Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: :hoppe:

De ringte fra Adecco i stad og da lurte han på om jeg kunne si opp umiddelbart hvis jeg fikk jobben.. Var visst meg hun økonomisjefen synes var mest interessant pga bakgrunn og CV og at jeg hadde ambisjoner innen regnskap :sjarmor: Skal sannsynligvis på intervju med henne mandag eller tirsdag! Spennende..

Victoria er syk igjen og jeg har ikke sovet så mange timene i natt. Hun er hes og tett i nesen. I morgen skal mannen skyte langt unna, han reiser rundt 6 og på kvelden er det den årlige Ølfestivalen :forvirret: Sa det til han i stad og da mente han at han aldri fikk være med på noe sosialt og bla bla bla.. Akkurat som om jeg kan noe for at Victoria har blitt syk nå. Det er ganske slitsomt å ikke få sove så mye på natta og så må ha henne hele dagen. Men det skjønner ikke han! Det er alltid han det er så synd på... :frustrert:

Nå får jeg ta meg av barnet mitt hører jeg!

Endret av April
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsner :)

Victoria vil ikke sove, nesen er tett og hun er stuptrøtt :forvirret: Jeg er også trøtt!! Lurer litt på om jeg skulle tatt meg en tur ut og trillet med henne.. Men jeg kunne tenkt meg å sove mens hun gjør det og det får jeg ikke gjort da. Håpløst å få henne til å ta pupp også, hun bare biter :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner, jenter :klem:

Gruer meg til natta. Det er håpløst å få henne til å sove når hun er så tett, selv om hun er aldri så trøtt. Og i morgen er det skyting på mannen.. Jeg får egentlig besøk av en venninne, men jeg tror jeg må avvente og se hvordan natten blir. Mannen ligger og sover nå, men det burde vært meg! :forvirret:

Har jo begynt å vaske og støvsuge her fredags formiddag, men i dag har jeg ikke orket det. Men det burde virkelig vært gjort. Får ta det i morgen kanskje. Og så blir jeg så irritert på mannen. Jeg har jo sagt at jeg evt. kan begynne ganske raskt i den nye jobben og da klager mannen over at han ikke vil gå hjemme så lenge :sur: Det må da vel være viktigere at jeg får en jobb nå da!! Men når han er ferdig med permisjon aner jeg ikke hva vi gjør. Er ikke så lysten på dagmamma og det er jo ventelister i alle barnehager virker det som!!

God helg, alle sammen! Har på følelsen av at det blir en slitsom en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Vil gi deg masse, masse :klem::klem::klem::klem::klem: for å ha kommet med mange hyggelige hilsener og oppmuntringer i dagboken min uten å ha fått en eneste hilsen tilbake. Jeg får skylde på ammetåka (selv om jeg ikke ammer :sjenert: )

Har ikke fått vært så mye på KG etter at Celine ble født ,men jeg har lest her og fulgt med deg.

Håper helgen din ikke ble altfor slitsom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du ikke har så god tid lenger jeg, Alida ;) Men veldig hyggelig at du la igjen en hilsen :hoppe:

Victoria hadde bestemt seg for at det var morgen før kl.6 i dag og klokka 7 i går :Gjesp: Jeg er forferdelig trøtt ettersom det ikke har blitt så mye søvn de siste nettene og i går jobbet jeg. Victoria er fremdeles tett i nesen og jeg synes hverken vanlig nesespray eller saltvann hjelper. Bare håper det går over snart. Men nå har jeg blitt syk også. Blir ikke noe babysvømming i dag, neste gang er det vinterferie og gangen etter der er vi i Syden. Kjedelig at det blir så lenge til neste gang..

Nå skal Victoria ha litt oppmerksomhet hører jeg! Trøtt jeg altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pondusa :vinke:

Har ikke hørt noe mer fra Adecco, så det var vel den sjansen! Ja, ja..

Rakk akkurat å sovne i stad, før Victoria våknet igjen.. Ikke vil hun spise noe særlig og ikke drikke. Kjedelig! Og så er hun stortsett sur med mindre hun får gjøre som hun vil og ha full oppmerksomhet hele tiden. Mamma skulle ta seg en tur nå etterpå.

Victoria har blitt veldig flink til å gå etter gåvogna. Greier fint å gå helt alene. Og nå klarer hun endelig å sette seg ned etter at hun har stått i lekegrinda. Før var det å flate ut og hylskrik. Så hun kommer seg hun også! Men hvor blir resten av tennene av? :klø: De to første kom jo tett og det er et par mnd siden nå.

Skjønner ikke hvorfor det skal være så festlig å dra av seg sokker og prøve å dra av strømpebuksa etterpå.. Irriterende for mor i allefall :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppelupp!!!

:ler: Må le av det du skriver om tennene. Her er det snart ett års dag og vi har fremdeles bare to tenner. Tror ikke det skal komme flere jeg. Hi hi. Men i følge min mor så kommer de nok snart. Så jeg venter i spenning. Hører mange på samme alder som holder på meg tann nummer 8.

Er ikke sikkert jobben er gått i vasken selv om du ikke har hørt noe. Kan jo hende de bare tar seg litt god tid. Hørtes jo veldig motiverende ut at hun likte deg best.

Jeg krysser nå fingrene for at det går din vei jeg....

Ikke gøy at lillemor har blitt syk. Håper hun kommer seg fort. Masse god bedring!

Ha en super mandag!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det ikke bare er Victoria som nesten er tannløs da :ler: De kommer vel snart får vi tro.

Har brukt nesespray og nesesuger på Victoria i dag og hun blir så lei seg stakkar. Men det har hjulpet henne litt. Hun har sovet tre ganger inne i dag. Jeg må vugge henne i søvn, men det får gå mens hun er syk. Dakkar lille jenta mi :klem: Hun har ikke spist så mye i dag heller og pupp vil hun ikke ha. Håper ikke produksjon gir seg nå da, jeg som har tenkt å amme i Syden..

Nå får jeg ordne henne for kvelden. Prøve å gi litt grøt og så er det bading!

Takk for i dag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris som skal til syden!!! Det vil jeg og!!!

Men det får vi ta til sommeren heller. Da har vi tid til det. Men tenker Victoria kommer til å kose seg i varmen ja.

Og ikke minst i vannet. Nå har hun jo vært på baby svømming å lært litt....

Ha en god natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA, nå er det under 14 dager til vi reiser, Glossy :hoppe: Synes det har vært en evighet til, men plutselig skal vi reise!!

Har ikke hørt noe fra Adecco i dag heller. Mister mer og mer motet!

I går fikk jeg bestilt time til fotograf og det ble den 6. april! Gleder meg masse.. Men så var det å prøve å finne ut hva hun skal ha på seg. Hun har jo nok av klær å velge i, så det blir sikkert ikke noe problem å finne noe!

Har lyst til å ta meg en tur til by`n og spise lunsj. Men det er vel best å holde seg inne. Victoria virker noe bedre, men har begynt å hoste litt, så det er nok best å være hjemme.

På søndag er det fastlaven og jeg skal jobbe, så jeg tenkte kanskje jeg skulle bake noe fastlavensboller som vi kan selge. Det er i allefall planen min! Men får se hva jeg orker. Akkurat nå er vi småsyke alle tre :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt supermedlem :hoppe:

Men jeg skjønner ikke hvordan jeg får laget bilder i signaturen og endret forskjellige ting da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victoria sover og jeg skal sløve på sofaen. Egentlig burde jeg trillet med henne nå, er jo bare -1 ute. Uff, latskapen lenge leve :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Ringte fra Adecco i stad og da var de litt opptatt med møtevirksomhet hos oppdragsgiveren, derfor hadde jeg ikke hørt noe. Men han regnet med at han ringte meg i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...