Gå til innhold

Selge på eBay, hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere, jeg lurer på om noen kan hjelpe meg litt.

Jeg selge noe på eBay men står litt fast når jeg skal velge shipping.

På dette bildet ser dere problemene.

Hvordan i alle dager kan jeg vite hva jeg skal velge? Vi har da ikke noe slikt i Norge, vi veier jo bare pakken og sender den. Hvilket selskap som sender osv har vi da ingen kontroll over.

Noen som har erfaring med dette?

Anonymous poster hash: ab429...f10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal selge noe på eBay skulle det så klart stå :)

Skrevet

Har du solgt enda eller skal du bare velge shipment for annonsen?

Skrevet

Har du solgt enda eller skal du bare velge shipment for annonsen?

Bare velge shipment for annonsen.

Skrevet

Da velger du bare vanlig økonomipakke med sporing. Så når du selger sender du bare med posten og ber om sporing :) De har det på disse smartpakkene ihvertfall.

Spiller ikke så vakent rolle, men det du må passe på er at kjøper betaler porto og det er vanskelig å anslå på forhånd med tanke på at du selger internasjonalt :)

Skrevet

Da velger du bare vanlig økonomipakke med sporing. Så når du selger sender du bare med posten og ber om sporing :) De har det på disse smartpakkene ihvertfall.

Spiller ikke så vakent rolle, men det du må passe på er at kjøper betaler porto og det er vanskelig å anslå på forhånd med tanke på at du selger internasjonalt :)

Men det er så mange valg!

US shipping: FedEx SmartPost (2 to 8 business days)

International shipping: USPS Priority Mail International

Er disse bra? Vet jo ikke hvilken "Rate Box" jeg skal velge...

Utrolig så vanskelig system de har der borte, her leverer vi bare på posten og ferdig :)

Skrevet

Ingen?

Skrevet

Det er jo flere sendealternativer i Norge også, det er ikke bare "levere på posten"....

Jeg får ikke opp samme alternativer som deg, men jeg sender fra England og stort sett er alternativet jeg velger international economy tracked eller noe i den duren.

Jeg legger inn summen for shipping selv uansett.

Det er jo ikke så veldig viktig hva valget du tar heter, det viktigste er at kunden får en ide om hvor lang tid det vil ta, at det er med sporing og ikke altfor dyrt.

Anonymous poster hash: 80151...afd

Skrevet

Det er jo flere sendealternativer i Norge også, det er ikke bare "levere på posten"....

Jeg får ikke opp samme alternativer som deg, men jeg sender fra England og stort sett er alternativet jeg velger international economy tracked eller noe i den duren.

Jeg legger inn summen for shipping selv uansett.

Det er jo ikke så veldig viktig hva valget du tar heter, det viktigste er at kunden får en ide om hvor lang tid det vil ta, at det er med sporing og ikke altfor dyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...