Gå til innhold

Dilemma


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ok å date flere på en gang ? Min moral sier nei, men så er det ett par damer som jeg skjønner kunne tenke seg en '' kaffe '' problemet er at jeg har lovet meg bort på en date denne helgen med en meget hyggelig dame, hun er pen og alt men jeg tviler på at vi noen gang kommer til å bli sammen. Så sitter å tenker at det kanskje er slemt ?

Droppe daten eller gjøre det og heller bokke inn søndagen og mandagen eller er det flere som kjenner at det er litt feil.

ikke vært i dette dilemmaet før, kanskje jeg begynner å bli eldre.....

Legger opp en til

Hva om man tar med daten hjem har sex også sier man hvis damen ønsker forhold at dette er noe jeg ikke ønsker.....



Anonymous poster hash: 901e7...d00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg dater ikke noen som dater andre. Var en fyr som masa om date og fortalte at han deita 3 andre, så jeg sa nei. Er ikke noe "ungkars"-greier i virkeligheten. Mens andre kvinner syns at det er helt greit!

Og nei man tar ikke daten med seg hjem for å ha sex og så si farvel, det er råtten gjort. Da sier man på forhånd at man vil ha sex og kun det, ikke noe forhold. Er å leke med følelsene til andre å ha sex og etterpå fortelle at man ikke vil ha et forhold, når den andre ikke viste det på forhånd.



Anonymous poster hash: 571a2...030
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om datene kun er en kort kaffedate, så ser jeg ingen problem med å date flere. Men om det er mer enn kaffe og kanskje til og med kos og sex, så dater man ikke flere samtidig.



Anonymous poster hash: 8aff5...5e8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...