Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Hei hei!! Ingen verdens ting å bekymre seg over :ler: Marthe er 13 mnd og har bare to tenner nede! Synes det er søtt jeg da.... hihi.

Men kunne jo tenke meg at det kom flere nå da, men haster ikke. hun får jo i seg akkuratt den maten hun vil ha i seg. Så jeg tenker det kommer når de kommer.

Så koselig med flere barn sommeren 08. Blir koselig for Victoria det! Alltid bra med søsken :)

Vi håper jo på å begynne så fort som mulig. Men det blir en stud til enda. Er to år mellom meg og min søster og det synes jeg er topp! Så da håper jeg at vi kan ha det mellom våre barn og. Men alt kan jo ikke planlegges i hjel heller ;)

De kommer når de kommer de og. som med tennene :ler:

Ha en super dag på jobb. Skal si du må jobbe lenge i dag...huff. Får kose deg med litt KG innimellom :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn ser min liste ut da..

April 738

Siam 143

Glossy 105

Holly Hobbie 92

monja 85

La Traviata 82

shy 81

IdaH 78

lmari 55

Veronal 41

sirka 35

meta 29

Madden 29

Alida 26

Anonymous 25

Klips 21

cappocino 18

*MissS* 18

Kverula 13

Jens 13

Kipa 13

Zianta 13

Gamle Alex 12

blyg 12

GLORIA 82 12

Moonchild 11

bizzy 10

Sandra 9

Chica 9

Epica 9

murmeldyret 9

Imax 7

Engel 7

Nordlys 6

Coral 6

Løvinnen 6

Bjørnsdatter 6

Lano 5

MsSunshine 5

pondusa 4

9na 4

Wit 4

'Lilly' 4

Brudulja 3

Zenta 3

edea 3

KalloRilla 3

jolie 2

Cielo 2

Poca 2

Fredslilja 2

Melli 2

tyttebæret 2

Principessa 2

pia1006 2

Linn3c 1

Emmaliten 1

baby-E 1

The Pink 1

rmtm 1

knøtte 1

*tine* 1

Mayamor 1

Elle Melle 1

lillelou 1

Trulselinemor 1

Anki1971 1

havsulen 1

apriljente 1

lillen 1

Silje:) 1

Susanna 1

sommerfuglene 1

Hulderjenta 1

reddelinnea 1

MIKKELBRUD 1

Frigg 1

TeddyToria 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå må jeg jobbe igjen.. Er jo en grunn til at man jobber overtid og det er kanskje ikke KG... :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja - jeg har da skrevet litt i dagboka di! :tommelsmil:

Fornøyd med 5. plassen jeg!

Håper du nå er vel hjemme og koser deg etter overtidsjobbinga.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er alltid koselig med hilsener :hoppe:

Jeg er på jobb igjen og har kjempe masse å gjøre. Det er noe nytt jeg driver med nå og jeg må være 110% konsentret og jeg er kanskje 40% :sjenert:

I går var vi hos fotograf og det ble veldig, veldig bra tror jeg. Victoria var blid og fornøyd. Gleder meg såå til å se resultatet!!

Nå skal vi være i bygda til tirsdag. Mannen er nede igjen en tur i dag. Han skal på helsestasjon, og ordne litt småttri vi glemte i går. Senere i dag skal han opp til gården med han som skal sende byggesøknad for oss. Det blir spennende, jeg kunne egentlig tenkt meg å være med selv. Men tror ikke jeg rekker!

I morgen er det bursdagsfeiring. Svigermor får ikke vært med og det er jo kjempe synd. Ikke kommer noen av oldemødrene på mannens side heller.. Men pappa og co kommer i dag da, det blir moro. Har ikke sett de to minstre søstrene mine siden dåpen i august. Regner med de synes Victoria har blitt stor!!

Nå MÅÅ jeg jobbe.. URK!

Ha en fin helg, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen... så fint at dere får barnehageplass da! Det løser jo en del, til tross for at dere må flytte adressen.

Høres ut som du har nok å gjøre på jobben ja, blir rart å begynne å jobbe igjen, og være busy fra morgen til kveld.... må prøve å nyte de siste mnd med hjemme-tid skjønner jeg!

Vi reiser på fjellet i dag, så jeg vil bare si: GRATULERER TIL VICTORIA :bursdag: i morgen!!!

Og GOD PÅSKE til hele familien!!

Stor påske kos fra shy :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere får en fin bursdagsfeiring i morgen! :hoppe:

Tenk at hun er 1 år da... får gratulere på forhånd jeg også, siden vi er borte i helga!

GRATULERER MED 1-ÅRSDAGEN VICTORIA!!! :bursdag::flagg::gave:

Kjempebra at det ordner seg med barnehageplass også!

Ønsker dere god påske! :klem:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh så gøy med bursdag i morra!!!

Er litt trøtt nå, men lover å komme inn å gratulere i morra!!!!

:sove:

Endret av Glossy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke før i morgen hun har bursdag ;)

Men tusen takk for hilsner!

Vi har feiret i dag med besteforeldre, oldeforeldre, tanter, onkler og faddere. Victoria har fått masse fint, en del klær, litt leker, gavekort på min favorittbarneklærbutikk :sjarmor: og nesten 3000kr. Hun har vært helt strålende i dagog blid og fornøyd og en nydelig kjole.. (må skryte litt, men det er vel lov) Har tatt en del bilder og. Hadde tenkt jeg skulle få lagt ut her, men stefar finner ikke overføringskabelen.. Så jeg må vente til jeg kommer hjem! Vi serverte lasagne med salat og baguette, marsipankake, sjokoladekake og boller med sjokolade i.. En kjempe flott dag har det vært!

Nå skal vi pakke sammen gavene og reise til mamma. En liten frøken begynner å bli klar for kvelden. Mannen var på helsestasjon i går og tallene var:

12 mnd:

Vekt: 9515gr

Lengde: 76,5cm

Hodeomkr.: 46,5cm

Legger inn bilder av bursdagsjenta tirsdag eller torsdag! Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en koselig feiring! Gratulerer så mye med 1-års dagen i morgen.

Tusen takk for fint påske-brev! Jammen flink du. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare hyggelig det, Siam :kyss:

Victoria fikk forresten nesten 4000kr! Men 1000kr er fra pappa og de var til sklie som hun skal ha ute :hoppe: Så nå skal vi ta en tur til Toys`r us i nærmeste fremtid :sjarmor: Og så har pappa økt sparepenge beløpet til Victoria til 200kr i mnd..

Har fått tatt mange fine bilder, jeg har tenkt å sende ut takkekort for gavene.. Er jo litt sånn jeg da! Men tenkte at det blir den første bursdagen som blir litt sånn ekstra.. Liker å styre med sånt jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at det er et helt år siden Victoria ble født. Tiden går så utrolig fort. Høres ut som om dere hadde en skikkelig flott dag idag, og at hun fikk mye fint til bursdagen sin. Tipper sklie blir suksess til sommeren ja.

Får bare gratulere på forhånd jeg og.

GRATULERER MED 1 ÅRSDAGEN, 9. APRIL, VICTORIA!!!!! :bursdag:

:klem:

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuusen takk :)

I dag er det altså et år siden livet vårt ble totalt forandret. Det har vært et år med mye glede og kos. Jeg er så utrolig stolt over å ha en frisk og fin datter(jeg forstår hvor heldig jeg er, når jeg ser hvor mye arbeid pappa og stemor har med hun som har Williams syndrom) som gir oss så mye. Det skjer noe nytt hver dag og jeg blir bare mer og mer betatt. Latteren hennes som smelter et morshjerte, smilene hennes, de deilige føttene å bite i, alt ved henne som jeg beundrer.. *tårene triller* Jeg er utrolig takknemlig for at jeg fikk bli mamma til lille Victoria. Jeg er såå glad i deg! Gratulerer med dagen, vennen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN VICTORIA!!!!!

:bursdag::bursdag::bursdag::bursdag:

Høres ut som en flott feiring av bursdagen, men håper det blir litt feiring i dag og!!!

Kos dere masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen!

Gutten min blir 11 måneder idag!!Han ble født 9 mai!Så vi feirer litt idag vi og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsner, jenter :)

Jeg skal jobbe i dag og så er det påskeferie :hoppe:

Jeg er ganske frustret akkurat nå, for jeg har enda ikke hørt noe om barnehageplass der vi bor. Det blir veldig tungvint å få den omkjøringen om morgenen. Og så er det at vi må flytte adr. Jeg jobber her, vi er begge herfra, eier eiendom her og skal flytte tilbake innen rimelig tid, hvorfor må de da lage et nummer ut av at vi ikke kan likestilles med de som bor her i bygda. Det burde vi da virkelig kunne bli gjort.. Og nå får jeg ikke tak i noen fordi alle har tatt påskeferie :frustrert: Det er litt kjedelig, for jeg kunne tenkt meg å få funnet ut noe snart. Svarfristen for plassen her går ut snart også, men jeg må heller bare svare ja og så si den opp da.. Orker ikke tenke på det mer. :forvirret:

I morgen skal vi på Harrytur(=shopping :hoppe:) Kanskje IV og G skal være med også. På fredag kommer muligens en venninne og på lørdag kommer IV og G og skal feire bursdagen min :) Ellers har vi ikke så mange planer, bare kose oss masse sammen!!

GOD PÅSKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, LT :klem:

I går var det et år siden vi kom hjem med en liten baby :) Det var så rart å tenke på og i helgen ble den lille skatten et år!! Her er noen bilder:

Blid litt frøken, klar for å feire!

gallery_4204_34_8747.jpg

Sjokoladekaken gikk ned på høykant:

gallery_4204_34_17311.jpg

Men det var litt igjen: :ler:

gallery_4204_34_13088.jpg

Endret av April
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...