Gå til innhold

Røde klumper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nå for andre gang opplevd og våkne opp med masse røde klumper på armen min, sist så var jeg på legevakta men de visste ikke hva det var. Og nå har jeg fått det igjen, det klør så forferdelig, er så ille at jeg sliter med og sove pluss at hvis jeg sovner så våkner jeg igjen og da kjennes det ut som om henda mine skal brenne opp innvendig. En annen ting som jeg synes er litt rart er det at de klumper kun kommer opp på gamle arr, legger ved et bilde så kan dere se selv. Det er så forferdelig vondt og klør så mye at jeg klør sår overalt på henda og arma min :/ Er det noen som har opplevd det samme eller vet hva det er?

Anonymous poster hash: f325f...a39

post-37809-0-06752000-1409304373_thumb.j

post-37809-0-53358000-1409304383_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Gjest C'est la vie:)
Skrevet (endret)

Du sier at du våkner opp med dem. Har du byttet noen form for vaskemiddel til klærne/sengetøyet? Kan dette være en allergisk reaksjon?

Har ingen erfaring med dette, men siden det har kommet plutselig og klør, høres og ser det ut som en allergisk reaksjon av et eller annet slag?

Endret av C'est la vie:)
Skrevet

Du sier at du våkner opp med dem. Har du byttet noen form for vaskemiddel til klærne/sengetøyet? Kan dette være en allergisk reaksjon?

Har ingen erfaring med dette, men siden det har kommet plutselig og klør, høres og ser det ut som en allergisk reaksjon av et eller annet slag?

Nei har ikke byttet noe vaskemiddel eller noe slikt. Jeg våkner med det men det er der hele dagen.. :/

Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Da ville jeg heller tatt turen til en fastlege. De har tid til å gi deg full oppfølging på hva det kan skyldes. Ville satset på at det kun er en allergisk reaksjon. (Merkelig at ikke legevakta visste hva det var eller kan skyldes :/

Skrevet

Det kan nesten se ut som du har klødd deg på de gamle arrene.

Jeg har et par gamle arr selv som noen ganger klør noe helt infernalsk og da blir de ofte seende sånn ut. Gjør du det i søvne så husker du det jo heller ikke når du våkner.

Men siden du sier at det er de røde flekkene som klør;

Har du prøvd å smøre dem med Eurax eller lignende kløstillende?

Skrevet

Det kan nesten se ut som du har klødd deg på de gamle arrene.

Jeg har et par gamle arr selv som noen ganger klør noe helt infernalsk og da blir de ofte seende sånn ut. Gjør du det i søvne så husker du det jo heller ikke når du våkner.

Men siden du sier at det er de røde flekkene som klør;

Har du prøvd å smøre dem med Eurax eller lignende kløstillende?

Ok, men disse klumpene/prikkene kan komme midt på dagen uten at jeg har gjort noe som helst. Og de klør ikke noe spesielt lenger, har klødd der selv et par ganger men har aldri blitt sånn.

Ja har prøvd dt, virker en liten stund også går dt tilbake. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...