Gå til innhold

Analsex poll ! Her er den :)

81 stemmer

1. 1. Praktiserer du analsex regelmessig? Svar ja dersom du gir/mottar/begge deler

• Ja - er mann
      8
    • Nei - er mann
      9
    • Ja - er kvinne
      24
    • Nei - er kvinne
      40

Fremhevede innlegg

Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

Inspirert av tråden " har alle par analsex"....

Les før du stemmer:

Mange forbinder analsex med anal penetrering av rumpehullet (rektum), men analsex inkluderer også annen type stimuli av analåpningen.

Det har ikke noe å si om du gir eller mottar.

Endret av Coolaid
Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

Dette blir nesten litt spennede Coolaid :fnise:

Gjest Coolaid
Skrevet

Dette blir nesten litt spennede Coolaid :fnise:

Syns faktisk det er litt greit å se hvor vanlig ting egentlig er. Man får ihvertfall en pekepinn med en poll, :)

Gjest Heartbeat
Skrevet

Ja, både gir og får :)

Og please ikke send analprolaps på innboksen!

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Ja, både gir og får :)

Og please ikke send analprolaps på innboksen!

:fnise: :fnise: :fnise::skratte: :skratte: :skratte:

Ellers syntes jeg pollen foreløpig er veeeeldig interessant...Jeg ser at de få damene som har stemt liker det.... :sjokkert::klo:

Vi blir jo prentet inn med at det stort sett er menn som presser damene sine til sånt "griseri"....Jaja..man lærer noe nytt hver dag

Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

Akkurat nå er det 10 kvinner flere enn gutta som har stemt. Det ser ikke ut så langt som om analsex er så supervanlig, verken hos gutta eller hos jentene. det er over 3 ganger så mange som ikke praktiserer analsex. Artig dette :)

Endret av Coolaid
Skrevet

Du får nok noen ekstra "ja" siden du presiserte at analsex ikke bare var penetrering.. Jeg svarer blankt nei til analsex med penetrering, men er åpen for en finger i åpningen, for å si det sånn da.. :P

Anonymous poster hash: 8b6b6...f6b

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet
AnonymBruker, on 29 Aug 2014 - 13:07, said:

Du får nok noen ekstra "ja" siden du presiserte at analsex ikke bare var penetrering.. Jeg svarer blankt nei til analsex med penetrering, men er åpen for en finger i åpningen, for å si det sånn da.. :P

Anonymous poster hash: 8b6b6...f6b

Skrevet

Siden det å gi prostatamassasje med en finger teller, så ble det et ja ;).

Anonymous poster hash: 2e867...c3e

Gjest Heartbeat
Skrevet

:fnise::fnise::fnise::skratte::skratte::skratte:

Ellers syntes jeg pollen foreløpig er veeeeldig interessant...Jeg ser at de få damene som har stemt liker det.... :sjokkert::klo:

Vi blir jo prentet inn med at det stort sett er menn som presser damene sine til sånt "griseri"....Jaja..man lærer noe nytt hver dag

Gjest HarryDotter
Skrevet

Hehe.. her er det vel heller jeg som har lært mannen de anale gleder, både på meg og han :fnise::fnise:

Skrevet

:fnise::fnise::fnise::skratte::skratte::skratte:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Det er jo ofte menn som presser damene sine i begynnelsen. Det er nok ikke så ofte at ei jente tenker; "ja, jeg har skikkelig lyst til å få en penis opp i analen." Men har man først prøvd så er det mange som liker det :)

Skrevet

Det er jo ofte menn som presser damene sine i begynnelsen. Det er nok ikke så ofte at ei jente tenker; "ja, jeg har skikkelig lyst til å få en penis opp i analen." Men har man først prøvd så er det mange som liker det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...