AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 En god venninne av meg skal gifte seg i morgen. Det er ikke i Norge, men i norden. Det jeg lurer litt på er når jeg bør bestille buketten til? Jeg er litt usikker på om det er for sent til å bestille til i morgen, men uansett dersom det går an å bestille den til i morgen: Skal jeg velge lørdag eller mandag? Jeg tenker at de kommer til å være ute av leiligheten hele dagen i morgen siden de faktisk skal gifte seg, og jeg er usikker på om de skal sove hjemme eller på hotell. Burde jo bestilt den til i dag, men det tenkte jeg jo selvsagt ikke på. Anonymous poster hash: ca11a...e4e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Skulle stå hvilken daG, i overskriften Anonymous poster hash: ca11a...e4e
Liljo Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Mandag! Tenk hvor kjekt det er og få en overraskelse når dagen er over og de ikke forventer noe 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Mandag! Tenk hvor kjekt det er og få en overraskelse når dagen er over og de ikke forventer noe Takk for svar Det ble mandag uansett for det var forsent å bestille for i morgen. Så da slapp jeg å fundere mer på det Anonymous poster hash: ca11a...e4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå