Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Så flink Victoria er som prøver da. Er jo virkelig en start det!!

Håper du føler deg bedre etter å ha vært litt på shopping. Håper du finner deg noe fint ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig hjemme fra jobb.. Masse folk som skal hjem fra vinterfeire!

Fikk kjøpt meg linbukse på H&M i går, men så stor størrelse a gitt :overrasket::rodme: Victoria fikk jobbedress fra Benetton, såååå mye fint som de hadde der. Den kom på over 400kr da, men pytt sann. Fin var den i allefall!! Så da skal jeg ta å legge bort litt klær og gå over det jeg har lagt bort og kaste det som det har blitt flekker på. Ser ikke noe poeng i å spare på det.

Victoria hadde visst gått et skritt alene da mannen hadde henne i dag. Men jeg tror det bare var at hun ikke var klar over at han ikke støttet henne. Selv om hun nå blir tøffere og tøffere for hver dag :)

Men nå er det familietid, før leggetid og tvtid :ler:

Bye-bye :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at du ikke fikk den jobben, men det ordner seg nok snart skal du se.

Så flink Victoria er!! Det er jammen gøy å følge med på fremskrittene.

Ha en riktig så fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner!!

I går natt var Victoria våken to ganger og i natt bare en, men hun la seg ikke før halv ti da. Og jeg måtte vugge henne i søvn tilslutt, hadde da holdt på en time!!! I dag tidlig når jeg tok henne opp, hadde hun den største bæsjebleiene hun noen gang har hatt.. Det var på pysjen, i nattposen, både på lakne og tisselakne...

Nå kommer IV om en liten stund og vi skal gå til by`n.. Gleder meg ikke, for jeg er trøtt og lat! Men det hjelper sikkert å komme seg ut.

Jeg har så dårlig følelse nå. Er sikker på at jeg og mannen kommer til å bli en av de i 50% som ikke greier seg. Det er så mye dritt og usikkerhet for tiden. I og med at jeg ikke fikk den jobben, er jeg jo tilbake til å tenke på å få en til snart. Men samtidig føler jeg nesten at Victoria holder en stund til.. Det er veldig greit å bare ha en å dra med seg ut. Men huff, jeg vet ikke jeg..

Nå skal jeg sende en masemail til de i Sandefjord, har jo enda ikke hørt noe så.. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad for at det er Signe som er i God Morgen, Norge nå. Synes Åse Linda er litt krass og småsur egentlig. Har ikke helt sansen for henne lenger.. Og i går gikk jo dessverre Angelica ut. Jeg stemte på Linn og det var jo såå nære på. Som jeg skrev hos Monja, ville heller hatt 10 Angelica`r enn 1 Linn der inne. Liker ikke henne altså!

Nå venter jeg bare på at IV skal komme..

Snakket med mannen i stad og kanskje jeg rett og slett blir hjemme med Victoria frem til høsten. August kanskje.. Har litt lyst til det og kanskje det er lettere og få barnehageplass da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!

Syns ikke du skal gi opp tanken på jobb enda jeg - det er helt sikkert veldig positivt for deg å komme deg i jobb - både mtp økonomien, men også for selvfølelsen din! Syns ikke du skal gå hjemme fordi du ikke har tro på at du skal få deg en jobb... :riste: For plutselig så dukker det opp noe! :Nikke:

Jeg ble i hvertfall superdeppa av å være arbeidsledig...det tærer på selvfølelsen og humøret. Følte meg rett og slett ubrukelig - og det hjalp jo ikke når jeg fikk avslag på flere søknader. Men en dag så ordna det seg - starta som vikar her og der, og vips hadde jeg en fast jobb! :)

Selvom det sikkert er posivit for Victoria å ha mamma'n sin hjemme ei stund til, så syns jeg ikke du skal slå deg til ro med det - kanskje du kan få deg en deltidsjobb? Sånn at du får kommet deg ut litt samtidig som du får god tid til den lille prinessa di? :) Du kommer garantert til å føle deg lettere til sinns når du begynner å jobbe.

ØNSKER DEG MASSER AV LYKKE TIL!!! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem herfra også! Så leit å høre om den jobben, men jeg er overbevist om at det kommer til å løsne for deg en dag. Bare spør Kverula, jeg sa det samme til henne også! Og selv om det ser mørkt ut, kanskje til og med en lang periode, så ordner det seg til slutt!

Men det virker som du er lite motivert for jobben din? Eller misforstår jeg nå? Kanskje det er en mulighet å tenke på om du kan bruke utdannelsen til å finne en annen yrkesvei? Det er uansett ikke noe morsomt å ha det sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine tilbakemeldinger :klem:

Jeg har mest lyst til å være hjemme med Victoria for å være sammen med henne. Har egentlig ikke så mye med jobb å gjøre. Og så tenker jeg som så at det kanskje innen august har dukket opp noe interessant som jeg kan søke på. Og jeg kan godt ta en deltidsjobb en periode, det hadde bare vært fint. Men jeg tenker at det er lettest å være hjemme litt lenger, både fordi jeg har lyst til å ha mer tid med henne, ikke så lyst til å ha henne hos dagmamma og at det virker vanskelig å få barnehageplass.

Når det gjelder jobben min, er jeg lite lysten på å jobbe med eller for de i Sandefjord. Dette pga oppførselen deres. Men jeg trives veldig godt med å jobbe med regnskap, det gjør jeg. Derfor skulle jeg virkelig ønske noe dukket opp. Både med tanke på økonomi og erfaring!

Når vi kom fra by`n i stad, kom det enda en diarèbleie fra Victoria. Og hun hadde 39.2 i feber. Ringte legevakta og da skulle jeg gi henne febernedsettende og se an formen. Hun ble plutselig så trøtt og slapp. Men nå ser hun ut til å være litt piggere igjen heldigvis. Var litt ekkel en stund synes jeg.. Liker ikke når hun er syk jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fått mail fra Sandefjord nå og da skulle jeg ringe dem etter kl.12 :sjenert: Hvorfor kan ikke de ringe meg? Argh...

Victoria har hatt diarè og feber i natt også. Målte henne når vi stod opp i stad og da var den 38.1. Håper dette går over snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei April! :kose:

Haaper det ordner seg paa jobbfronten etterhvert - du blir jo uansett ikke arbeidsledig med det foerste naar du har lille Victoria! :-D Tror det er viktig aa nyte tiden man har med de smaa, de vokser jo saa fort og foer du vet ordet av det er det barnehage og skole....

Haaper Victoria blir bedre snart og at dere faar en koselig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner!

Tror kanskje det kan være at Victoria fikk en del softis på søndag, som gjør at hun har diarè. Jeg vet ikke helt hva som kan hjelpe. Ammet henne en del i stad, ellers har hun fått eplejuice.

Vet ikke helt hva jeg skal si til de i Sandefjord. Blir kanskje litt dumt å be om permisjon noen mnd til, når jeg har mast om å få noe å gjøre. Får jo høre hva de har å si også da. Gruer meg.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaaaah, det er så vondt med sykt barn...

Og så er jeg såååååå fryktelig usikker på hva jeg skal gjøre med jobben. Har lyst, så har jeg ikke lyst, så har jeg lyst osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...