Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tilbake fra en herlig uke! Og jammen meg har jeg vært på samme fly som Klips uten at jeg visste det, men jeg la merke til en person som nå altså har vist seg å være henne... :ler:

Vi bestemte oss altså lørdag morgen for å dra, Victoria virket i fin form. Flytruen gikk kjempe fint. Hun sovnet før flyet lettet og sov i halvannen time. Og så sov hun litt igjen før flyet landet. Vi har hatt en topp uke egentlig. Victoria har storkost seg og stortsett vært som en drøm å ha med å gjøre. Hun har blitt sjenert ovenfor fremmede, begynt å reise seg opp og gå rundt bordet, sette seg opp fra både mage-og ryggleie, krabbe og skjønne mer av det vi sier til henne. Vi har fått vært litt kjærester og kost oss som en familie. Flyturen hjem gikk også bra, men hun var forferdelig trøtt. Men sove skulle hun ikke. Hun sovnet rett etter flyet landet og sov seg gjennom henting av kofferter, å bli lagt i vogna, kledd på vinterklær og venting på buss :ler: Det var nedtur å komme hjem til en leilighet hvor det var 12 grader inne. Vi la oss rundt halv to. Victoria lå mellom oss, siden det var så kaldt. Hun våknet et par ganger i natt og gråt hysterisk, vet ikke hva det var jeg. Nå er hvertfall jeg og Victoria på kroa og mannen er på skyting.. Deilig og fint vær hvertfall, men jeg savner Anfi allerede!!

På fredag fikk jeg telefon fra den jobben i hjembygda og de ville ha en prat med meg. Skal dit på onsdag, de kunne mest sannsynlig tilby meg 40-60% stilling og kanskje en dag hos kunde i Drammen!! :hoppe: Håååååper virkelig jeg kan få begynne der. Det løser alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en ting må jeg si.... Så mye tullinger som eksisterer rundt et rullebånd, skal man lete lenge etter tror jeg!! Herregud! Det er først meg selv, så meg selv altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Så koselig å høre om turen deres! :) Høres ut som dere har hatt det veldig bra.

Festlig at du var på samme fly som ei annen fra Kg da - så pussig. Hvordan forstod du at det var henne da?

FLOTT det med den jobben - krysser fingre for deg og håper at det går i orden! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hjem! :klem:

Høres ut som dere har hatt det helt topp!

Morsomt at du og Klips var på samme fly - jeg er også nysgjerrig på hvordan du fant det ut! :ler:

Og så utrolig BRA at det ser ut til å ordne seg med jobb for deg! Hopper litt for det jeg! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du flyr til Gran Canaria i morgen tidlig? Det gjør jo jeg også  :ler: Kanskje vi sees! :vinke:

Leste dette når jeg kom inn her i stad. Og så visste jeg at jeg hadde lagt merke til en familie med en liten gutt og jente med lyst hår. Jeg beundret nemlig dem, siden jeg synes det var litt styr å dra med bare en unge... :ler: Og så tenkte jeg at jeg kan jo høre med Klips om de var på samme fly som meg, og det var de altså og det viser seg at det er den familien jeg har lagt merke tilbåde på utreise og hjemreise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

April og jeg satt på buss fra flyet inn til hangaren (hva heter det? :klø: ) ca. en meter fra hverandre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du veldig tykt hår, med litt fall? Forskjellige lengder, litt lenger enn skuldrene?

(Klips vrir hodet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saa bra at turen var vellykket! Hoertes utrolig deilig ut med sydenferie naa...

Victoria blir forresten bare soetere og soetere! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du veldig tykt hår, med litt fall? Forskjellige lengder, litt lenger enn skuldrene?

(Klips vrir hodet)

Stemmer det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine kommetarer!

Nå går det fort til hun er 1 år og bursdagen planlegges for fullt. Skal sende ut invitasjoner de nærmeste dagene. Jeg holder på å lage selv. På forsiden er det bilder av Victoria fra hun ble født frem til i dag. Må huske på å kjøpe ark og konvolutter i dag!!

Av alle kjendisene som pleier å vanke på Anfi, måtte jeg altså møte på det største neket av alle: Pia Haraldsen :overrasket::frustrert: og han Jan Thomas fra Motepolitiet!!

Jeg har påtatt meg regnskapet til samboren til ei venninne av søskenbarnet mitt og jeg har sagt at jeg ikke får gjort noe før det er avklart ang. jobb. Men alikevel maser de om når jeg kan få gjort det, når jeg blir ferdig. Til og med da vi var på ferie fikk jeg sms, selvom jeg hadde sagt i fra at jeg ikke fikk funnet ut noe før denne uken her :frustrert: Og nå hadde jeg fått sms i stad om jeg ble ferdig denne uken, ellers måtte jeg si i fra. Han stresset sånn og skulle ringe meg senere i dag. Men hva annet kan jeg si da, enn at jeg ikke vet noe helt sikkert enda! Fader til mas altså..

Skal avgårde til en tidligere sjef av meg i dag og få litt hjelp til regnskapet til tanten min. Mamma skulle egentlig ha Victoria, men hun har så vondt i ryggen. Skulle få seg time hos kiropraktor så fort som f...! Så jeg må vel bare ta med Victoria.

På fredag kommer Zahid Ali til by`n og jeg har så lyst til å reise. Har tenkt litt på å dra med IV og G. De har fått barnevakt til Oscar. Vi tenkte litt på å få mamma til å ha henne hos seg fra fredag til lørdag. Men i går var hun håpløs å legge igjen. Jeg må vugge henne i søvn og når hun våkner på natta ender vi opp i vår seng alle sammen. Må jo nesten få vent henne av med det, nå som jeg sannsynligvis skal begynne å jobbe igjen snart. Huff, det er kjedelig å ha fått den uvanen der nå. Hun var jo så lett å legge, bare gå inn rundt åtte, gi litt pupp og putte i seng og så sovnet hun av seg selv.. Ønsker meg tilbake til de tider!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å lese at alt gikk bra og at dere har kose dere masse! Vel undt!!!

Det var kjempe fine bilder av prinsessen. Såg ut som hun stor koste seg i varmen. Ikke noe stas å komme tilbake til Norge vil jeg tro. Kaldt som fy. Er et slit om dagen. Fryser overalt jeg enn går!!

Så fantastisk at det muligens løser seg med jobb :hoppe:

DET UNNER JEG DEG SÅÅÅÅÅÅ.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...