AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Jeg skal til en fyr i morgen, problemet er at jeg hadde mensen i uken (mensen var ferdig Igår), men jeg blør forsatt litt når jeg kommer. Ikke så mye at jeg må bruke tampong, men uansett så blør det en stund etterpå. Bør jeg si noe til han før jeg drar dit? Er redd jeg ikke klarer å si nei når han prøver seg (har jo lyst jeg også, er bare redd jeg kommer til å blø). What to do?Anonymous poster hash: c2eef...696
Amarinda Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Du sier det som det er, at du nettopp har hatt mensen og er redd for at du kan blø litt. Så får du se hvordan han tar det. Er han kåt nok bryr han seg ikke om det Så lenge du syns det er greit hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Du sier det som det er, at du nettopp har hatt mensen og er redd for at du kan blø litt. Så får du se hvordan han tar det. Er han kåt nok bryr han seg ikke om det Så lenge du syns det er greit hvertfall. Men bør jeg gi beskjed før jeg drar dit, så har han valget iallefall? HeheAnonymous poster hash: c2eef...696
Amarinda Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Men bør jeg gi beskjed før jeg drar dit, så har han valget iallefall? HeheAnonymous poster hash: c2eef...696 Umm.. Er det en veldig klar avtale at dere SKAL ha sex? Eller så ville jeg tenkt at det var litt unaturlig.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #5 Skrevet 29. august 2014 Umm.. Er det en veldig klar avtale at dere SKAL ha sex? Eller så ville jeg tenkt at det var litt unaturlig. Hmm vi hadde sex forrige gang. Og vi snakker mye sexprat. Men er ikke sånn at "vi skal ha sex". Men alt leder jo til det Anonymous poster hash: c2eef...696
Gjest HappyWaffle Skrevet 29. august 2014 #6 Skrevet 29. august 2014 tenker at hvis han vil ha deg dit KUN på grunn av sexen så ville jeg revurdert hele greia. ikke si noe på forhånd. si heller ifra om det skjer at dere kommer inn på det sporet.
Amarinda Skrevet 29. august 2014 #7 Skrevet 29. august 2014 tenker at hvis han vil ha deg dit KUN på grunn av sexen så ville jeg revurdert hele greia. ikke si noe på forhånd. si heller ifra om det skjer at dere kommer inn på det sporet. Signerer.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #8 Skrevet 29. august 2014 tenker at hvis han vil ha deg dit KUN på grunn av sexen så ville jeg revurdert hele greia. ikke si noe på forhånd. si heller ifra om det skjer at dere kommer inn på det sporet. Hva kan jeg si da? Feks om han prøver seg: Jeg tror jeg har bittelitt mensen.. Det er jo ikke mye. Trenger ikke tampong eller noe Anonymous poster hash: c2eef...696
Ferny Skrevet 29. august 2014 #9 Skrevet 29. august 2014 Hva kan jeg si da? Feks om han prøver seg: Jeg tror jeg har bittelitt mensen.. Det er jo ikke mye. Trenger ikke tampong eller noe Anonymous poster hash: c2eef...696 Jeg svarte inne på tråden din på singelforumet, men ser at tråden ligger her også. Siden det er snakk om så lite blod, så hadde jeg ikke brydd meg. Bare kjør på, så sier du bare ifra rett før han trekker seg ut - at han må være litt forsiktig, og at det kanskje kan bli litt grisete. Så henter han nok et håndkle til deg eller sånn.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #10 Skrevet 29. august 2014 Hva kan jeg si da? Feks om han prøver seg: Jeg tror jeg har bittelitt mensen.. Det er jo ikke mye. Trenger ikke tampong eller noe Anonymous poster hash: c2eef...696 trenger jo ikke si noe spesielt. bare si feks at det er bare et par dager siden "den uka" å om han har et håndkle du kan tørke deg med etterpå han tar tegninga Anonymous poster hash: 611ed...a44
Gjest HappyWaffle Skrevet 29. august 2014 #11 Skrevet 29. august 2014 trenger jo ikke si noe spesielt. bare si feks at det er bare et par dager siden "den uka" å om han har et håndkle du kan tørke deg med etterpå han tar tegninga Anonymous poster hash: 611ed...a44 oj, var ikke meninga at det skulle være annonym
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #12 Skrevet 29. august 2014 Takk for svar! Jeg syns det er så pinlig jeg! Hva om han vil fingre meg? UffAnonymous poster hash: c2eef...696
Gjest HappyWaffle Skrevet 29. august 2014 #13 Skrevet 29. august 2014 Takk for svar! Jeg syns det er så pinlig jeg! Hva om han vil fingre meg? UffAnonymous poster hash: c2eef...696 det tåler han da! det er lov å si "oj shit, haha" hvis han får noe på hendene
Uredd Skrevet 29. august 2014 #14 Skrevet 29. august 2014 Takk for svar! Jeg syns det er så pinlig jeg! Hva om han vil fingre meg? UffAnonymous poster hash: c2eef...696 For ikke å snakke om hvis han vil slikke... Du må ikke tenke så mye. Menn vil ha sex med kvinner. At kvinner av og til har mensen er en del av pakka. Sannsynligvis er han så glad for å få pult at dette betyr ingenting.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #15 Skrevet 29. august 2014 det tåler han da! det er lov å si "oj shit, haha" hvis han får noe på hendene Hmm Jaa.. Uff.. Kan jo si jeg er redd jeg har bittelitt mensen før han begynner med fingrene Anonymous poster hash: c2eef...696
Gjest HappyWaffle Skrevet 29. august 2014 #16 Skrevet 29. august 2014 Hmm Jaa.. Uff.. Kan jo si jeg er redd jeg har bittelitt mensen før han begynner med fingrene Anonymous poster hash: c2eef...696 hvis du lar være å si noe så kan det jo godt hende han ikke bryr seg å å hvis noe havner på sengetøyet kan du jo bare tilby deg å vaske det han dør virkelig ikke av litt blod, men ville ikke latt han slikke deg om han skulle få lyst til det
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #17 Skrevet 29. august 2014 hvis du lar være å si noe så kan det jo godt hende han ikke bryr seg å å hvis noe havner på sengetøyet kan du jo bare tilby deg å vaske det han dør virkelig ikke av litt blod, men ville ikke latt han slikke deg om han skulle få lyst til det Hahah, slikking blir det ikke! Hvis jeg har litt blod i morgen når jeg tar en finger oppi, så kan jeg gi beskjed. Men kan jo hende det er vekke også. Var jo ferdi med mensen Igår liksom. Anonymous poster hash: c2eef...696
Gjest HappyWaffle Skrevet 29. august 2014 #18 Skrevet 29. august 2014 Hahah, slikking blir det ikke! Hvis jeg har litt blod i morgen når jeg tar en finger oppi, så kan jeg gi beskjed. Men kan jo hende det er vekke også. Var jo ferdi med mensen Igår liksom.Anonymous poster hash: c2eef...696 ta det som det kommer du er nok det enkleste. så slipper du å gå å tenke på det til du blir gal
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #19 Skrevet 29. august 2014 ta det som det kommer du er nok det enkleste. så slipper du å gå å tenke på det til du blir gal Ja, er bare redd jeg ikke tør å gi beskjed så blir alt bare flaut hahaAnonymous poster hash: c2eef...696
Gjest HappyWaffle Skrevet 29. august 2014 #20 Skrevet 29. august 2014 Ja, er bare redd jeg ikke tør å gi beskjed så blir alt bare flaut hahaAnonymous poster hash: c2eef...696 da får du se om han er mann nok for deg haha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå