Alida Skrevet 24. mars 2006 #1941 Del Skrevet 24. mars 2006 Gratulerer så mye med ny jobb Men kan tenke meg at det er rart å begynne å jobbe igjen ja. Selv har jeg tankene mine så langt unna jobben som de bare kan komme Og lykke til med å få barnehageplass. Har allerede skjønt at det ikke er det letteste i verden..... Klem fra Alida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #1942 Del Skrevet 25. mars 2006 Tusen takk, Alida! Vet ikke hvordan det går med barnehageplass.. Sjefen min har pratet med ordføreren som igjen har tatt det opp med de som har med det å gjøre i kommunen. Ringte dit i går og da var det egentlig fullt, men hun skulle snakke med sin sjef som kom på mandag og høre hva de kunne gjøre. Så får vi bare se! Her i by`n skal det kom brev i uke 13 for de som har fått plass og uke 14 for de som ikke får plass. Regner med at jeg hører noe i uke 14. Et av kravene til barnehageplass, er at vi må flytte, i allefall adressen. Så vi er litt usikre på hva vi gjør. Mannens bestefar bor jo i huset nå, men han har jo sagt han kan flytte hvis vi skal begynne å pusse opp. Så vi kommer til å sende byggesøknad snart, må få en godkjent tømrer eller noe til å gjøre det. Mannens kompis er snekker, men har ikke søkt om godkjenning enda. Meningen er at han skal bygge på for oss, men han visste ikke om han fikk tid i sommer. Vi har også en til som kanskje kunne hjulpet oss, men han er sikkert dyrere. Han er ikke så nær venn av oss heller. Men først og fremst må vi få tegnet hvordan vi skal ha det og så sendt avgårde søknad. Tar sikkert evigheter å få svar på noe sånt!!! Nå skal Victoria og jeg snart avgårde til by`n. Beklager at jeg ikke er så mye innom dagbøkene deres, men jeg leser altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #1943 Del Skrevet 25. mars 2006 Glemte å si det.. I natt har også Victoria sovet fra 20.30 til 07.30 :hoppe: Men jeg er jo så klart masse våken og våkner lenge før henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 25. mars 2006 #1944 Del Skrevet 25. mars 2006 Bare innom for å ønske dere en riktig god lørdag!!! Håper det ordner seg med barnehage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #1945 Del Skrevet 26. mars 2006 Takk for det, Glossy! I dag har vi vært en tur på kroa ellers ikke gjort noe fornuftig. Har akkurat spist Peppe`s pizza. Jeg har hatt kjempe vondt i hodet, men det hjalp å få sove litt. I morgen er det jobb igjen, har litt blanda følelser. Liker meg veldig godt, men jeg hadde også håpa å få vært litt hjemme med mannen og Victoria. Svigermor er vel litt bedre. Mannen skal opp dit i morgen med Victoria. Hun blir nok glad for å se henne! Men nå skal jeg se litt Gilmore Girls tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. mars 2006 #1946 Del Skrevet 26. mars 2006 Innom med en klem Fint å høre at det går bra å jobbe og at mannen din og Victoria koser seg sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 27. mars 2006 #1947 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei vennen... så fint å høre at du er igang med jobbing. Det har jo løst seg suupert for dere da! Får krysse fingrene for barnehageplass nå da!! Ønsker deg en strålende uke!! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 27. mars 2006 #1948 Del Skrevet 27. mars 2006 Håper du koser deg 1. dag på jobb!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #1949 Del Skrevet 29. mars 2006 Dagene går i ett og jeg har ikke tid til å være her inne lengre... Mannen vil ikke at jeg skal sitte her når jeg kommer hjem! Jobben er grei nok, men jeg savner å gå hjemme med Victoria og shoppingen . Neste gang tror jeg at jeg blir hjemme lenger hvis jeg har mulighet til det. Barnehage ser ikke lovende ut. Dvs. vi har fått plass på det ene tettstedet i bygda, men det er ikke der jeg har jobb. Så jeg må kjøre 10min feil vei for å komme dit. Og vi må flytte oppover for at vi skal få plass.. Aner ikke hva vi gjør enda! Har mest lyst til å slutte i hele jobben, når alt skal være så vanskelig.. Som dere skjønner dagene flyr. Full konsentrasjon må jobb, alikevel skjer mange feil. Stresse hjem til mann og barn. Trøtt og sliten. Er det sånn livet skal være? Håper ikke det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. mars 2006 #1950 Del Skrevet 31. mars 2006 Det er alltid stress aa begynne i ny jobb, saa det gaar seg nok til etterhvert! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. mars 2006 #1951 Del Skrevet 31. mars 2006 Ønsker dere en riktig god helg! Det er ofte tøft med store omstillinger! Det går seg nok til etter hvert. Krysser fingrene for barnehageplass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 31. mars 2006 #1952 Del Skrevet 31. mars 2006 Alltid stress med ny jobb. Det går seg til! (Har jobbet som vikar, begynt i ny jobb maaaaange ganger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 1. april 2006 Forfatter #1953 Del Skrevet 1. april 2006 Tusen takk, jenter Tror kanskje vi går for barnehageplassen i bygda. Har ikke fått brev fra kommunen her denne uka, så da er det bare å vente på avslagbrev neste uke. Neste uke skal vi få med noen som kan hjelpe oss med å tegne påbygget og rominndeling og skrive søknad til kommunen. I dag skal vi til Sandvika, så jeg får tilfredstilt shoppingsuget mitt Vi skal innom svigermor også. Jeg har ikke vært hos henne enda.. I natt hadde den ene naboen nachspiel Veldig moro, alle går forbi soverommet vårt og de var ikke akkurat lydløse Og så våknet jo så klart Victoria 7.15.. Supertrøtt i dag jeg! Men, men.. Og så er det jo 1. april.. Tror ikke jeg skal lure noen men. IV har bursdag i dag og jeg ringte henne i stad. Vi småbarnsmødre har jo ikke tid til å sove hele dagen Hun stod og vasket opp. Samboeren hadde vel ikke tilbudt seg å stå opp med barna(stesønn er der nå) engang, så hun var ikke helt fornøyd.. Nei, tror jeg skal vekke mannen jeg, så vi får startet dagen. Har en del ting jeg skal ha gjort i dag.. Adios så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 1. april 2006 #1954 Del Skrevet 1. april 2006 Her står vi opp hver vår dag i helgen.Jeg på søndag og mannen på lørdag. Det er så godt å ha en dag og sove så lenge man vil..eller i hvertfall til Lukas vil ha begge der - men i går var mannen på by'n så da var jeg så snill at jeg stod opp i dag også..og det har nemlig ikke hendt før, jeg som er den trøtte typen her! Gratulerer så mye med jobb, og lykke til med å finne barnehageplass til Victoria! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 2. april 2006 Forfatter #1955 Del Skrevet 2. april 2006 Takk for hilsen, Kipa :grine2: :grine2: :grine2: IV og G forlovet seg i går!!!!!!! Jeg trodde ikke noe på dem og de ville egentlig kommet bort til oss for å vise det frem, men vi var på vei oppover til kroa. Men jeg snakket med henne i dag og da var det sant!! Det er så koselig, jeg ble vanvittig glad. Det er kjempe hyggelig at de har gjort det og at vi endelig har noen venner som tar skrittet i den retningen! Jeg ble såååååååååååå glad :grine2: I går fikk vi shoppet litt. Det var jo så mye fint alle steder. Fant masse fint på Benetton. Tror jeg må dit å shoppe til høsten. Victoria har så masse nå og hun får nok en del til helga og. Kjøpte litt til henne i går alikevel da Fant en fin genser til Victoria på H&M, men de hadde den bare i 62. Men jeg sjekket på nettet i stad og da fant jeg den der, så nå skal jeg shoppe når jeg kommer hjem Vi er på kroa nå. Har ligget hos mamma i natt, mannen skulle hjelpe til med å sette inn en ovn her. Victoria fikk ikke lagt seg før ti, men sov til klokka åtte i dag Flinke jenta til mamma I morgen er det jobb igjen og babysvømming på ettermiddagen.. Men jeg har fått mensen, så jeg gidder ikke bade.. I kveld er det tv-kveld. Kanksje vi skal til IV og G eller de kommer til oss. De skal ha bursdag for G`s sønn i dag med G`s familie og IV gledet seg ikke akkurat til det.. Skjønner henne godt, den familien er litt spesiell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. april 2006 #1956 Del Skrevet 2. april 2006 Så flink liten jente du har som sov så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. april 2006 Forfatter #1957 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg saaaaaavner KG Som sagt, så flyr dagene. Når jeg kommer fra jobb må jeg prioritere mann og barn. I morgen skal jeg jobbe til 18, er så mye å gjøre at jeg burde vel egentlig jobbe mye mer hver dag. Men torsdag har jeg fri. Da skal vi til fotograf. Jeg må finne noen antrekk i dag, men jeg aner ikke helt hva hun skal ha på seg. Har funnet en kjole hun skal ha hvert fall. En mamma kjøpte når vi var til Syden. Hun skal ha den på lørdag også. Jeg hadde tenkt å bake litt kaker til feiringen, men mamma mente jeg bare heller skulle bestille kaker siden jeg jobbet så mye. Så da skal jeg bestille to kaker fra bakeren. Victoria skjønner jo ikke så mye av det uansett, blir sikkert mer moro å lage figurkaker til henne når hun blir litt eldre. Tenkte kanskje vi skulle ha bilde på marsipankaken og en fin tekst. Har masse som må huskes på før lørdag. Vi skal ha inn hilsen i avisen og så er det mange små ting jeg må huske. Men jeg har skrevet lapp Victoria sover nå stortsett hele natten, hender hun våkner rundt 6 og skal ha smokken, men hun sovner igjen en liten stund. Hun tar også et par skritt hvis mannen og jeg "sender" henne mellom oss. Vi kommer nok til å velge barnehageplassen i bygda. Det blir en liten omvei for meg, men da har vi i allefall plass. Men vi på flytte adressen oppover, hvert fall en av oss. Ellers vil de gi plassen til noen søker fra bygda, hvis det blir aktuelt. De prioriteres foran oss og jeg skjønner jo egentlig det. Har ikke fått svar fra kommunen her enda, men det kommer nok i løpet av uken. Svigermor er på sykehuset enda. Håper hun får vært med på lørdag, men jeg har mine tvil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. april 2006 Forfatter #1958 Del Skrevet 4. april 2006 Victoria holder på å få tenner oppe!! Mannen sa det i stad at det ble bare hvitere og hvitere der og når jeg kjente der i stad, så kjente jeg tanna Må forresten le av svigerfar. Han skulle lage seg Fjordland middag her en dag og mannens bror hadde sagt at det bare var å ta vann i en kjele og putte posene oppi. Svigerfar hadde lest bak på pakken etterpå og han synes ikke det hørtes så veldig lett ut Sånn går det når det bare er kona som steller hjemme og mannen kan ikke noe, når hun da plutselig havner på sykehus!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. april 2006 #1959 Del Skrevet 4. april 2006 Høres ut som svigerfaren din har godt av å lære seg noe nytt Men tenk at snuppa di snart blir 1 år da! :grine2: Det er jo STORT! Hvor mange tenner har hun nå forresten? Sikkert nok til å spise kake med i hvert fall! Ha en fin kveld, savner deg her inne så det er veldig koselig å høre fra deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. april 2006 Forfatter #1960 Del Skrevet 5. april 2006 Takk for hilsen, La Traviata! Victoria har fremdeles bare to tenner, så jeg har vært litt småbekymret Men nå kommer det i allefall flere. Merker at jeg bare savner henne mer og mer om dagen. Neste gang vi får barn, så skal jeg være hjemme litt lenger. Peiler meg inn mot sommeren 2008 tenker jeg. Og da vil jeg være hjemme et år og frem mot høsten. Også mens mannen er hjemme! Men nå må jeg jobbe! Skal være til 18 i dag.. Sukk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå