Gå til innhold

Rødvin og myk kort


Fremhevede innlegg

Skrevet

Skulle til å åpne en rødvin nå når jeg skrur åpneren neddi korka så går korken bare i oppløsning. Går ikke an å trekke den opp, alt smuldrer.

Noen tips?



Anonymous poster hash: 277d0...d0f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra opp det du kan og hell i glasset over en sil ;)



Anonymous poster hash: 3f066...fc9
Skrevet

Den vinen er "korka" og derfor udrikkelig. Ikke hell den ut, men ta den med tilbake til polet, så får du en ny flaske. Håper du har en i reserve.

  • Liker 1
Skrevet

Jeg har opplevd det samme uten at vinen har smakt vondt. Helt normal smak på den.



Anonymous poster hash: 3f066...fc9
Skrevet

Oii, kjøpte den på tax free i hellas så er ikke bare å gå tilbake med den..



Anonymous poster hash: 277d0...d0f
Skrevet

Oii, kjøpte den på tax free i hellas så er ikke bare å gå tilbake med den..

Anonymous poster hash: 277d0...d0f

OK. Da er det bare å finne fram silen. Jeg har aldri hørt noe om at det er farlig å drikke korka vin, så hvis den ikke smaker helt py, har du vin i kveld også. :)

Skrevet

Det rare var at korken virker tørr, men fortsatt så smuldret den opp.. Hadde mye sånn brunt i seg da (korken altså), mulig det er derfor



Anonymous poster hash: 277d0...d0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...