer.. Anonymous poster hash: 7a80f...4d7 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #22 Skrevet 31. august 2014 Jeg har sett bilde av han og han er relativt ung og ganske kjekk. Vil tro at han har mange jenter som sikler på han. Tenker at det kan ha vært jenter som har syns han er så kjekk og blitt med på ting med han pga det. Men han er visst streng i timene og da vil det kanskje bli sånn at noen misliker han. Det som ryktet går ut på fikk jeg vite litt mer om i kveld, men jeg velger å ikke legge ut spesifikke rykter her fordi det da kan bli ganske gjenkjennbart. Han er gift, og jeg tenker at dersom jeg hadde vært gift med en lærer som hadde seg med elevene sine så ville jeg at noen skulle sagt det til meg. Anonymous poster hash: 9cde7...b57
Cambria Skrevet 1. september 2014 #23 Skrevet 1. september 2014 Jeg synes du skal ta en samtale med rektor. Si at du ikke aner om det er noe sannhet i ryktene, men at du vil skolen skal vite om det slik at de selv kan finne ut av det. Når jeg gikk på ungdomsskolen så gikk det et rykte om at læreren som nesten ingen jenter likte var pedofil, han tok aldri på jentene en gang. Derimot læreren som rett som det var masserte oss, ham gikk det ikke rykte om fordi alle likte han (og han var profesjonell og ikke pedofil). Mest sannsynlig er det bare et rykte, men det er veldig dumt å la det ligge av den grunn.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #24 Skrevet 1. september 2014 Jeg synes ikke du skal snakke med rektor (eller noen andre, for den saks skyld) enn så lenge du ikke vet med 100 % sikkerhet at dette er sant. Du kan virkelig skade en uskyldig anklaget person. Anonymous poster hash: bef20...422
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #25 Skrevet 1. september 2014 Som flere andre har sagt, så tror jeg nesten ikke det er en eneste ungdomsskole som ikke har hatt en "pedofil lærer". Stort sett er dette en mannlig lærer som elevene ikke liker... Det er favorittryktet til tenåringer å sette ut, og som regel stemmer det jo ikke. De fleste slike rykter er nettopp det; bare rykter. Det er utrolig hvilke historier som går om lærere, særlig på ungdomsskolen - jeg husker selv et par fra min egen tid, som var gankse drøye, og som viste seg å være uten ett dugg av sannhet i. Videre så er det selvsagt mulig at det kan være sant også. Det er umulig for oss som sitter her hjemme å mene noe om, og sannsynligvis vanskelig for deg å være sikker på også. Jeg tror jeg hadde tatt kontakt med rektor (eller skolesjefen i kommunen/fylkeskommunen) og innformert om det du har fått høre. Si at du ikke vet om det er nettopp bare ondsinnede rykter, som er gankse vanlig, eller om det faktsk er et ekte problem. Uansett er det jo viktig å komme til bunns i dette - selv om det skulle bare være rykter, så bør jo disse bli slått ned på. Da slipper du hvertfall å ha dårlig samvittighet for å ikke ha sagt noe. Synes ikke du skal informere din egen tenåring om du eventuelt sier fra. Ingen vits i å blåse dette opp større enn det er heller. Uansett om det er sant eller usant tjener det ingen at spekulasjonene på skolen blir større. Anonymous poster hash: df69d...a80
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #26 Skrevet 1. september 2014 Husk at dette kan være falske anklager, og slike anklager kan ødelegge livet til en uskyldig person. Tenk deg meget godt om før du evt. blander deg inn i dette.Anonymous poster hash: 9e112...fac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå