Gå til innhold

Hvordan er det å bo i Asker?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen her inne som bor i Asker og kan fortelle meg hvordan de liker seg der? Hvordan er buss, tog bane forbindelsen inn til Oslo? Noe annet jeg bør vite dersom jeg vurderer å flytte dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Poirot

Forbindelsen kommer ann på hvor i Asker man bor. Det som er fint er at det alltid er nærhet til sjø og skog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Asker er et veldig koselig sted å bo! Nærme sjøen, landet og Oslo!

Hvor i Asker har du tenkt deg? Tog går ofte, og buss er også veldig greit. 20 minutter ca. Asker sentrum er blitt veldig bygd ut med flere butikker etc, så det er blitt mer en liten "by" i seg selv nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke dyrt å kjøpe hus i Asker? Har så vidt vært der og det ser veldig fint ut der, men er det ikke i samme prisklasse som Bærum? Bare lurer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Også kort vei til Drammen. Ca 20 min med tog eller bil. Mange butikker og koselige kafeer og restauranter, både ved torget og på brygga. Mye bra på programmet i teateret. Og fine turmuligheter i marka, både sommer og vinter. Har også 2 slalåmbakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poirot
Er det ikke dyrt å kjøpe hus i Asker? Har så vidt vært der og det ser veldig fint ut der' date=' men er det ikke i samme prisklasse som Bærum? Bare lurer...[/quote']

Jo, sånn omtrent. Men det er jo billigere i Heggedal og på Borgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borgen er vist ikke så billig lengre. Men det er kjempe fint i Asker. En forholdsvis liten og oversikltig by med mange gode tilbud, og kort til Oslo.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...