AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Jeg har en veldig god venninne og her en kveld endte det opp med at jeg slikket henne, noe jeg har gjort flere ganger senere også. Jeg har aldri tenkt på meg selv som lesbisk og ikke er hun det heller, så vidt jeg vet. Det er bare noe veldig fint med henne. Jeg har hørt at sånn 10% av alle gutter debuterer med en kompis i en eller annen form. Har aldri hørt noe slikt om jenter, er jeg helt ute? Nå vil ikke hun slikke meg, det er egentlig synd fordi jeg har aldri blitt slikket før Egentlig er jeg redd for å falle for henne og at hun egentlig ikke er interessert i meg, hun bare nyter godt av at jeg liker henne. Av og til føler jeg meg nesten litt lurt! Anonymous poster hash: 584e9...dca
Version 2.0 Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Hvor gammel er du? Du er iallefall ikke heterofil! 10% av alle heterofile menn debuterer med en gutt? Na-ah, don't think so. Det er veldig mange menn disse 10 prosentene du nevner..
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Kan du ikke spørre om hun vil det samme? Anonymous poster hash: 04d5c...96e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå