Gå til innhold

Den er svær..!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Burde dumpe han TS.. Har vært med en sånn mann en gang som hadde veldig tykk.. Ikke nie artig å bare kunne ha sex 1 eller maks 2 ganger i uka fordi man har gnagsår i musa.. Klarer jo ikke å nyte sexen da. Er nå med en mann som har 12 cm, og det er helt perfekt. Passer perfekt til meg.:)

Anonymous poster hash: ebaa6...9bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud så glad jeg er for at jeg har en normalt utrustet ektemann, alle stillinger er digg :danse: Var sammen med en med "vedkubbe-penis" en gang, alt var for jævlig vondt og tamt... Eneste som funket var meg øverst, bakfra så var det for jævlig, som om han prøvde å bryte seg inn gjennom livmortappen og inn i livmora... Syns synd på den dama som endte opp med ham..

Anonymous poster hash: 8ab44...fec

Vel, fordelen med en velutrustet mann er jo at man kommer kun ved penetrering. Alltid. ;) Elsker sexlivet vårt nesten like mye som han, og det sier jo sitt :P

bakfra er jo kjempebra :-D

Anonymous poster hash: ace54...38d

Skrevet

Vel, fordelen med en velutrustet mann er jo at man kommer kun ved penetrering. Alltid. ;) Elsker sexlivet vårt nesten like mye som han, og det sier jo sitt :P

bakfra er jo kjempebra :-D

Anonymous poster hash: ace54...38d

Da må du være veldig dyp og vid. Får fint orgasme under samleie med mannen min som har 12 cm og normal tykkelse, noe jeg IKKE fikk med han som hadde stor.. Det var bare smertefult fra ende til annen. Kunne ikke bli tatt hardt i noen stillinger desverre😦

Anonymous poster hash: ebaa6...9bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...