shy Skrevet 31. desember 2005 #1581 Del Skrevet 31. desember 2005 GODT NYTTÅR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. desember 2005 #1582 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg vil ønske deg og dine et kjempeflott nytt år i 2006!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. desember 2005 #1583 Del Skrevet 31. desember 2005 Godt nytt aar, April! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 31. desember 2005 Forfatter #1584 Del Skrevet 31. desember 2005 Godt nytt år til dere alle, KG-vennene mine!! Nå kommer gjestene hvert øyeblikk og jeg prøver å rekke over noen dagbøker! Maten er på vei til å bli ferdig, men vi venter med å spise til Victoria har lagt seg. Kjedelig at hun ikke er så lett å legge igjen, men det går vel over.. GODT NYTTÅR!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. desember 2005 #1585 Del Skrevet 31. desember 2005 Godt Nytt År!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #1586 Del Skrevet 1. januar 2006 Tusen takk, Monja! Kvelden i går ble kjempe bra! Vi koste oss med deilig mat og i hverandres selskap.. Sovnet rundt halv to og Victoria våknet første gangen halv tre...! Kjedelig, sov et par timer og så våken hver halve time ett par timer.. Trøtt jeg i dag ja! Men nå har vi akkurat vært en tur på kroa til stefaren min, måtte ta en liten tur.. Nå skal vi bare slappe av og kose oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #1587 Del Skrevet 1. januar 2006 Victoria på juleaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #1588 Del Skrevet 1. januar 2006 Victoria i julegaveantrekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. januar 2006 #1589 Del Skrevet 1. januar 2006 så nydelig hun er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. januar 2006 #1590 Del Skrevet 1. januar 2006 Så utrolig skjønn jente Håper dere får hvilt dere litt innimellom idag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 1. januar 2006 #1591 Del Skrevet 1. januar 2006 Så fin jente dere har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 1. januar 2006 #1592 Del Skrevet 1. januar 2006 Åhhh for en herlig liten pode!!! Godt nytt år til dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #1593 Del Skrevet 2. januar 2006 Tusen takk Hadde tenkt jeg skulle skrive inn alt vi fikk til jul, men jeg tror ikke jeg gidder.. Tror jeg skal rydde bort jula nå, føler jeg er ferdig med den!! I går var en dag til ettertanke og jeg ble litt smådeppa igjen.. Er så usikker med tanke på jobb, flytting og det å flytte oppover til gården. Jeg har mest lyst til å kjøpe et hus her vi bor nå og være hjemme med Victoria noen år. Sånn blir det altså ikke Og så er det de hersens ekstra kiloene.. Nå skal Victoria sove, så jeg får komme meg ut herfra. Avisen venter Og så kan jeg jo ta julepynten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. januar 2006 #1594 Del Skrevet 2. januar 2006 hadde nok vært deilig å gått hjemme noen år med ungen kan jeg tenke meg.. men dagens samfunn er jo svært lite innrettet etter det,,, må nesten ha 2 inntekter.. (grrr)... nå hadde du fin avatar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 2. januar 2006 #1595 Del Skrevet 2. januar 2006 Heeeeiii!! ... jeg er vasket rein og ny etter julen, ville bare stikke innom og melde meg! Victoria var nydelig i julestasen, du er heldig som har ei så flott datter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 2. januar 2006 #1596 Del Skrevet 2. januar 2006 Godt nyttår!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 2. januar 2006 #1597 Del Skrevet 2. januar 2006 Ja da har jeg hatt min første dag på jobb. Litt rart å gå tilbake etter 1 år vekke, men kom fort inn i det. Håper du finner ut av hva du har lyst til å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. januar 2006 #1598 Del Skrevet 3. januar 2006 Kjempefin avatar, April! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #1599 Del Skrevet 3. januar 2006 i dag.. Har sår hals, kjedelig! Og jeg som stapper c-vitaminer så det holder, men hjalp ikke denne gangen. Skal egentlig på kroa til stefaren min å møte ei som jeg har gått på BI sammen med. Vet egentlig ikke om jeg orker.. Men jeg skal innom tante på veien og prøve en bunad. Det er jo dåp på søndag og bunaden min passer ikke, så jeg er litt desperat etter å finne en som passer Må jo ikke ha bunad, men nå som mannen endelig har fått seg det,burde han vel bruke den og da kunne jeg tenkt meg å ha bunad også. Svigermor er også på kroa i dag.. Ja, ja hun jobber vel, så vi slipper vel å ha så mye kontakt.. Prøver å fyre i ovnen, men det vil ikke ta fyr Det er 11 minus ute og det er så tregt! Hater det Nei, nå får jeg prøve å spise litt frokost! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #1600 Del Skrevet 3. januar 2006 Tusen takk for hilsner, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå