Gå til innhold

Celine eksperter - hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nysgjerrig på hvor mye en Pantom croc koster? Og er de lette å få tak i?

Kan det stemme at det koster 40k for en ny?

Jeg fant en selger på ebay, som påstår at den koster 40 000NOK ny, og siden den er brukt, så skulle jeg få en lavere pris.

Når jeg søker på BragMyBag sine sider, så skulle den koste rundt 21000NOK. Hvem har rett her?



Anonymous poster hash: 03ad8...e7a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De ligger på rundt 20 000kr nå ja

Du er en engel:)

Så selv om den er croc så koster den rundt 20000kr? Og hvis den er brukt så er det billigere? Jeg fikk tilbud om å kjøpe den for 30000kr siden den er brukt.

Jeg vil bare forsikre meg om at jeg ikke blir lurt.

Anonymous poster hash: 03ad8...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en engel:)

Så selv om den er croc så koster den rundt 20000kr? Og hvis den er brukt så er det billigere? Jeg fikk tilbud om å kjøpe den for 30000kr siden den er brukt.

Jeg vil bare forsikre meg om at jeg ikke blir lurt.

Anonymous poster hash: 03ad8...e7a

3400 dollar for croc, så ca 21 000nok

Er litt usikker på hvor lett det er å få tak i de. Er det vanskelig kan det godt være prisen er høyere

Endret av Miss Lucky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en engel:)

Så selv om den er croc så koster den rundt 20000kr? Og hvis den er brukt så er det billigere? Jeg fikk tilbud om å kjøpe den for 30000kr siden den er brukt.

Jeg vil bare forsikre meg om at jeg ikke blir lurt.Anonymous poster hash: 03ad8...e7a

Jeg mente krokodille skinn, men det forsto dere sikkert.

Det er ikke en ebay-selger dette, men det er kona til Riise som selger vesken og ville ha 30000kr for hennes phantom veske. Jeg ville egentlig kjøpe den, men sjekket prisen på ulike forumer og syntes den var litt høy.

Jeg ville ikke nevne henne på første innlegget, før jeg fikk ett svar.

Anonymous poster hash: 03ad8...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3400 dollar for croc, så ca 21 000nok

Er litt usikker på hvor lett det er å få tak i de. Er det vanskelig kan det godt være prisen er høyere

Hmmm... Da avstår jeg fra å kjøpe vesken til fru Riise.

Anonymous poster hash: 03ad8...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm... Da avstår jeg fra å kjøpe vesken til fru Riise.

Anonymous poster hash: 03ad8...e7a

Hun har vel ikke engang kvittering på veskene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel ikke engang kvittering på veskene sine?

Det vet jeg ikke. Det er uansett ikke av interesse for meg nå.

Stusser mest på prisen og er sjokkert over at hun priser så høyt. Hvorfor, er det bare hun som vet.

Anonymous poster hash: 03ad8...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig hennes phantom er ekte krokodille skinn? Celine phantom croc er jo stamped, dvs skinnet er laget slik at det ser ut som krokodille skinn, er ikke ekte krokodille skinn, ekte krokodille skinn koster ekstremt mye.



Anonymous poster hash: 1d303...90d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig hennes phantom er ekte krokodille skinn? Celine phantom croc er jo stamped, dvs skinnet er laget slik at det ser ut som krokodille skinn, er ikke ekte krokodille skinn, ekte krokodille skinn koster ekstremt mye. Anonymous poster hash: 1d303...90d

Det har hun ikke spesifisert. Står kun celine croc på instagrammen hennes.

Anonymous poster hash: 03ad8...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har hun ikke spesifisert. Står kun celine croc på instagrammen hennes.

Anonymous poster hash: 03ad8...e7a

Når det gjelder slike dyre designer vesker så bør man alltids spørre om skinnet. Celine vesker har forskjellige priser på en modell alt ettersom hvilken klasse skinnet tilhører. Kjøpte selv en mini luggage i Celine butikken som jeg måtte litt mer for fordi skinnet var mer eksklusiv.

Anonymous poster hash: 1d303...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har hun ikke spesifisert. Står kun celine croc på instagrammen hennes.

Anonymous poster hash: 03ad8...e7a

Hun vet sikkert ikke så mye om veskene selv.

Men ja tror nok hennes er krokodilleskinn og derfor dyrere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesken er jo ikke i krokodilleskinn. Dette er pytonskinn.

http://instagram.com/p/sNzPZVivLo/?

Celine croc er bare stamped, mens pyton-veskene er ekte pyton. 30k er ikke er veldig crazy pris, de koster et sted mellom 30k og 40k i butikk avhengig av valutakurs, samt at de stadig blir dyrere.

Endret av troikaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vet jeg ikke. Det er uansett ikke av interesse for meg nå.

Stusser mest på prisen og er sjokkert over at hun priser så høyt. Hvorfor, er det bare hun som vet.

Anonymous poster hash: 03ad8...e7a

Hun trenger vel pengene ;) Vet ikke hvor lett det er å få tak i en phanom croc i fargen electric blue så kanskje derfor prisen er deretter. Du kan jo spørre henne hva hun selv har betalt for den.

Anonymous poster hash: 53390...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesken er jo ikke i krokodilleskinn. Dette er pytonskinn.

http://instagram.com/p/sNzPZVivLo/?

Celine croc er bare stamped, mens pyton-veskene er ekte pyton. 30k er ikke er veldig crazy pris, de koster et sted mellom 30k og 40k i butikk avhengig av valutakurs, samt at de stadig blir dyrere.

Men hun skriver jo at den er croc, som i krokodilleskinn. Hun betalte visst 40000kr for den, og vil selge den for 30000kr

Anonymous poster hash: 03ad8...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun skriver jo at den er croc, som i krokodilleskinn. Hun betalte visst 40000kr for den, og vil selge den for 30000kr

Anonymous poster hash: 03ad8...e7a

Er du interessert? Lages denne veska i ekte krokodille eller er skinnet kun stamped?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hun skriver jo at den er croc, som i krokodilleskinn. Hun betalte visst 40000kr for den, og vil selge den for 30000kr

Anonymous poster hash: 03ad8...e7a

Men du ser vel kanskje du også at vesken ikke er laget av noe som engang var en krokodille?

Louise Angelica vet ikke selv hva hun selger. Noe som er relativt overraskende av en som kaller seg 'reseller'. :rolleyes:

http://www.spottedfashion.com/wp-content/uploads/2012/07/Celine-Phantom-Croc-Bag-no-front-logo-3.jpg dette er en Céline Phantom i "croc". Det er vanlig skinn som er stemplet med en maskin som gjør at det ligner på krokodilleskinn. Det er ikke ekte krokodilleskinn.

http://deluxemall.com/attachments/celine/526965d1390027770-celine-phantom-black-python-skin-rarely-seen-bargain-img_0819.jpg detter er en Céline Phantom i pyton. Lik den Fru Riise selger, bare i sort.

Som du sikkert ser er det en åpenbar forskjell i teksturen i skinnet, da en pytonslange ser ganske ulik ut en krokodille.

Endret av troikaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du ser vel kanskje du også at vesken ikke er laget av noe som engang var en krokodille?

Louise Angelica vet ikke selv hva hun selger. Noe som er relativt overraskende av en som kaller seg 'reseller'. :rolleyes:

http://www.spottedfashion.com/wp-content/uploads/2012/07/Celine-Phantom-Croc-Bag-no-front-logo-3.jpg dette er en Céline Phantom i "croc". Det er vanlig skinn som er stemplet med en maskin som gjør at det ligner på krokodilleskinn. Det er ikke ekte krokodilleskinn.

http://deluxemall.com/attachments/celine/526965d1390027770-celine-phantom-black-python-skin-rarely-seen-bargain-img_0819.jpg detter er en Céline Phantom i pyton. Lik den Fru Riise selger, bare i sort.

Som du sikkert ser er det en åpenbar forskjell i teksturen i skinnet, da en pytonslange ser ganske ulik ut en krokodille.

Aha,da har vi oppklart det hvertfall. Synes krokodille skinnet så litt snodig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...