Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da kommer vi fra legen. Victoria kastet opp en gang i natt og hadde en bleie. Hun er dehydrert og legen vi pratet med mente vi ikke burde uansett reise til Syden med småbarn. Ikke før de var 3år :sjenert: Men vi skal gi henne nypete med sukker, og da skal hun bli bedre etterhvert. Allmenntilstanden hennes er bra. Er jeg en dårlig mor om vi drar? Huff, er så fryktelig usikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres rart ut av legen å si noe sånt. Det er jo forskjell på Kanariøyene og mer fjerne verdensdeler som Asia f.eks.?

Broren min som er lege har sagt at han ville vært forsiktig med å ta med barn under 3 år til Thailand f.eks. på grunn av at immunforsvaret ikke er utviklet ennå.

Men bare dere passer på hva Victoria får i seg der nede er det vel ingen stor fare? Jeg mener, man gir vel uansett flaskevann til små barn når man reiser til Syden.

Det så jo helt herlig ut der hvor dere skal!!! :hoppe:

Ha en god helg snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, Klips.. Hun som måler og veier babyer på helsestasjon kunne ikke skjønne at det var noe problem å reise. Det var jo såå mange som dro dit og de tok jo gjerne med seg babyer på 5-6uker.

Kommer til å gi flaskevann ja, LT. Og i verste fall er det jo bare å være i leiligheten. Ikke er det så varmt der nå heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg... bare dra! Det kommer fra en som nettop har vært i syden med nokså sykt barn! Legebestanden der er helt suuper, så HVIS du blir urolig, eller det skjer noe, tar de veldig godt vare på deg. Det er jo praktisk talt som å være i Norge, bare mye bedre temperaturer! Et lite tips: ta med deg antibac, det får du kjøpt på apoteket, og er lurt å bruke hvis du har vært steder du er litt usikker på rensligheten, og du vil amme f.eks. Bare vask hendene med den så er du helt sikker på at det ikke er masse "basselusker" på deg.

Jeg hadde i allefall dratt, selv nå etter den opplevelsen vi hadde som du vet om. Folk sier mye rart, og du må bare vurdere selv. Tenk så fint dere får det den uken! Masse kvalitetstid med hele familien, varme (ikke FOR varmt altså) god mat og hyggelige mennesker... kan ikke være dumt å ta med snuppa dit vel?

Vel, bruk din sunne fornuft, og bestem selv.. hør på hva folk sier, men gjør deg opp din egen mening tilslutt og hold deg til det.

God helg vennen :klem:

kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, shy :kose:

Ser ut til at vi drar.. Hun har fått i seg bittelitt grøt og bittelitt frukt. Te er hun ikke så interessert i, men har prøvd med litt sukkervann, vann og juice. Nå får hun det hun vil ha, det viktigste er at hun drikker. Hun er ikke helt i form tror jeg, er ikke i sitt gode humør som hun pleier. Men man blir vel litt slapp. Hun hadde gått ned 300gr, siden sist vi var på helsestasjon. Er vel 3 uker siden det nå. Men det har ikke kommet noe bæsjebleie siden i natt. Så vi får bare håpe at hun er på bedringens vei. Uansett så drar vi til Gardermoen i kveld og har kontinuelig vurdering av om vi skal dra eller ikke. Avgjørelsen blir først tatt i morgen tidlig etter frokost. Men sånn som det er nå, så reiser vi .

Tusen takk for alle hilsner og kommentarer! Dere er verdifulle alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gamle Alex

Synes du skal ringe legevaka jeg og høre hva de sier. Det går sikkert bra ,det eneste jeg tenker på er flyturen , den blir sikkert ikke så morsom hvi hun er dårlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reis dere! og kos dere!

kjenner mange som har reist med småbarn (under 1 år) og de har det gått bra med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk! Pratet med naboen i stad, hun jobber på legevakta innimellom. Hun hadde ikke at noe betenkligheter med å dra. Synes allmenntilstanden hennes var veldig bra og anbefalte at vi prøvde noe med blåbær. Så vi reiser innom butikken etterpå. Mamma og de er på vei nå!

Så hvis alt ser bra ut i morgen tidlig, drar vi!

ADIOS, folkens :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei, fikk et nydelig mms bilde av skjønne Victoria som leker i sanden på Grand Canaria. Så da har de tydeligvis kommet vel frem, og det så ut som snuppa hadde det fin fint!

Gooood ferie April med familie!

kos kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...