Gå til innhold

21 og jomfru

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det meget spesielt å være 21 år (jente) og jomfru? Alle venninner er forbi det stadiet for lenge siden, eneste igjen.
Har tenkt å vente til jeg er klar, men blir jo aldri klar? :P Kommer sikkert til å bli 30 år - minst, hvis det fortsetter sånn her.. :closedeyes:

Er sosial av meg, trener mye, nokså pen og har hatt nok tilbud.. Men selvtilliten svikter totalt og jeg trekker meg helt unna når muligheten byr seg.
Redd for reaksjonen om jeg treffer en veldig ålreit fyr jeg kunne vurdert å ta steget med når jeg sier jeg er jomfru.. Er det skikkelig turn off? :unsure:

Anonymous poster hash: bd9c6...83f
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen teorier om hvorfor du trekker deg?

Skrevet

Var jomfru til jeg var 22 år. Dessverre en fuktig, full kveld som ödela. Ikke la det gjöre det hos deg, vent på "den rette"

Anonymous poster hash: d34c3...94d
Skrevet

Som mann hadde jeg følt meg smigret og utvalgt. Turn on! Hadde vært hensynsfull og tålmodig.

Anonymous poster hash: ca4c3...4c2

Skrevet

Har du noen teorier om hvorfor du trekker deg?

Tenker det er selvtilliten som spiller en rolle - nytt, ukjent og for meg noe skummelt? hm

• Liker 1
Skrevet

Tenker det er selvtilliten som spiller en rolle - nytt, ukjent og for meg noe skummelt? hm

Ok.

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Menn elsker jomfruer, da slipper de å føle seg dårligere enn tidligere sexpartnere du har hatt. De får "erobret" en helt fersk kvinne og masse slikt tullball.

Skrevet

Vil som 20 årig jente si at dette ikke skal være noe problem. Det er ikke noe noen skal bry seg om, om du har gjort det eller ikke, er det noen som reagerer? Finn deg en ny venn.

Personlig har alltid hvordan jeg ser ut uten klær på vært et problem for meg og jeg holdte meg mere tilbake pga dette, men må virkelig si at når dett kommer til dett, så har det endt med at slike tanker blir det som virkelig blir liggende bakerst i hodet i slutten av kvelden. Og selv om jeg føler jeg ser veldig merkelig ut, så er det aldri noe noen har kommentert noe på.

Anbefaler jo såklart at første personen er en du kjenner ganske godt, og føler deg trygg med, bare slik at du vet skulle noe rart eller merkelig skje (og det gjør det VELDIG ofte første gangen etter min erfaring, så ikke stress om det) så er det en person som ikke vil gjøre noe big deal av dette.

Anonymous poster hash: af17a...5b6
Skrevet

Gratulerer snart antikk 😉

Anonymous poster hash: a2e25...078

Skrevet

I stedet for å la en drittsekk knulla deg etter en fuktig kveld på byen, hvorfor selger du ikke jomfrudommen, slik mange har gjort? Mange som er villige til å betale godt.

Anonymous poster hash: 246b8...dd2
  • Liker 1
Skrevet

Jeg var jomfru til jeg var 24(er fortsatt 24 :P) haha... og er veldig glad for at jeg venta. Jeg følte meg heller aldri klar når jeg hadde sjansen. Men, så møtte jeg en mann som jeg likte godt, og som jeg følte meg trygg med. Jeg var ikke redd i det hele tatt da det skjedde, jeg ville at det skulle skje, og det ble en veldig fin opplevelse. Det ble ikke noe mer mellom oss, men jeg angrer ikke et sekund på at jeg gjorde det med han. Det ble en fin stund.

Håper du klarer å ha is i magen og vente til det føles rett, for det kommer det nok til å gjøre! Ønsker deg masse lykke til :)

KLEM!

Anonymous poster hash: d5bed...732
Skrevet

Er det bare jeg som tenker: ja, det er kjempefint at folk venter og sånn, men altså, det er overhodet ikke slik at den første MÅ være spesiell... Jeg tror det er veldig lett, når man har vært jomfru så lenge, å tenke at den første man har sex med da må være en man er forelsket i, hvis ikke så har man ventet så lenge for ingenting... jeg ser den tankegangen, men så tror jeg de fleste blir lykkeligere hvis de slutter å overanalysere og tenke over hva som forventes av dem.

Og siden du er 21 år, så tenker jeg at du mest sannsynlig ikke har noen jomfruhinne, noe som gjør at din første gang faktisk kan bli ganske behagelig. Så du har nok ingenting å være flau over, du kan bare begynne å ha ha sex om du vil det, du trenger ikke å vente på noen spesiell ;)

Anonymous poster hash: 7beb3...744
Skrevet

Ene eksen min var jomfru da vi ble sammen, og han var 25! (Jeg skjønte jo godt i ettertid hvorfor ingen gadd å ha seg med ham - han var en meget spesiell mann)

Men jeg syntes bare at det var imponerende, og sa mye om hans karakter og moral. Utseendemessig var han kjekk og pen, og kunne nok lett funnet et bytte på byen om han ville det. Tror ingen tenker negativt om at du er 21 og jomfru. Skulle gjerne ventet noen år lenger enn jeg gjorde, jeg var bare 17 og egentlig ikke klar.

Skrevet

Du merker når du blir klar, så jeg ville ikke stresset med det, 21 er ingen alder :) jeg var 19 når jeg først gjorde det, med min daværende kjæreste. Jeg må bare si at selv om mine fleste venninner var aktive, så er jeg glad for at jeg ventet. Jeg er 25 nå.

Jeg har forresten ei venninne som ikke debuterte før hun var 24. Ingen av oss i vennegjengen eller alle de guttene hun har datet har syntes det har vært turn off :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...