Gå til innhold

Blør etter orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal til en fyr i morgen, problemet er at jeg hadde mensen i uken (mensen var ferdig Igår), men jeg blør forsatt litt når jeg kommer. Ikke så mye at jeg må bruke tampong, men uansett så blør det en stund etterpå. Bør jeg si noe til han før jeg drar dit? Er redd jeg ikke klarer å si nei når han prøver seg (har jo lyst jeg også, er bare redd jeg kommer til å blø).

What to do?:P

Anonymous poster hash: c2eef...696

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke sagt noe, eller brydd meg. Hvis dere ender opp med å ha sex, så bare kjør på - og så sier du bare at det kanskje blir litt grisete rett før han trekker seg ut. Så løper han sikkert og henter et håndkle til deg. Hadde ikke sagt noe på forhånd. :P

Skrevet

Det er jo i morgen. Det kan godt hende at mensen er "100%" ferdig da :) Men jeg ville kanskje sagt i fra, for det er ikke alle som synes sex med blod er så greit.

Er dere pulekompiser? I såfall så er det jo bare å sende en mld og si at du kanskje kommer til å blø litt under sex pga du er usikker på om mensen er ferdig. Alle jenter har jo mensen, så han må jo ha opplevd det før/forstå problemet. Han kan jo bare bruke kondom også om han synes det er litt ekkelt uten :)

Skrevet

Tampong i forkant slik at restene er borte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...