Gå til innhold

Betatt og sjenert, trenger hjelp..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg oppfører meg generelt veldig dårlig når jeg er interessert i en fyr, overser han og klarer ikke være meg selv i det hele tatt når han er i nærheten:( derfor er jeg også evig singel...!

Nå har det seg slik at det er en fyr jeg har vært interessert i i ett år til sammen..men har kun truffet han noen få dager i året ifm jobb (vi bor i ulike byer). Sist jobbarr. tok jeg mot til meg og prøvde og bli bedre kjent med ham. Vi pratet hele kvelden og jeg ble egentlig bare mer betatt.. Dette var altså på fest, etter aaaltfor mye alkohol!

Nå, noen måneder senere har jeg møtt han igjen edru, men klarer ikke å oppføre meg normalt igjen. Klarer ikke gå bort å prate med ham i det hele tatt, har kun sagt hei i forbifarten - thats it! Jeg blir så sint på meg selv:/ og nå er jeg hjemme igjen, og ser han sikkert ikke igjen på leeeenge.

Spm; kan jeg sende en melding etter dette og beklage min oppførsel? Si at jeg fortsatt er interessert, eller skal jeg bare gi opp alt? Hva kan jeg evt skrive? Vi bor jo i ulike byer, men utover det har vi ekstremt mye til felles. Må legge til at han selv også virker sjenert, så dette er ikke bare enkelt :/

Anonymous poster hash: d692b...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke gjør det så komplisert. Send han en melding og snakk om løst og fast :) Ikke bedyr din kjærlighet eller noe. Begynn forsiktig og bli kjent i et rolig tempo, fordi det virker som du går helt i lås om du ikke får samla deg litt sammen.



Anonymous poster hash: cedf8...10c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...