Gå til innhold

Snodig følelse nedentil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herregud, dette føles ut som et Klara Klok innlegg...

Anyway, jeg skjønner ikke hva som foregår i kroppen min akkurat nå... Har gått og hatt menslignende smerter i et par dager nå, og det føles ut som at jeg skal begynne å blø NÅR SOM HELST, men papiret er like fordømt blankt hver gang jeg tror det "skjer noe" Med unntak av en gang i går, da det var lyserosa/brun utflod. og det er ikke tiden for det akkurat nå heller. Har hatt ilinger ut i lysken og korsryggen nå i kveld, og puppene er ømme som pokker... Ja også en og annen ekstra kvise har meldt sin ankomst.

Burde sikkert gå til legen med det her, men kanskje noen kan berolige meg med at det ikke er no farlig, og at det går over snart?

Anonymous poster hash: 2afeb...17a
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eggløsningssmerter?

Feilplassert mens?

Graviditet?

Innbilt svangerskap?

UVI?

Helt sikkert mange andre ting det kan være. Lite trolig det er farlig.

Men det aller verste er å gå å kjenne på noe og bekymre seg. Synes du skal ta kontakt med lege..

Skrevet

Eggløsningssmerter?

Feilplassert mens?

Graviditet?

Innbilt svangerskap?

UVI?

Helt sikkert mange andre ting det kan være. Lite trolig det er farlig.

Men det aller verste er å gå å kjenne på noe og bekymre seg. Synes du skal ta kontakt med lege..

Takk for svar :) utelukker graviditet, for jeg hadde sex i tidligst i midten av forrige ule, og før det var sisi i mai. Kan ikke se for meg at symptomene kommer så raskt. Dessuten går jeg på minipiller :)

Men skal se litt på de andre uttrykkene der, mye av det var helt nytt for meg...

Skrevet

Dette har jeg hatt flere ganger, og det kommer gjerne fem dager før mensen. Dersom du ikke skal ha mensen rundt den tiden, holder jeg en knapp på at det kan være tidlige symptomer på graviditet.

Anonymous poster hash: 56804...ca1

Skrevet

Dette har jeg hatt flere ganger, og det kommer gjerne fem dager før mensen. Dersom du ikke skal ha mensen rundt den tiden, holder jeg en knapp på at det kan være tidlige symptomer på graviditet.

Anonymous poster hash: 56804...ca1

Jeg går jo på minipiller? 😳😳

Med de får jeg jo ikke mensen en gang. Telte meg 11 dager inn i nåværende brett hvis det er av betydning... Cerazette...

Skrevet

Kjenner ikke til minipillen. Har man ikke eggløsning da? Trodde ved de forskjellige typene p piller at man har eggløsning, men at de ikke fester seg. Og så er det ikke ekstremt viktig (ved minipillen) å ta den omtrent på samme time hver dag?

Hører folk prater om festesmerter helt i begynnelsen på graviditeten, men om du utelukker det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...