AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Skulle til å åpne en rødvin nå når jeg skrur åpneren neddi korka så går korken bare i oppløsning. Går ikke an å trekke den opp, alt smuldrer. Noen tips? Anonymous poster hash: 277d0...d0f
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Dra opp det du kan og hell i glasset over en sil Anonymous poster hash: 3f066...fc9
Pawn Hearts Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Den vinen er "korka" og derfor udrikkelig. Ikke hell den ut, men ta den med tilbake til polet, så får du en ny flaske. Håper du har en i reserve. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 Jeg har opplevd det samme uten at vinen har smakt vondt. Helt normal smak på den. Anonymous poster hash: 3f066...fc9
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Oii, kjøpte den på tax free i hellas så er ikke bare å gå tilbake med den.. Anonymous poster hash: 277d0...d0f
Pawn Hearts Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 Oii, kjøpte den på tax free i hellas så er ikke bare å gå tilbake med den.. Anonymous poster hash: 277d0...d0f OK. Da er det bare å finne fram silen. Jeg har aldri hørt noe om at det er farlig å drikke korka vin, så hvis den ikke smaker helt py, har du vin i kveld også.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #7 Skrevet 28. august 2014 Det rare var at korken virker tørr, men fortsatt så smuldret den opp.. Hadde mye sånn brunt i seg da (korken altså), mulig det er derfor Anonymous poster hash: 277d0...d0f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå