Gå til innhold

Jeg blir ikke kåt lenger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her om dagen kom spørsmålet jeg har gruet meg til å høre lenge fra samboeren. Han spurte meg om jeg ikke tente på han lenger.

Det var så vanvittig vondt å høre og jeg kjente tårene presset på.

Som man kanskje kan forstå ut i fra dette sliter jeg vanvittig med tenningen om dagen og med det å bli våt. Jeg klarer det bare ikke. Og det er på ingen måte typen sin feil. Det har holdt på en liten, og det er sårt for både han og meg. Jeg har forsikret han flere ganger tidligere om at det ikke har noe med han og gjøre, og at det er meg det er noe galt med. Men jeg ser han blir skuffet.

Han er det mest fantastiske mennesket jeg kan tenke meg, han er sexy så det holder og vet akkurat hvordan jeg liker ting.

Men jeg klarer bare ikke bli kåt av forspillet. Jeg kjenner ikke lenger den fantastiske følelsen som jeg fikk før.

Jeg går på Loette, men det kan umulig være de som er grunnen, da jeg har gått på dem i flere år før dette problemet kom.

Jeg føler vi til tider har litt lite sex på grunn av liten tid, så hvorfor jeg ikke klarer å bli kåt når det først skjer, er er et stort mysterium.

Han er jo alt jeg vil ha.

Hva er galt med meg? :(

Anonymous poster hash: 504fa...ba1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan har du det ellers? Er noe som plager deg? Er du stresset? Har du for mye å gjøre på jobb? Er du nedstemt?

Etter hva jeg har forstått kan man få redusert sexlyst av p-piller også etter mange år. Men dette er jeg ikke 100% sikker på.

Anonymous poster hash: a659c...9f6
Gjest Blåmeis
Skrevet

Jeg mistet sexlysten etterhvert av Loette. Bytt p-piller og se om det hjelper.

Skrevet

Hvordan har du det ellers? Er noe som plager deg? Er du stresset? Har du for mye å gjøre på jobb? Er du nedstemt?

Etter hva jeg har forstått kan man få redusert sexlyst av p-piller også etter mange år. Men dette er jeg ikke 100% sikker på.

Anonymous poster hash: a659c...9f6

Mistet nylig en jeg er glad i og har nettopp startet på skole et nytt sted. Men problemene startet lenge før det.

Jeg liker ikke tanken på å bytte p-piller.. Redd for nye bivirkninger.

Skrevet

Kan vel også legge til at jeg har sexlysten i hodet, men kroppen henger bare ikke med i svingene

Skrevet

Etter 3 år ble jeg helt "død" nedentil av p-pillene. Ekstremt vanskelig å bli våt og å bli tatt på var som å bli klappet på hånden. :glare: Det forsvant heldigvis når jeg sluttet på pillene.

Anonymous poster hash: 5814f...6d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...