Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er mamma`s lille baby levert :grine: Og jeg må få ordnet meg i full fart, mannens bror skal hente oss om en halv time :overrasket: Oj! *skynde seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED JOBB!!!!!

såååå fantastisk. Dette unnet jeg deg over alt på jord. Og nå håper jeg virkelig dere "finner ut av livet". Vet hvordan det er å gå å vente på den måten. Håper ting faller på plass.

Og ikke minst at dere koste dere masse i går kveld. Alltid deilig med kjærestekvelder.

Her går det i sykt barn og jobbing. Men det går greit med oss og.

Ha en super lørdag, snuppa!!

Og enda en gang, Grattis med ny jobb!!!

:klem:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner, Siam og Glossy!

Vi hadde en koselig kveld i går. Mannen og jeg var ute og spiste og så møtte vi IV og G der showet skulle være. Zahid Ali er konge :tommelsmil: Showet varte bare 35min og det synes jeg var altfor lite.. Men vi drakk og koste oss og hadde det veldig hyggelig etterpå også. Kom hjem rundt halv to og var i seng rundt halv tre :Hehe: Egentlig var det jo litt tullete og lenge seg så sent når man endelig hadde mulighet til å sove en hel natt!! Men, men..

Det hadde gått veldig fint med Victoria. Hun hadde tilslutt sovnet i mamma`s seng og våknet kl.2 og litt over 7. Og det er jo greit det. Jeg reiser vel snart oppover tenker jeg. Men tar meg en bytur først. Tror jeg skal kjøpe meg en ny olabukse. Mannen blir vel borte mesteparten av dagen på skyting. Han skulle til Torpa, aner ikke hvor det er jeg men..

Jeg burde ha gjort litt husarbeid her ser jeg. Men det er deilig å ikke gjøre noe og, når man først har litt ungefri! Nei, tror jeg drar til by`n og spiser frokost og shopper litt jeg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk forresten en trist beskjed fra mamma i går. Han ene soldaten som omkom i Nord-Norge var sønn til en venninne av mamma i Tønsberg :tristbla: Huff, jeg føler så med de. Det er helt ufattelig trist! Det ripper liksom opp igjen alt fra i fjor sommer.. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingenting nytt på meg..

Nå nærmer det seg drastisk for slutten av permisjonen min, bare i morgen igjen. Men det blir jo bare et par mnd. jeg skal jobbe mye og så blir det litt roligere igjen. Skal ringe barnehagen i bygda i morgen og høre om plass til Victoria. Svigermor ville faktisk stille opp som barnepasser og det er jo fint. Mamma er jo en selvfølge ;) Jeg fant ut at hun trenger kanskje litt nye klær til hun skal i barnehage, sånn som utedress bl.a. Svigermor lurte på hva hun skulle kjøpe i bursdagsgave og da fant jeg ut at det kunne være en idè..

I dag har vi ikke så mange planer. Mannen driver og bytter døra på King Cab`n, noe som altså skal være min arbeidsbil en mnd :forvirret: Ellers har vi noen løse planer om å finne på noe med IV og G. Kanskje vi skal ut å gå tur, eller om vi reiser på kroa til stefaren min og spiser middag. Vi får se.. Uansett skal vi nok treffes!

Det er jo deilig vær i dag hvert fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse med ny jobb :hoppe:

Er permisjonen din slutt alt? Tiden har jo virkelig flydd. Og snart er skjønne Victoria 1 år :hjerte:

Håper det ordner seg med barnehageplass for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er snart over :grine: Jeg vil ikke det!!! Heller joda, det er jo greit på en måte. Og hvertfall siden jeg bare skal jobbe 50%. Men det blir vel etter mai hørtes det ut som.

Nå skal jeg hoppe i dusjen. Så får vi se om vi skal ut å gå, spørs hvor langt mannen kommer nå i løpet av kort tid. Både IV og jeg har ganske trøtte barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED JOBB!

Utrolig deilig å ha det i orden da!!!

Høres også ut som du har hatt en knall helg... ønsker deg en spennende og fin uke!

søndags kos fra shy

Endret av shy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, shy! :klem:

Ble ingen gåtur i går, men derimot reiste vi og spiste middag! Det var veldig hyggelig det.

I dag er altså siste dag i permisjon :forvirret: Både gruer og gleder meg litt. Jeg skal møte mamma i dag. Jeg har litt småting jeg må ordne!

Nå er det frokost tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saa herlig med ny jobb! Gratulerer! :blomst:

Deilig naar ting faller paa plass. Victoria kommer sikkert til aa trives kjempebra i barnehagen ogsaa! :tommelsmil:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Popelka!

Ringte barnehagen nå, men da hadde styreren akkurat gått i møte for resten av dagen.. Mannen eller jeg får prøve igjen i morgen! Vi må jo nesten finne ut noe snart!

Victoria har blitt en racer til å krabbe. Hun er sjelden nede på magen nå. Det er ganske morsomt da, for jeg regnet med hun bare kom til å åle seg fremover. Men neida, det skjer noe nytt hver dag!!

Snakket med pappa og de på fredag. Og dragen(stemor) lurte på hvilke str. Victoria bruker nå. Men jeg sa at de heller kunne kjøpe noe uteleker til henne og da fikk jeg høre at de hadde sklie og gåbil og huske etc. etc. Akkurat som om jeg vil ha sånn gammel dritt fra dem!! :frustrert: Ah, jeg blir så lei det greiene der altså. Det kommer til å forfølge meg i evigheter.. De må da kunne respektere at jeg ikke vil ha sånne gamle ting. De kan heller gi det bort til noen som trenger det mer enn meg. Da kjøper jeg heller tingene selv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Kverula!

Nå har vi endelig kommet oss hjem. Victoria har fått litt mat og så skal vi straks avgårde på babysvømming. Mannen rekker ikke være med i dag da, men vi klarer oss nok.

Fikk shoppa litt i dag. Bursdagsgave til mormor. Tulipaner til henne og svigermor. Reiser innom kroa i morgen tidlig og leverer til svigermor der, hun jobber da. Ellers venter jeg på klokka jeg har bestilt til henne, håper den kommer snart. Fikk kjøpt meg en brun litt pen bukse, fin til jobb fant jeg ut. Og så har jeg fått svigermor til å kjøpe Reima Tec dress til Victoria, IV skal kjøpe lue som matcher. Og så fant jeg ut at hun like greit kunne få gummistøvler nå, i stedet for de grusomme Cheroxene!! Så da kanksje mormor kjøper de til henne.

Men nå får vi skynde oss avsted. Kjedelig å ha dårlig tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, LT :)

Da er første dag overstått. Var bare kurs i dag og i morgen da, ser ut som det er mest repetisjon for min del. Men det er jo greit nok det. Skal jobbe torsdag og fredag.

Barnehage ser det verre ut for. Ringte i dag tidlig og da hørtes de ikke så veldig positive ut. Siden vi ikke bodde i bygda, ble vi heller ikke prioritert. Hun kunne sette oss på venteliste.. Men jentene jeg jobber sammen med godtok ikke dette, så de tok det opp med han som eier der jeg jobber, han sitter visst i noe kommunegreier og er god venn med ordføreren :sjarmor: Så da skulle min sjef prate med ordføreren og noe skulle være avklart innen torsdag morgen, for da skulle eieren i kommunemøte!! Så da er det bare å krysse fingrene for at det hjelper å ha bekjentskaper!

Mannens første dag hjemme med Victoria har vel gått greit tror jeg. Men det var nok mer slitsomt enn han hadde trodd. Det gjør jo ikke noe, da får han se hvordan jeg har hatt det hjemme!!!

Men nå - litt familietid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skulle det vært 50års lag, men svigermor er innlagt med veldig kraftig lungebetennelse. Hun orker ikke besøk og orker ikke prate.. :forvirret:

Da har jeg altså begynt å jobbe. Det går veldig fint. Men jeg merker hjernen har vært på stedet hvil en periode..

Må skrive fort vi skal ut igjen en kjapp tur. Jeg skal hjelpe mannens bror med å finne gardiner i morgen, så vi skal bort å se nå før Victoria legger seg.

Victoria la seg 20.15 i går og sov til 7.30 i dag :klappe: Bare håper det varer, men jeg tar ingenting for gitt enda.. Hun og mannen koser seg masse om dagen og det er jo kjempe bra!

I morgen skal mannen skyte og jeg tar meg en bytur. Men jeg kommer nok innom her da! Har litt bedre tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...