AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 For ca 1 år siden var jeg inne for konisering. På etterkontrollen hadde jeh fortsatt celleforandinger. Tatt ny kolposkopi nå. Fått beskjed om at legen har etterekvirert ny prøve av vevsprøven fordi de ville gå enda dypere. Nå sitter jeg med angst for at de har funnet noe alvorlig... Anonymous poster hash: 9da1a...4ff
Gjest C'est la vie:) Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Etter at du har vært inne for konisering, skal sannsynligheten for ondartede svulster i livmoren være betydelig lavere. At de har jevne etterkontroller i etterkant er fantastisk, for å eventuelt kunne fjerne utvikling av noe alvorlig i en tidlig fase, uten fare. Jeg vil tro det er mer sannsynlig at de kun har en mistanke, og vil være på den sikre siden for å eventuelt kunne fjerne noe som kan utvikle seg videre. Jeg kan dessverre for lite om dette, annet enn at jeg vil anbefale deg at du prøver å rette fokus på noe annet frem til nye svar kommer frem. Å tenke negativt vil kun føre til en spiral av negative tanker, som like gjerne kan være uten grunn. Kunne du eventuelt ha ringt og snakket med dem, for å få en større forståelse av hvorfor de ønsker å ta denne vevsprøven? Uansett resultat vil dette ordne seg, men jeg har troen på at dette ikke er noe å bekymre seg over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå