April Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #1901 Del Skrevet 14. mars 2006 Tusen takk for hilsner Victoria endte opp hos oss i natt også. Jeg vet ikke hva det er, men hun skriker helt hysterisk når jeg prøver å legge henne som vanlig. Må bysses i søvn. I går fikk heldigvis mannen det til, ellers har det bare vært meg hun vil være hos! Og i natt har hun ligget så urolig. Sparket og sparket, og småsutret. Slitsomt! Ellers på dagen nå synes jeg hun er veldig sutrete. Og hun har virkelig begynt å vise vilje, det er ikke mye som ikke skal gå hennes vei, før det er hyl og skrik Mamma og stefar hadde Victoria i går og de skal ha henne fra fredag til lørdag også. Bare ryggen til mamma holder. Håper det! Vi har i allefall bestilt billetter. Men jeg skulle ønske hun ble litt lettere å legge. I går var vi på babysvømming igjen og instuktøren lurte på om hun hadde vært mye i vann, for hun virket så trygg Og så når de andre skulle dykke gjennom en sånn rokkering, tok hun bare kinnet til Victoria ned mot vannet, men det viste seg at hun var klar for å dykke! Så instuktøren lurte på om hun fikk lov til å prøve og det gjorde hun jo så klart og det gikk kjempe bra!! Victoria var veldig flink og vi dykket henne flere ganger uten problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 14. mars 2006 #1902 Del Skrevet 14. mars 2006 Hei, WOW for en nydelig datter du har! Og ikke minst tusen takk for hyggelig mms da dere hadde kommet frem. Var godt å vite at alt var bra med dere alle sammen! Jeg har ikke mulighet til å legge ut bilder her, men jeg mailer deg noen av snuppa mi, så får du se hvordan hun er nå!! Så kuult hvis det ordner seg med den jobben da! Fin fint med litt redusert stilling også! Det blir nok bra med litt barnevakt for å gå ut... vi gjorde det på lørdag, og det var helt suupert! Pernille var også sånn suttrete og vanskelig å legge når hun begynnte å brygge på noe, får håpe det bare er en fase, og ikke at det kommer snikende noen sykdom da! Ønsker deg en fin fin uke! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #1903 Del Skrevet 14. mars 2006 Tusen takk for flotte bilder av Pernille, shy! Hun er jo så nydelig Jeg bestemte meg for å være hard når hun skulle legges i stad og det funket til slutt. Etter 30 min. med hysterisk gråt og hyl, sovnet hun sittende i senga si. Når jeg skulle legge henne ned, våknet hun og fortsatte skrikingen. Men jeg gikk ut og det ble stille etterhvert og da hadde hun igjen sovnet sittende Denne gangen gikk det greit å legge henne ned. Samme prosedyre vil bli fulgt i kveld. Men jeg er litt stolt også da. Nå reiser hun seg opp som ingenting og tusler rundt bare hun har noe å holde i. Blir bare tøffere og tøffere. Det er helt fantastisk å se den utviklingen hun har hatt den siste tiden. Men jammen meg er det mer å passe på også. Ikke så lett å være på KG nå lenger.. I morgen er det først 11mnd kontroll på helsestasjonen og så skal jeg opp å snakke med de folka ang. jobb. Håper Victoria har lagt på seg igjen. Hun hadde jo gått 300gr sist gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #1904 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Mye som skjer fremover: Mars: 17. Zahid Ali show 21. Mormor 85år 21. Svigermor 50år 22. Permisjon over 25. Feire svigermor med stort selskap, bør kanskje lage sang :klø: 26. Stemor 38år 27. Søskenbarn L 29år Mannen starter egentlig pappapermisjon, men vi får se an litt når jeg begynner å jobbe.. April: 1. IV 27år 8. Feire Victoria`s 1 års dag 9. VICTORIA 1 år 15. Jeg 27år 23. Mannen 30år 25. Lillesøstrene min 5år 29. Stefar 54år 29. 40 års lag til mamma`s kusine Forhåpentligvis dukker våren opp i løpet av april Og så skal vi mest sannsynlig ta en tur til København Endret 14. mars 2006 av April Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #1905 Del Skrevet 14. mars 2006 I dag har jeg fått lagt sammen to fulle klesstativ med klær og ryddet bort, vasket to maskiner med klær. Må vaske noen til og rydde litt her. Mannen skal hjelpe broren sin etter jobb, med å hente kjøleskap og ovn til den nye leiligheten hans. Kanskje jeg skal trille bort dit og sitte på med mannen hjem. Det er bare i begynnelsen av samme veien som oss, et par km.! Og så må jeg få printet ut invitasjonene til Victoria`s bursdag. Så nå må jeg komme meg ut av KG... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #1906 Del Skrevet 14. mars 2006 Det har jeg glemt å skrive.. På anlegget(Anfi) så hadde de åpnet en Lacoste butikk og en butikk med barneklær.. Ble litt til Victoria der ja Handlet en rosa Lacoste t-skjorte til henne og så fikk hun to kjoler og en hatt av mamma, pluss en hvit jakke av oss. Den ene kjolen mamma kjøpte var en fin sommerkjole i turkis, lyseblått og grønt med matchende hatt og den andre var en helt nydelig hvit kjole, foret og med tyll under. Hadde et grønt bånd i livet og små rosa blomster på brystet. Lurer litt på om vi kanskje skulle brukt den når vi skal til fotograf.. Nå printer jeg ut invitasjoner, de ble rålekre om jeg så skal si det selv Veslefrøkna er i fritt omløp i stua, eller rundt stuebordet.. Hørte akkurat et glass som datt ned. Det er helt musestille der inne, så det er tydelig at hun er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #1907 Del Skrevet 14. mars 2006 Hvis det er noen som har noen tips til billige og bra hotell i København er det bare å komme med det Ellers hva man kan gjøre der? Jeg elsker jo å shoppe, men må kanskje jenke meg litt.. Er det noe badeland der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #1908 Del Skrevet 14. mars 2006 Nå bader mannen Victoria og så får vi prøve å legge henne etterpå. Hun får bare ligge og skrike. Jeg skal være nådeløs!! Gleder meg til i morgen, blir moro å se hvordan det går med den jobben. Og når ting er avklart der, så kan jeg begynne å leve igjen, for da vet jeg litt mer hva som skjer!! MÅ huske: * Sende inn bursdagshilsen i avisen til mormor og svigermor * Sende ut invitasjoner * Kjøpe bursdagsgave til mormor og svigermor. Usikker på hva mormor skal få, svigermor skal få Seiko klokke. Uff, synes ikke hjernen helt henger med om dagen jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 14. mars 2006 #1909 Del Skrevet 14. mars 2006 Velkommen hjem!!! Både mars og april ser jo hyggelig ut. Mange fine planer og happenings. Det er sikkert hardt å være streng mot Victoria, jeg synes dere er flinke. Håper det gir de resultatene dere håper på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 14. mars 2006 #1910 Del Skrevet 14. mars 2006 Uff, synes ikke hjernen helt henger med om dagen jeg.. ← Man er dum i minst et år etter at man har født. I hvert fall jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #1911 Del Skrevet 15. mars 2006 I går sovnet hun faktisk ganske greit, men våknet etter en liten stund og hylte igjen. Lot henne bare holde på og til slutt med det stille. Da vi gikk inn til henne satt hun og sov igjen I dag har jeg vært på kontroll og jeg fikk beskjed om at jeg ikke trengte å amme på natta lengre og det var bare fint at mamma skulle ha henne på overnatting. Kanskje det hjalp på nattasøvnen hennes også. Skulle bare gi vann. 11 mnd: Vekt: 9175gr Lengde: 73cm Hodeomkr.: 46cm Victoria fikk vaskine og det fikk veldig bra. Ingen grining, sånn som før. Bare gjeipen som kom Var på intervju i dag og det gikk greit, men vet ikke noe før over helga. Mannen fikk brev fra Trygdekontoret i dag og da skulle permisjonen hans ha startet 6. mars!! Hallo!? Jeg ringte jo før jul og pratet med de, da sa de at jeg var ferdig 21. mars. Så vi får ringe dit å høre. Kjedelig hvis han ikke får hatt noe nå da, men de kan da vel ikke kreve det :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. mars 2006 #1912 Del Skrevet 15. mars 2006 Så flotte bilder av Victoria i syden! Hun er skikkelig nydelig altså. Og så stor hun er blitt! Kos deg med planlegging av 1-årsdag! Det er jo STORT!!! Og så krysser jeg fingrene for at det ordner seg med jobb for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. mars 2006 #1913 Del Skrevet 16. mars 2006 For en SØT liten prinsesse.... Snart et år!! Du må vel føle tiden går fort? Krysser fingrene for jobb! Hvilken jobb er det? Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #1914 Del Skrevet 16. mars 2006 Tusen takk for hilsner! Synes dette året har gått så altfor fort! Men jeg stortrives med vesle snuppa og det er så morsomt å se alle fremskrittene hun gjør. I dag har hun hatt bittelitt feber, vet ikke hvorfor. Trodde reaksjon etter vaksinen hadde kommet i går jeg men.. Har vært til by`n og bestilt klokke til svigermor. Var innom den butikken som har NameIt klær og måtte kjøpe noen sandaler til Victoria Nå skal jeg sende avgårde bursdagshilsen og så skal mannen dra på møte.. Håper det går greit å legge Victoria. Mannen la henne i går, uten pupp og det gikk nesten greit. Det var kun han som var inne hos henne etterpå også, hun våknet et par ganger. Men vi lot henne bare gråte. Hun sov til 4, da tok jeg henne inn til oss og hun fikk litt pupp. Ha en fin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #1915 Del Skrevet 16. mars 2006 Det er jobb som regnskapsfører, Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. mars 2006 #1916 Del Skrevet 17. mars 2006 Her skjer det ting! Ser det er mye paa programmet fremover - moro! Ha en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #1917 Del Skrevet 17. mars 2006 JEG HAR FÅTT JOBB!!!!!! :hoppe: :hoppe: De ringte meg tidligere i dag og ville tilby meg jobben! Starter allerede på tirsdag, med kurs da og onsdag! Er en 50% stilling, men nærmere 80-100 i april og mai. Jeg skal også 3-4 dager til Drammen i mnd. KUUUUUULT!!!!! I dag har jeg og IV vært ute og gått i halvannen time! Deilig.. Nå skal veslemor ordnes og pakke, så kjører vi oppover og leverer henne. Mannen og jeg skal ut og spise og så skal vi ut i kveld med IV og G. En skikkelig kjærestekveld altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 17. mars 2006 #1918 Del Skrevet 17. mars 2006 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 17. mars 2006 #1919 Del Skrevet 17. mars 2006 Jippi! Var det ikke det jeg visste! Det ordner seg til slutt!!! *nynner på Timbuktu* Det löser sej, det gör det altid, det kommer fiksa sej til til slut....... Grattis! Håper dere får en fin feiring i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 17. mars 2006 #1920 Del Skrevet 17. mars 2006 Godt å høre at det ordnet seg! Går det greit med permisjonen til mannen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå